Ahad, 27 Mei 2018

Kitab Pendekar Wali Allah

Makluman Hebahan Keilmuan
"Kitab Pendekar Wali Allah"

Kitab ini mengandungi 3 Tahap yang agong yang harus ditempuhi oleh seseorang talib hingga khatam belajar. Kesemua ilmu dalam kitab ini tidak menyalahi hukum syarak, bahkan ia berpaksikan kepada Kalimah Tauhid yang menjadi pegangan akidah umat Islam. Tiada amalan khurafat dan syirik dalam kitab ini. Semestinya amalan dalam kitab ini haruslah dibai’at atau diijazahkan terlebih dahulu oleh Guru Pembimbing iaitu Yang Berbahagia Ustaz Tabib Muhammad Ali As-Samaniyyah. Beliau mengambil Sanad Ilmu secara penuh dan lengkap daripada Yang Berbahagia Ustaz Haji Tabib Musa Othman al-Haj sebagai Mujiz hingga layak mengajar dan mengijazah serta menggembleng orang lain. Mengamalkan kitab ini tanpa ijazah dan bai’at daripada Ustaz Tabib Ali adalah suatu yang sia-sia belaka kerana ijazah ini akan menyambungkan mata rantai emas amalan kepada murid-murid hingga menjadi wasilah kepada maunah dan karomah daripada Allah yang asli untuk kepentingan Islam, ummah dan bangsa. Hendaklah isi amalan keilmuan kitab ini diamalkan oleh murid-murid dengan sebaik mungkin, jangan melakukan perkara yang melanggar Batas-batas Syariat dan Hukum Islam, Kedaulatan Undang-undang Negara dan Perlembagaan Negara. Bagi murid yang melanggar undang-undang saya selaku Guru Pembimbing berlepas diri daripada perbuatan tersebut dan tidak akan membantu anda apa-apapun sehingga anda bertaubat kepada Allah Ta’ala. Buat masa ini Ustaz Tabib Ali tidak menurunkan bai’at Khalifah bagi menyebarkan keilmuan dalam kitab ini kepada orang lain. Hanya Ustaz Tabib Ali satu-satunya yang mempunyai kelayakan dan autoriti dalam mengijazahkan mengajar dan membimbing murid untuk menekuni keilmuan dalam kitab ini. Kitab Pendekar Wali Allah ini wujud secara berasingan. Namun ia adalah sebahagian daripada Silibus Guru Khalifah dan Silibus Tahap Tinggi serta ijazah ilmu ini kepada murid yang terpilih dan atas kehendak Ustaz Tabib sendiri.


Fadhilat Tahap Dasar Selendang Putih
• Membuka Lataif Pada Tubuh Halus Manusia
• Membuka dan membentuk Tenaga Dalam Nur Muhammad pada diri manusia
• Membentuk Dinding Protection yang ampuh zahir batin
• Membentuk Lapisan Aura Anti Senjata Tajam, Pecahan Kaca dan sebagainya
• Menguatkan Sistem Imun Tubuh
• Menguatkan Semangat Berani Diri
• Menajamkan Insting
• Membuka Indera Keenam
• Menajamkan Kepekaan Batin
• Membina Ketenangan Diri
• Memperkukuhkan Jiwa Tauhid
• Dasar kepada Ilmu Perang dalam konteks ilmu haq
• Menghaluskan perasaan
• Memancarkan karismatik dan wibawa umpama Singa

Fadhilat Tahap Tinggi Selendang Merah
• Kesemua fadhilat Tahap Dasar dan ditambah;
• Mempertingkatkan Inti Tenaga Dalam Nur Muhammad
• Mempertingkat Kualiti Batin
• Membuka Seluruh Lataif
• Rahsia Khatamun Nubuwwah Untuk Protection
• Rahsia Khtamun Nubuwwah Untuk Rawatan Gangguan
• Rahsia Khatamun Nubuwwah Untuk Keselamatan Mutlak
• Rahsia Pukulan Tapak Tangan Kosong
• Rahsia Tusukan Hikmat
• Pewal Keselamatan dan Perang
• Pewal Kembar Diri
• Pewal Asma Raja Diraja Cakra Rasulullah
• Pewal Mengesan Gangguan dan Rawatan

