Selasa, 7 Mei 2019

Jom jadi usahawan dan pelabur filem yang berjaya

Assalammualaikum

Mahukah anda menjadi "Usahawan Filem Islamik" yang teruggul di tanah air?

Mahukah anda menjana wang jutaa ringgit dalam dari sehari ke sehari sebaik produk anda dijual ditengah awam?

Mahukah anda menggunakan modal bisnes anda kepada bidang menjanjikan pulangan melebihi 100% daripada jumlah modal yang anda laburkan?

Mahukah anda beranak pinakkan wang pelaburan anda dalam masa beberapa hari selepas produk anda dijual?

Jawapannya pasti "Nak!"  Baiklah. Saya persilakan anda meneruskan bacaan anda sementara bagi yang pesimis negatif silalah beredar krn sya hanya memerlukan mereka yang positif memandang masa hadapan!

Saya dengan ingin membuka tawaran kerjasama dengan sesiapa sahaja yang membaca catitan di blog ini untuk menerbitkaan sebuah filem bertemakan seram-Islamik-Dakwah yang in sy Allah jauh lebih menarik dan 'power' daripada filem tema seram dan Islamik sebelumnya seperti filem Munafik 1 dan 2 terbitan Skop Production arahan Syamsul Yusof. 

Idea/ceria asal/skrip sudah saya sediakan dengan lengkap sekali beserta judul, logline, sinopsis, strory treatment dan juga anggaran bajet, ROI atau untung bersih kepada anda  dan juga tenaga produksi yang bila-bila masa sahaja standby untuk melakukan pra-produksi.

Idea cerita/cerita asal dan skrip filem tersebut adalah olahan asli saya sendiri ia lahir daripada beberapa sudut dan bahagian daripada pengalaman sebenar saya sepanjang 16 tahun bergelumang dalam dunia rawatan, dunia mistik, dunia alam ghaib yang serba serbi berbeza dengan alam nyata. Pastinya ia akan menawarkan sesuatu yang baharu dalam industri filem tanah air khasnya dan industri filem dunia am-nya.

Saya yakin filem bercorak seram-dakwah-Islamik memiliki jumlah penonton TERBESAR di negara kita dan akan sentiasa terus berkembang. Saya telah membuat kajian jangka pendek dan kajian panjang untuk membangunkan segmen ini dalam Industri Filem kita secara tersusun.

Segala maklumat terperinci saya akan kongsikan dengan anda yang benar-benar berminat mahu melabur dalam projek filem seram-mistik- Islamik dan dakwah ini. 

Jika anda berminat anda dapat bekerjasama dengan saya dengan cara

-Melabur dengan modal anda sendiri
-Mencari individu yang berkemampuan dan bersedia meneroka pasaran baru dlam bidang filem 

Jumlah keuntungan ditentukan oleh berapa modal anda laburkan. Semuanya ada surat rasmi hitam putih bukan cakap kosong semata-mata.

Saya sebagaimana anda baca dalam catitan saya dalam blog ini membuat banyak catitan dan pengalaman saya yang aneh dan langka untuk tatapan anda. Itu  hanyalah secebis pengalaman saya yang anda dapat baca.

Sebaliknya pengalaman yang lebih menarik, unik dan 'sesuatu yang baharu' yang saya jadikan sebagai cerita kepada projek filem ini belum saya catitkan dalam blog ini untuk mengelak daripada diciplak oleh pihak tak bertanggungjawab sebagaimana pernah berlaku suatu ketika dahulu ada ustaz perawat meniru bulat-bulat tulisan saya dalam blog ini.

Dan untuk makluman anda tahun 2020 dan seterusnya adalah tahun-tahun yang bakal menyaksian peningkatan minat orang terhadap filem bertemakan filem seram dakwah sebagaimana dilakukan oleh Syamsul Yusof menerusi Munafik. Mungkin anda berfikir  tema seram dalm filem biasa saja namun ada resepi dan rencah ramuan bagaimana cerita yang dijadikan sebagai filem Munafik dengan kutipan RM40,000,000.00 juta berbanding bajet untuk menghasilkannya sebanyak rm2,700,000.00 mendapat sambutan tertinggi sepanjang sejarah perfileman tanah air.

Saya tidaklah mengatakan projek filem saya ini menciplak reka bentuk filem Munafik tetapi menambah rencah lain yang belum ada dalam filem sebelumnya dengan tanpa meminggirkan aspek pop yang perlu ada dalam menarik orang menontonnya di pawagam.

Saya harap pernyataan tawaran kerjasama untuk menerbitkan filem seram berunsur seram, Islamik dan aksi ini dapat menjadi kenyataan iaitu sebaik anda setuju selepas perbincangan projek ini dapat terus dijalankan hatta pada bulan Syahwal. 

Saya berbangga dapat bekerjasama dengan anda atau pihak anda sekalipun anda tidak mempunyai pengalaman daalam bidang pembuatan filem,ia tidak menjadi masalah kerana saya dan team-team yang saya telah bentuk dan cari untuk membuat filem ini terdiri daripada mereka yang berpengalaman dan berkelulusan serta terbukti pernah menghasilkan karya yang berjaya. 

Inilah peluang anda untuk berkarya dan menjadi penerbit bersama saya sekaligus berkongsi untung dan profit bersama-sama. 

Sebarang pertanyaan dan komunikasi boleh anda hubungi : 

Ustaz Tabib Ali (16 Tahun Pengalaman dalam dunia rawatan-mistik)

013-642 1228 

Perbincangan dengan lebih mendalam dapat dilakukan walau pada bulan Puasa. Kita harus cepat sebelum segmen ini menjadi tepu dan dibuat oleh pesaing.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...