Isnin, 6 Mei 2019

Ilmu Wali Songo Suna Kalijaga (Testimoni) dan Solat Terawih


Pengalaman murid ketika melakukan Tafakur Sunan Kalijaga sebelum Solat Terawih:

"Setelah Solat Isya dan selesei berdoa saya berlatih Tafakur Sunan Kalijaga  sambil menunggu ceramah dan menjelang sholat tarawih. Saya masuk ke dalam tubuh di antara leher dan dada di dalam tempat yang gelap itu Diri Sejati kita yang sebenarnya tinggal, yang dilingkungi Nurullah yang berlapis-lapis dan lapisan terluar berwarna biru langit tampak laksana api yang menyelimuti dengan pancaran cahaya biru langitnya.
 
Saya cuba beristighfar di tempat itu lalu nampak cahaya putih kebiruan turun dari atas menembus lapisan cahaya dan terus saja saya menadah telapak tangan lalu saya perhatikan cahaya putih di telapak tangan laksana air sejuk dan menyejukkan. Saya usapkan di wajah dan tangan dan tubuh yang nampak bercahaya, setelah itu saya duduk bersila Tafakur Sunan Kalijaga di sana setelah beberapa saat tiba-tiba muncul lubang hitam daripada kecil sampai membesar dan saya pun bangkit dan masuk ke dalam lubang itu, ternyata setelah saya masuk lubang itu laksana pintu waktu ketika saya masuk sudah keluar di sebuah tempat yang belum pernah saya kunjungi."

Ikuti Program Gemblengan Nurullah Jagad dan Tafakur Sunan Kalijaga di bulan Ramadan meraih rahsia diri nan sejati.

mahar dan investi pelaburan belajar seumur hidup rm5500

al-faqir
ustaz tabib ali
013-6421228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...