Fadhilat Tahap Sempurna Selendang Hitam
• Kesemua Fadhilat Tahap Dasar
• Kesemua Fadhilat Tahap Tinggi ditambah;
• Ilmu Kesepuhan yang menjadi antara Pegangan Guru Pembimbing/Mursyid
• Maksima Protection Daripada Segala Marabahaya
• Memaksima kekebalan darurat manusia
• Maksimakan Semangat Berani/Jihad/ Melawan Kejahatan
• Menumpaskan Musuh Dengan Tiupan
• Memusnahkan Ilmu Hitam
• Mengisikan ‘Ilmu Kebal Sihir’ Sekuat Apapun dengan menggunakan 13 bahan alami
• Menawarkan Racun Sekuat Apapun
• Memaksimakan Karismatik Wibawa Junjung Drajat Kerezekian Seseorang
• Maksimakan Peningkatan Pembangkitan Rohaniah
• Mempermudahkan Hajat
• Memaksimakan Tenaga Penyembuhan
• Memaksimakan Teknik Rawatan
• Memaksimakan Penarikan Magnet Rezeki dari Segenap Penjuru Mata Angin
• Membuka Gerbang Alam Ghaib Sekaligus Memasukinya
• Melepaskan Seseorang Dalam Keadaan Nazak

Sebetulnya masih terlalu banyak fadhilat-fadhilatnya. Ini hanya bahagian kecil sahaja. Fadhilat Ilmu Haq tidak terbatas kerana semua berlaku di atas izin dan Kuasa Allah (Qudratullah). Jadikan senarai fadhilat ini hanya pemanis semata. Sebaliknya NIAT YANG IKHLAS hendak menuntut ilmu Allah haruslah bermula daripada diri anda. Keilmuan ini ditebus dengan mahar tertentu.

Berninat boleh hubungi Guru Pembimbing Anda
013-642 1228


Rabu, 23 Mei 2018

Testimoni pelajar yg terbuka mata batinnya


Gemblengan kunci ibu segala ilmu hikmah,tenaga dalam,kebatinan

Kunci Segala Rahsia

Seandainya anda tidak YAKIN utk transfer apa2 bayaran perkhidmatan atau produk sy ketengahkan,silalah telefon saya terus. Usahlah anda bersangka buruk sy sekian sekian. Dlm fb ni ramai pelajar2 sy. Mrk tahu profesionalisma dan dedikasi sy dlm Pengajaran dan Pembelajaran (P&P) Ilmu Hikmah Sepuh Warisan Awliya Allah. Nak belajar

Sepanjang Bulan Ramadhan


Sila pilih tarikh anda. Jgn takut belajar tekuni ROHANI/BATIN anda krn di sanalah terletak Kunci Segala Rahsia. Di sini KEYAKINAN anda memainkan peranan.

"kunci segala rahsia"



Gemblengan ilmu Khatam Nurbuwah

Stok frame Khatam Nurbuwwah tak banyak. Kalau habis maka habislah. Kalau siapa nak booking sebab nak tunggu gaji sila maklumkan ke saya awal2. In sya Allah hendak seribu daya. Khatam Nurbuwah sangat ampuh menepis serangan sihir dan juga peneutral. Satu lagi khasiatnya yg jarang diketahui ialah MAGNET KEREZEKIAN. Alhamdulillah sy dah buktikan. Siapa nak maharkan sila lah serius what apps saya 013 642 1228

Tak mau pm,pm.



Gemblengan murid dari Sarawak

Proses Penyempurnaan Pengijazahan Khusus dan Transfer Nur kpd Murid-murid yang datang jauh dari Sarawak, betapa kuatnya Pancaran Nurullah hingga menggetarkan seluruh tubuh wadangnya. Sungguh menginsafkan buat saya. Terpamer firman Allah yg mahfumnya,...apakah pd diri kamu tiada kamu perhatikan....

Maka selesailah sudah Gemblengan Ilmu Hikmah Mukasyafah dari 30 April hingga 3 Mei di Bangi. Semoga murid baharu ini mendapat Rahmat dan Syafaat Nabi dunia akhirat.

Yg berminat mahu belajar ilmu silalah daftar 014 642 1228 what apps/telefon.

...sambung menyiapkan pesanan Batu Tok Wali....dan Kapsul Rawatan.



