Jumaat, 3 Mei 2019

Minyak Penyembuhan Super Ruqyah

Assalammualaikum.

Minyak Penyembuhan Super Ruqyah keluaran Ustaz Tabib Ali daripada PengubatanRahmaniah ini menawarkan sebuah produk Minyak Penyembuhan Super Ruqyah sudah diolah dan diriyadhoh zikir dan secara rohani, tingal pakai, tanpa bacaan apapun, langsung pakai, langsung terbukti, tanpa efek samping, tanpa pantangan dan bebas digunakan oleh selain beragama Islam sekalipun.

Antara Fungsi Khususnya ialah :

1.Untuk mengeluarkan sihir, penyakit aneh anda cuma oleskan minyaknya  ke bahagian tubuh yang sakit sambil digosok-gosok sampai bahagian tersebut dibasahi dengan minyak ini selama lebih kurang 15 minit dan apabila benar ada sihir, barang sihir dalam badan pasti akan keluar melalui liang roma, seperti pecahan kaca, haiwan kecil, hingga sampai 20 minit anda oles tapi tak ada berlaku apa-apa maka sakit tersebut bukanlah sihir dan gangguan kiriman org. 

2. Untuk Rawatan Kerasukan sama ada kerasukan kecil ataupun kerasukan serius dan histeria oleskan minyak ini ada bahagian tengkuk, gosok bahagian kening, dan telinga serta telapak tangan dan kaki bila anda meruqyah anda taruh minyak dan lumurkan ia ke tangan anda dan pegang tengkuk dan ubun-ubunnya lalu anda meruqyahnya in sya Allah dalam hitungan minit pesakit kembali normal.

3. Untuk Penyakit Berat, Bengkak, sakit yang akut kronik, sakit dalam tubuh, anda oleskan liokasi yang sakit atau bermasalah

4. Untuk Rawatan Kanser Tahap 4 blh gunakan minyak ini tapi dengan rawatan yang intensif bagi anda yang memaharkannya akan diterangkan cara penggunaan yang intensif.

5. Untuk Apa saja Sakit berkaitan urat saraf, tulang patah, retak, terseliuh, demam panas, gout, kolesterol, darah tinggi, lemah tenaga batin dioles tempat sakit  digosok-gosok 10-15 minit dan diminum 1 SUDU 3x sehari.Biasanya bagi pesakit gout jika dioles minyak ini akan terkeluar pasir hitam manakala untuk kolesterol akan keluar pasir putih jika lumpuh oles dan sapu minyak ini selama 20 minit hingga sembuh.

6. Untuk membuka aura diri bagi mengundang keberuntungan, lancar rezeki, membuat segala saka, sengkolo, sial, majal, sengkala, untuk memulihkan aura selepas sakit lama dan kronik atau selepas puluh dari sihir.

7. Untuk menghilangkan segala gangguan pada kedai, warung, rumah, kilang, tempat niaga, tapak niaga, 

8. Untuk memusnahkan jin khodam jahat yang mengikuti tubuh, ada pernah pasang susuk, salah belajar ilmu hitam dan lain-lain.

9. Untuk menghilangkan sawan pada anak, anak anak suka memangis, tantrum dan lain-lain masalah anak anak.

10. Untuk Rawatan Penyakit yang ganas, seperti kanser ganas, dan lain-lain. 

11. Untuk rawatan semua sakit lama, kronik sama ada sakit lama atau baru, 

Banyak lagi kegunaan MPSR ini, Kunci keberhasilan memakai minyak ini ialah

1. Iktikadkan MPSR ini adalah medium manakala Allah sajalah yang berkuasa.
2. Gunakan dengan cara menggosok pada tubuh selama antara 10-20 minit lagi kronik lagi lama lakukan
3. Bertambah mantap jika anda turut sama belajar dangan saya.

Ayuh pesan sebelum kehabisan stok. Asalnya MPSR ini saya gunakan untuk diri dan keluarga sahaja selepas banyak keluhan sakit termasuk semput dpt dipulihkan, sakit yang berubahubah tempat dapat disembuhkan dgn izin Allah. 

Dah habis jgn salahkan saya.

Ust Tabib Ali
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...