Ahad, 14 Februari 2016

pakej rawatan gangguan berat saka dan sihir

Ini cerita malam Juma'at. Seusai membaca Yassin bersama anak kariah Surau Taman Desa ini, saya menerima satu panggilan telefon. Segera saya bingkas ke luar surau.

"Ustaz...saya dah lama sakit...ustaz tinggal dimana?" Tanya Puan J.

"Saya mastautin di Muar..puan tinggal dimana? In syaa Allah kalau puan tak mampu ke sini saya blh buat rawatan di rumah puan dgn ditemani mahram..."

Puan J tiba-tiba mendengus spt lembu kena sembelih.

"Kau jangan datangggggg!!!"

"Ya Ma'syaral jinni wal insi...ni sulthon....wamangkana wainnahu....tin tusi..."

"Arghhhh diamlah bodoh! Bisinglah kau ni. Aku panas tahu tak. Aku panasssssss."

"Kau siapa wahai jin?! Kau nak menyorokkan eh. Kau tak suka aku ya!"

"Argh sibuklah kau...aku dah lama duduk pada dia...kenapa semua orang nak hantar anak-anak kpd dia saja. Aku marahlah. Kau jgn masuk campurlah."

"Kau tak malu ke ganggu anak Adam. Kenapa kau ikut iblis tu kenapa.

" Ah! Mcm perempuanlah kau ni. Hahahahaha hihihihihi. Kau tau tak tanpa Adam makan buah tu maka kau takkan ada di bumi. Kami ada di bumi lebih awal manusia."

"Kau sombong ya syaitan. Memang itu pun perangai kau. Sekarang kau dengarlah."

Saya baca Ayat Kursi diikuti 2 ayat sesudahnya dan Amanarrasul..hingga akhir. Yg menghairankan jin yg merasuk tu blh pula mengajuk ayat-ayat al Quran. Saya pun azan. Dan nyata jin fasiq ni tak blh ikut. Malah ia menjerit dan memaki saya. Tapi selepas azan selesai Puan J dah sedar.

Dia masih perlukan rawatan secara berdepan. Tidak boleh melalui telefon sahaja.


***

Pakej Rawatan Gangguan Tahap Berat/Gangguan menahun

Pakej rawatan saka atau sihir keluarga-STP org dari rm450. 1 keluarga minimum 3 anggota  hingga 13 org.

Pakej rawatan saka atau sihir persendirian-Kalau rawatan saka secara persendirian bayaran dari rm1500.

Rawatan Gangguan Saka Sekeluarga
Rawatan Gangguan Sihir Sekeluarga
Rawatan Gangguan Saka dan Sihir secara persendirian

Utk rawatan bagi saka dan sihir yang dialami oleh anggota keluarga maka rawatan secara hadir diri dan berdepan diperlukan. Tidak boleh rawatan jarak jauh. Ini krn ia melibatkan gangguan berat.

Hubungi Ustaz Ali 013 642 1228 utk telefon,SMS dan what apps utk scanning,konsultasi,perbincangan,dan menentukan kadar bayaran.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ibu Duit Inti Karomah