Syarat belajar ilmu

Menanti dua murid dari Pantai Timur hadir esok. Alhamdulillah. Nak belajar ilmu jgn lihat usia guru kamu. Jgn bongkak dan sombong serta egois. Jadikan kamu gelas kosong agar mudah kamu di isi. Jadikan diri kamu sebagai span yg mudah menyerap air. Ilmu Allah itu luas. Jgn sempitkan ilmu Allah dlm sempadan tengkorak kamu. Jadilah kamu manusia yg tawadhuk dan menghormati ahli dlm sesuatu bidang keilmuan.

Mustika Tok Wali Asli sarana pendinding dan medium rawatan ampuh

Ada pemahar dr singapore mesej sy seolah2 menyatakan membeli batu tok wali spt membeli gajet. Dia anggap dirinya sbg pembeli dan sy penjual. Kemudian bila batu dah siap buat hal pula menolak utk sy mengirim batu tersebut dgn alasan kebudak2kan. Sy dah beritahu awal2 sy bukan penjual batu cincin siap utk dijual. Kena canai dulu kemudian aktifkan dan isikan khasiat tambahan pd batu tok wali tu agar serasi dan mempunyai khasiat yg memadai utk media rawatan. Jadi ambil masa lama sebelum dpt dikirim. Dah beritahu awal2 mcm tu dan dah setuju. Tp malangnya slps transfer mahar marah sebab lambat dpt dan menolak utk sy kirim batu tu kononnya atas dasar prinsip dirinya pulak. Aik nak mahar barangan hikmah siap ada prinsip pula sy kena ikut kamu. Walhal kamulah kena ikut saya. Kalau tak nak ikut tak payah maharlah. Mudah saja. Sy sekadar bagi rasa kelebihan ciptaan Allah yg unik ni bukannya nak jd saudagar batu! Kalau tak blh tahan tunggu lama maka tak payah maharlah.

*jam 2 pagi masih dok isi batu,dan isi dlm sampul pos. Terkilan juga perangai sesetengah manusia  yg sangat sombong dan angkuh menguji kesabaran di dada.


Gemblengan Ilmu Nurullah

Sepanjang Ramadhan dibuka Gemblengan Ilmu Hikmah Nurullah Inti Kalimah + Ilmu Nafas Nusantara selama 1 mlm. Berkah Ramadhan.

-Ilmu Nurullah ini amat sesuai bagi anda yg mahu melipatgandakan enegi aura nur positif dan syifa serta pendinding pada diri anda. Digabungkan dgn teknik ruqyah atau ilmu kebatinan lainnya menjadikan anda pilih tanding dlm bidang anda ceburi. Juga sbg penunjang dan magnet kerezekian yg luarbiasa dahsyat.

Minat whatapps saya 013 642 1228.

Gemblengan Ilmu Walisongo Ramadhan

Program : Gemblengan Keilmuan Walisongo Selendang Putih dibuka sempena Ramadhan al Mubarak.

Masa : Minima 1 Hari 1 Malam. Maksima 3 hari 3 malam.

Lokasi : Kediaman saya di Bangi Avenue. Bilik Penginapan Percuma dan Ruang Belajar berhawa dingin disediakan.

Silibus dan kelebihan program :

-membuka lataif tubuh sekaligus melancarkannya
-membuka cakra2 tubuh dan melancarkan aliran energinya
-membuka ribuan nadi energi2 pd tubuh dan sekaligus melancarkannya
-membooster semua keilmuan batin aliran putih dan haq yg pernah anda pelajari
-mempertajamkan intusi dan pancaindera keenam,ketujuh,kelapan
-membuka potensi manusia yg terpendam spt penglihatan tembus,cenayang,trawangan,rogoh sukma,astral travel dan segala kemampuan psikik
-membuka God Spot secara umum dab secara khusus iaitu dimana cip genetik ilmu para walisongo diaktifkan
-menghubungkan silsilah keturunan diri
-menghubungkan dan menjambatankan silsilah spiritual diri dgn keturunan anda
-menjadikan anda jurusembuh ampuh yg dpt memancarkan energi syifa dgn sentuhan,pandangan mata,niat dll
-membenteng drp segala anasir halus yg negatif
-merawat dan dll

Hubungi telefon & what apps

al faqir 013642 1228

USTAZ EBIT LIEW SEPATUTNYA DIBERI PELUANG BANTU RAKYAT

 Salam kasih, alhamdulillah wa syukurillah.  Viral akhir akhir ini Ust Ebit Liew dihalang utk membuatkan sekolah utk mualaf2 baru di Sabah. ...