Selasa, 25 Jun 2013

Tanya Pengalaman Ahmad belajar ilmu hikmah dengan kami


Assalammualaikum dan Salam sejahtera. Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Dengan rahmat Allah, limpahahan kasih sayangNya dan limpah selawat ke atas Jujungan Nabi Muhammad s.a.w kami di Perubatan Rahmaniah menyampaikan ucapan setinggi terima kasih kepada para Alumni Gemblengan Ilmu Hikmah Perubatan (Ilmu Hikmah Nur Makrifah) yang telah bergabung bersama kami.  Sesungguhnya segala infak dan usaha susah payah untuk datang mempelajari keilmuan ini pasti akan diganjariNya sama ada di dunia dan di akhirat.
Kami masih lagi menerima kiriman sms, Talk Google dan inbox rahmaniah999@gmail.com yang memberikan testimoni dan maklum balas keberhasilan dan kemujaraban selepas mengikuti sesi Gemblengan Ilmu Hikmah yang kami tawarkan. Semuanya itu berlaku atas izin Allah yang Maha Kuasa jua.
Perlu diingatkan, Program Gemblengan Ilmu Hikmah yang kami anjurkan tidak sesekali mempunyai persamaan dengan kegiatan ilmu hikmah yang bersengkokol dengan amalam sihir dan meragukan. Amalan merajah azimah, wafak dan sebagainya. Walaupun kami mempunyai pandangan tersendiri dan tidak menolak cara sebegitu lantaran hujah ulamak berkaitan tentang pengamalan ilmu tersebut kami di sini tidak mencampuradukkan sesuatu yang meragukan dalam program kami ini.
Bahawa program Gemblengan lmu Hikmah ini gabungan daripada lima kunci ilmu yang sendiri dipraktiskan oleh pengajar kami. Lebih jauh daripada itu ia mempunyai pengembangan ilmu dari semasa ke semasa sesuai dengan sifat ilmu itu sendiri yang sentiasa bertambah dan tidak akan pernah habis dicedok dari lautan hikmahNya. Cara kami adalah berbeza sama sekali bahkan penerapan ilmu lebih kepada pengalaman tersendiri yang kami lalui daripada hasil amalan ilmu.
Bahawa juga mengamalkan dan mempelajari keilmuan ini bukanlah menyebabkan anda akan menjadi superman atau berbeza daripada orang lain. Anda akan memahami lebih jauh rahsia ilmu hikmah yang hakiki dan bagaimana untuk mengembangkannya dengan tanpa batas tentunya dengan izin Allah yang Maha Kuasa.
Berikut adalah maklum balas dan testimoni berterusan yang diperolehi oleh seorang Alumni Gemblengan Ilmu Hikmah yang kami anjurkan. Ahmad Zawawi yang baru beberapa bulan mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah kami anjurkan sering kali mengirimkan maklum balas dan testimoni. Terima kasih Ahmad Zawawi. Bersyukurlah kepada Allah yang Maha Kaya. Jadikan semangat Ahmad Zawawi ini dalam mengaplikasikan keilmuan dalam kehidupan sehari-hari sebagai contoh tauladan kepada kita semua.
Sembuhkan Gangguan Penyakit Pelbagai
Hari ni saya nak berkongsi sedikit pengalaman baru sejak saya mengamalkan ilmu yang  digemblengkan oleh ustaz. Mak saya mengadu kepada saya tidak sedap badan, sakit di bahagian belakang, kaki rasa nak kejang, badan rasa lemah dan rasa nak demam. Pada mulanya saya bacakan_____ dan _______. Kemudian saya letakkan tangan saya pada bahagian pusat mak sambil berdoa agar mak saya cepat sembuh. Saya bacakan_____ sebanyak 1x, di____dan_____lalu saya hembuskan dan doakan lagi agar mak saya hilang sakit2 di badan dan hilang kejang kakinya. Kemudian saya bacakan_____di kaki kanan dan_____kaki kiri. Selepas tu saya tanya pada mak saya apa yang mak rasa sewaktu sesi rawatan yang saya buat. Mak saya kata, sewaktu saya letakkan tangan pada____ dan bacakan____tersebut, terasa seperti ada gerakan dari dalam perut. Mak saya tersenyum. Petang ini pulang dari kerja mak dah boleh lakukan aktiviti macam biasa, kaki tidak kejang dan badan pun  tidak berasa sengal belakang dan tidak rasa nak demam lagi. Alhamdulillah gangguan yang ada pada mak saya telah keluar. Syukur Alhamdulillah. Maklumbalas dan testimoni dihantar pada 17 Jun 2013 ke inbox rahmaniah999@gmail.com
Rezeki yang tidak disangka-sangka
Baru2 ni ustaz ada ajarkan baca ______saya sudah hafal tapi belum sempat buat solat sunat tahajud lagi. Petang , kutipan kedai pun harap pagi tadi dalam kurang rm50, saya bacakan____doakan di hati, Ya Allah mintalah hari ni dapat seratus.alhamdulillah! Tidak semena-mena seorang demi seorang masuk ke kedai sampai penuh pc, kebetulan lak hari ni bebudak nak print kerja kursus, 3-4 orang juga..sudah hampir_$$$__ seperti saya doakan tadi. Alhamdulillah. Maklumbalas dan testimoni dihantar pada 24 Jun 2013.
Tanya Ahmad Zawawi sendiri!
Ahmad Zawawi Batu                                                                                                                    Kurau Perak
0189763603
Usahawan Pusat Siber dan                                                                                                        Komputer
Az It Centre Servis Computer
Jualan Alat Ganti Komputer
Sewa Komputer, Internet dan                                                                                                  Printing.
 
