Jumaat, 3 Mei 2019

Program Mencari Lailatul Qadar Sepanjang Ramadan (PML-QSR)

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan Ramadan tinggal beberapa hari lagi. Ramadan bulan yang berkah. Saya dengan ini mempersilakan tuan puan untuk mengikuti Program Mencari Lailatul Qadar Sepanjang Bulan Ramadan. 

Program ini adalah gabungan beberapa keilmuan hikmah dan kerohanian tingkat sepuh dan tinggi warisan para ulamak dan waliyullah zaman berzaman. 

Program ini saya rangkakan berjalan selama 2 hari 2 malam setiap satu sesi. Sepanjang 2 hari 2 malam ini akan akan digembleng keilmuan Nurullah Pamungkas Jagad, keilmuan Pendekar Wali Allah, Amalan Kerohanian Tingkat Tinggi Dzul Faqor dimana dengan pasti akan akan mendapat limpahan Nur dan ketenangan luar biasa sepanjang kehidupan anda dimuka bumi ini. 

Tidakkah anda bosan menjalani ibadah Ramadan dengan keadaan kualiti rohani anda ditakat itu itu juga. Dimanakah kemanisan amal dan wajahNya yang terang lagi nyata dalam ehsan anda? Kemana perginya malam yang lebih baik daripada  seribu bulan yang akhirnya anda was-was diketemui ataupun tidak itu? Sampai bila anda hendak menipu diri anda sendiri tatkala malam al qadr itu berlalu tanpa menyapa anda seperti tahun yang lalu?

Justeru saya buka program khusus lagi khusus ini dengan metod ilmu hikmah awliya Allah anda pasti akan dibawa ke gerbang al qadr bersama guru pembimbing anda.

Program Mencari Lailatul Qadar Sepanjang Ramadan (PML-QSR) diadakan SEPANJANG HARI RAMADAN, anda dapat menempah tarikh untuk hadir diri bersama guru pembimbing pada hari apapun selagi bulan Ramadan walaupun ia hari pertama Ramadan ataupun malam terakhir puasa. 

Sebaik sahaja anda membaca status saya ini anda sendiri minta petunjuk Allah bilakah anda dapat hadir dan terus what apps saya atau hubungi saya jika mahu bertanya tentang program ini dgn lebih lanjut. 

Yuran Program 
RM5,500

BEBASKAN DIRI ANDA DARIPADA KEGELAPAN KEJAHILAN

al-faqir ustaz tabib ali 
013-642 1228 (what apps dan telefon)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...