Khamis, 9 Mei 2019

Jenis Rawatan Penyakit Yang Ditawarkan dan Diajarkan

Teknik dan Rawatan Penyakit Sendi
Teknik dan Rawatan Penyakit Hati
Teknik dan Rawatan Penyakit Pankreas
Teknik dan Rawatan Penyakit Hempedu
Teknik dan Rawatan Penyakit Paru-paru
Teknik dan Rawatan Penyakit Menular
Teknik dan Rawatan Penyakit Ginjal
Teknik dan Rawatan Penyakit Hipertensi
Teknik dan Rawatan Penyakit Darah
Teknik dan Rawatan Penyakit Psikosomatik
Teknik dan Rawatan Penyakit Alergi dan Alahan

Kesemua kelompok sakit di atas adalah kepakaran Ustaz Tabib Ali yang berpegalaman lebih 16 tahun dalam bidang ketabiban supranatural. 

Ustaz Tabib Ali mencadangkan agar anda bukan sahaja mendapatkan rawatan pakar daripad Ustaz Tabib Ali bahkan juga mempelajari keilmuan yang diwarisi oleh Tabib Ali ini agar proses penyembuhan yang berlaku pada diri anda dapat berfungsi dengan lebih baik. 

Anda dapat berubat denga Ustaz Tabib Ali Pakar Rawatan Sakit Fizikal dan Batin degan cara melakukan temujanji dengan menghubungi 013-642 1228 ataupun Ustaz Tabib Ali ke tempat anda dimana juga sama ada dalam negeri mahupun luar negeri.

Ustaz Tabib Ali juga pernah dijemput oleh pakar pengamal pengubatan Islam di Brunei untuk mengubati pesakit yang kronik dan kompleks di sana. Ustaz Tabib Ali juga sering dirujuk oleh berbagai bagai pengamal pengubatan Islam dan alternatif seperti scanning dan rawatan pakar untuk penyakit di atas mahupun sakit misteri dan mahluk halus.

Jadi anda tunggu apa lagi, selepas puas berubat dengan pusat rawatan yang bercambah dimerata pelusuk daerah dan negeri, tidakkah anda mahu mencuba cara Ustaz Tabib Ali, mudah-mudahan ana disembuhkan oleh Allah seperti sediakala.

Ustaz Tabib Ali
013-642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...