                                                                                                                                                                                
Silalah bertanya sendiri dengan beliau jika pembaca blog ini mahukan penjelasan sebelum dan selepas Ahmad mengikuti Gemblengan kami di sini. Masih banyak pengalaman beliau yang pembaca boleh tanya. Tanyalah sepuas hati khususnya bagi yang masih meragui keberhasilan program kami jalankan ini.

Bagi anda yang berminat silalah berhubung langsung ke rahmaniah999@gmail.com

Bagi alumni yang ingin berkongsi pengalaman silalah emailkan ke email yang sama.

Belajarlah ilmu yang selamat, terbukti, terjamin dan berhasil.

Rabu, 19 Jun 2013

Program Gemblengan Ilmu Hikmah dan Hebahan

Sempena bulan Syaaban yang mulia ini saya ingin menawarkan Pengajian Program Gemblengan Ilmu Hikmah yang akan dijalankan pada hujung bulan Jun ini dengan yuran pengajian yang boleh dibincangkan.
 Ini hanya terbuka pada bulan Jun sahaja. Siapa cepat dia dapat. Utk makluman ia akan dilakukan dari tarikh 20 hingga 30 Jun. Saudara/saudari boleh memohon untuk mengikuti sesi gemblengan kami lakukan pada mana-mana tarikh dinyatakan.
Manakala bagi Alumni Program Gemblengan Ilmu Hikmah pula boleh datang bersuri untuk muzakarah, booster, konsultasi apa sahaja dengan pembimbing tanpa dikenakan apa-apa bayaran lagi. Jika berkesempatan akan boleh  mengeratkan hubungan guru, murid dan murid dengan murid insya Allah.
Bahkan saya menawarkan juga jika alumi membawa rakannya untuk mengikuti program gemblengan ilmu hikmah maka akan diberikan komisen atas usaha tersebut insya Allah.
Bagi Alumni yang agak lama tidak berhubung dengan Perubatan Rahmaniah maka bolehlah bersilaturrahmi. Kami bukanlah mahu menganggu privasi dan perjalanan hidup anda. Kami sentiasa doakan anda Berjaya dunia akhirat.
 Dan sesungguhnya silaturahim ini tidak akan terputus insya Allah. Semoga kita semua dilimpahi keberkahan dan kerahmatan Allah Yang Maha Esa.
Bagi pengujung blog ini yang masih terintai-intai lagi antara mahu ikuti belajar atau tidak, maka dipersilakan untuk dtg sendiri berkunjung dan menerima gemblengan ilmu hikmah kami anjurkan. Tiada trick, sihir, ilusi digunakan.
Semua itu hanya paranormal penipu yang mencari wang dengan kemurkaan Allah. Paranormal sebeginilah yang akan memburukkan dunia rawatan alternative, spiritualis dan hikmah serta mencemarkan wajah Islam
