Rabu, 7 November 2012

Tafsir mimpi dapat budak

Maka banyaklah juga yang mentafsirkan mimpi mendapat budak itu sebagai salah satu tanda mendapat saka. Saka mempunyai pengertian amat luas. Ia bukan sekadar jin dan makhluk ghaib dan aneh yang lain. Saka juga melibatkan kecenderungan, minat sama ada secara intuitif dan juga secara tingkah laku dan gerak laku. 

Saka jenis ini tidak melibatkan dampingan jin sebaliknya rakaman genetik dalam sel-sel otak. Saya kelaskan ia sebagai saka tidak berjin. Saka yang tidak berjin ini seperti kemahiran mengurut. Banyak yang saya jumpa orang yang tidak belajar urut namun apabila dia mengurut, orang yang diurutnya merasa sungguh lega dan sedap sekali seperti diurut oleh pengurut profesional. 

Dia juga mengurut dengan baik sekali bahkan dengan penuh keyakinan. Cubalah kita suruh kawan kita untuk mengurut kita. Jika tanpa 'saka' tentu dia takkan boleh mengurut bahkan tiada keyakinan nak mengurut sekalipun. Kemahiran yang diperolehi secara rakaman genetik ini boleh dipertajamkan seperti pisau sama ada dengan cara tanpa berjin atau dengan berjin. 

Terpulanglah bagaimana dia nak mengasahnya. Keturunan yang boleh mengurut seperti bidan, tukang urut, pesilat yang belajar mengurut oleh datuk nenek moyang terdahulunya dapat menurunkan kemahiran tersebut ke anak cucu  dengan tanpa berjin atau saka tanpa berjin. Ia berlaku dengan kehendak Allah jua. Manakala saka berjin sudah mahsyurlah diketahui orang. Selesai penamabahan maklumat dna pengetahuan kita tentang saka...

Mimpi

Ramai yang mengaku bermimpi budak kecil. Bagaimana keadaan dan situasi mimpi tersebut boleh diperhalusi lagi. Ada yang sekadar melihat budak kecil berlari didepannya sahaja. Ada yang diberikan budak kecil. Yang jenis ni kena berhati-hati sedikit. Penurunan saka berjin pada hakikatnya tidak mengira umur. Ada remaja yang sudah bermimpi mendapat budak. Ada yang dewasa. 

Bahkan ada yang sudah berusia emas sekalipun. Kehadiran mimpi mendapat budak bagi usia tersebut mempunyai pengertian tertentu dalam pemahaman saya. Saya berikan satu aspek penerangan sahaja. Kalau mimpi mendapat budak berlaku pada seseorang yang telah berusia emas, ini menunjukkan saka berjin yang telah lama mencari tuan pengganti telah membuat keputusannya. 

Selalu kita tahu orang yang didampingi saka akan mendapat banyak kebolehan seperti mengubat dan kepekaan yang hebat. Tetapi apakah gunanya saka jin itu turun kepada yang sudah berusia? Ia bukan lagi untuk menggoda dengan tawaran pelbagai kelebihan mencari adat (melainkan dipelajari secara benar dan betul dalam konsep ilmu hikmah)

Saka itu bertujuan mahu menyesatkan dia di akhir usianya. Saka jenis ini amat berbahaya kerana ia menyelinap dalam diam dan muncul dalam keadaan sakaratul maut ketika tirai hijab alam barzakh mula disingkap...Maka diperlukan seseorang untuk 'mentarbiah' orang berusia emas tersebut untuk menyedari pemberian budak kecil dalam mimpi adalah tipudaya syaitan semata-mata...

Ada sedikit amalan boleh diamalkan bagi yang berusia emas tetapi didatangi mimpi dapat budak dengan tanda-tanda gangguan kecil seperti badan lebam macam digigit khususnya ketika kurang sihat namun masih mampu solat zikir dan baca Al Quran.

Yang amat berbahaya ialah kalau dia sendiri gagal menunaikan solat dengan baik dan ia sangat terdedah secara fizikal untuk 'dimakan' saka berjin keturunannya sehingga mengudang penyakit melarat dan membebankan keluarga...

Oleh itu bagi yang mempunyai orang tua berusia emas yang masih kuat beribadat tetapi didatangi mimpi mendapat atau diberi budak kecil segeralah bawanya berubat..kalau saya selain diberikan ubat boleh diberikan amalan khusus untuknya...kerana jin jahat juga sebahagian drp bala tentera syaitan yang akan menyesatkan anak Adam di penghujung usianya...itulah matlamat utama saka berjin...manakala saka tidak berjin ada cara lain dan khusus pula untuk menguruskannya....

Kalau yang berusia emas apalah kiranya menyempatkan diri sendiri mempelajari keilmuan hikmah ini insya Allah membantu!

Pembelajaran Ilmu Hikmah Nur Karomah kini dibuka bagi sesiapa yang ingin mendapat manfaat daripadanya. Bebas amalan berjin dibimbing sepenuhnya lahir dan batin insya Allah bi iznillah.

 

7 ulasan:

  1. salam..
    saya mimpi menjaga budak kecik ada 2 orang.. dan saya bermain dengan dia... apakah makna mimpi tersebut???

    BalasPadam
  2. assalamualaikum..
    saya mmpi saya menyusukan budak kecik .. apakah mmpi saya itu ?

    BalasPadam
  3. ..mimpi mendapat budak..mendapat bayi..tak kira samada budak itu datang atau budak itu diserahkan telah lama saya alami sejak 10 tahun yang lepas.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum, hri tu sya ad mimpi ad anak sendiri tpi umur sya bru 17 thn and lps tu sya mmpi kena patuk ular pla ...ap mksnya tu ?

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum . Saya mimpi menidurkan bayi di atas dada saya . Tapi saya terasa nyaman begitu .

    BalasPadam
  6. Assalammulaikum semlm pd hari terse but seblm subuh jam 5 pg Sy mimpi Di rmh Sy sya meneluk seakan Rupa cucu saya. Dan ad ramai budak juga ahli keluar Sy perempuan Dan 2vorang ank perempuan ap maksud mimpi Sy itu

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...