Ahad, 12 Mei 2019

Merawat Diri Meneroka Potensi Roh dengan Tafakur Nurullah

MERAWAT DIRI
MENEROKA POTENSI ROH
DENGAN TAFAKUR NURULLAH

Ada waktunya membaca Al-Qur'an sudah, zikir sudah, doa sudah namun gangguan sihir dan makhluk halus masih ada. Apa kata anda ikuti sesi Gemblengan Tafakur Nurullah bersama saya. Dalam sesi ini anda dibimbing dengan tatacara tafakur yang sebenar dan bersanad dari para waliyullah dan arifbillah. Kembangkan potensi roh anda dengan Tafakur Nurullah tanpa perlu latihan tahan nafas dan sebagainya. Bagaimana menyelaras ayat ayat Allah , zikir dan doa dengan diri kita menerusi Tafakur. Bagaimana merawat diri yang diserang was-was, syak, ragu-ragu dan waham menerusi Tafakur. Bagaimana mengatasi simpang siur lintasan hati menerusi Tafakur. Bagaimana mencapai khusyuk dan menghadirkan roh Solat menerusi Tafakur.  Bagaimana membina proteksi batin yang kukuh melalui Tafakur. Dan banyak lagi aspek yang bakal diteroka menerusi Tafakur Nurullah ini.  In sya Allah dengan menguasai kaedah Tafakur Nurullah yang betul dan benar anda akan dpt menyaksikan kebesaran dan kekuasaan Allah pada setiap ketika dan masa. In sya Allah anda semakin sihat Wal afiat dan semakin berkualiti melaksanakan ibadah.  Mohonlah petunjuk kepada Allah selepas anda membaca status ini dan mohon berakhlak mulialah dlm menanggapinya. Yang terbuka hatinya mahu ikuti sesi pelatihan dan gemblengan Tafakur Nurullah ini boleh inbox 013 6421228 saya.

Terima kasih Alhamdulillah wa syukurillah. Salam sayang kutebarkan kpd seluruh umat Nabi Muhammad Sollallahuala wassalam walau dimana jua anda berada.

Salam Ramadan dan memburu al-Qadr!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...