Isnin, 6 Mei 2019

Gemblengan Ilmu Istimewa dan Super Langka Ilmu Jantung al-Hadid Iron Man

Kajian Ilmu Jantung al-Hadid ini (Iron Man)


Awal mula turunnya besi ke alam semesta. Setelah menyalami Nur Muhammad. Maka Nur Muhammad kemudian menyalami besi tsb. Lalu besi meleleh sehingga terciptalah Jantung Besi...tandanya secara zahir dapat dilihat pada bahagian khusus pada lidah. Sebab pujangga menyebut lidah lebih tajam daripada mata pedang.


KHASIAT ILMU JANTUNG BESI..apabila di

-Memutuskan angin puting beliung,

-Mampu memindahkan hujan
-Memutus ribuan dimensi ghaib
-Untuk perang ghaib dengan bangsa jin
-Mampu meredam kekuatan hizib,asr,dan asma yang di salahgunakan.


-Mampu memulihkan orang salah belajar ilmu, ilmu hitam dan ilmu batin, gila isim
-Bahkan mampu membunuh musuh dalam diam-Maaf teknik falam ilmu ini saya terpaksa rahsiakan dan hanya saya buka untuk yang benar-benar amanah dan tidak salah gunakannya!-
Serta banyk khasiat lainnya.




Maka cara menggunakan ilmu ini:
Sentuhlah dengan tapak tangan kanan...untuk mempelajari Ilmu ini anda haruslah diaktifkan dulu menerusi Gemblengan yang khusus yang sepanjang Ramadan ini saya bukakan khususnya awal Ramadan. Sehingga saya ambil keputusan menutupnya. 


Rahsia Jantung al-Hadid apabila dibangkitkan oleh guru nescaya masin mulut-memusnahkan musuh-meredam mara bahaya dan banyak lagi. Kekuatan Jantung al-Hadid dipancarkan melalui telunjuk dengan isyarah batiniah tertentu dengan kaedah tertentu. Boleh ikuti Program Gemblengan Ilmu-ilmu Langka dan Petua. Anda akan diijazahkan dan diaktifkan ilmunya pada diri anda!

Caranya :

Copy posting ini dan paste ke what apps saya 013-642 1228. 
Mahar investment melabur belajar seumur hidup rm3500. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...