Tidak semestinya anda belajar ini mahu mengubat. Cukup sekadar pakaian dalaman agar kita tidak merana misalnya terkena sihir, gangguan jin penganggu, ditipu oleh bomoh sesat, masa kecemasan mencari bomoh syirik dll. Bila berlaku kecemasan nah, silalah anda praktiskan dan aktifkan sendiri keilmuan yang digemblengkan ini dengan penuh yakin insya Allah mustajab.
Sebagaimana dialami boleh pelajar kami sebelum ini. Gangguan memang ada pada isterinya. Sebaik pulang drp mengikuti gemblengan saya, jin yang menyorok pada tubuh isterinya sudha tidak tertahan dari hari ke hari hingga akhirnya jin itu meraung kepanasan melalui tubuh dan suara isterinya. Dengan panduan berterusan saya berikan beliau lakukan step by step hinggalah akhirnya jin itu mengalah dan isterinya pulih dan sedar daripada rasukan.
Tidakkah anda inginkan kesihatan? Keselamatan?Kerezekian? Jadi apa ditunggu lagi silalah datang belajar sendiri. Jangan diikutkan kata2 orang. Belum kenal tahu. Belum kenal belum tahu salah atau betulnya. Di sini kami gemblengkan hanya keilmuan yang haq. Gemblengan yang betul dan amalan yang betul. Selari dengan syariat Allah.
Ayuh kita berjihad di muka bumi Allah ini dengan penuh kesabaran. Hidup di atas dunia ini janganlah kita persiakan. Isilah hidup dengan ilmu yang bermanfaat agar diri dapat beramal dengan sihat, Insya Allah.
Semua permohonan belajar, temujanji alumni utk berjumpa, pertanyaan dan rawatan silalah diemailkan ke rahmaniah999@gmail.com
Selamat berpuasa sunat Syaaban dan menyambut kedatangan bulan Ramadan yang mulia. Perubatan Rahmaniah akan berehat daripada sebarang aktiviti pengubatan (melainkan kecemasan sahaja)selama berpuasa di bulan Ramadhan ini.
Cuma ia terbuka kepada alumni dan sesiapa yang mahu membooking belajar sahaja dipersilakan mengirim emel kepada kami.

Isnin, 17 Jun 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 10

Baru-baru ini sepupu saya  hendak bersalin. Tapi dari pukul 3 pagi sampai selepas subuh pun masih tidak beranak lagi. Selepas itu saya baca kunci ilmu hikmah  alhamdullillah lepas setengah jam sepupu dapat beranak..alhamdulillah. terima kasih ustaz di atas tunjuk ajar yang berterusan. A. Klang.

Rabu, 12 Jun 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 9

Assalamualaikum

 Ustaz Rahmaniah. Alhamdulillah semalam genap 7 hari saya beramal dengan ilmu hikmah ini. Banyak perubahan pada diri saya. Antaranya saya berjaya tunaikan solar 5 waktu. Selalu rasa nak beramal. Ada keinginan untuk dirikan solat sunat dan solat dhuha. Sebelum ini tidak  pernah pun saya buat solat dhuha. Paling ketara yang saya nampak selepas solat saya suka nak baca Al-Quran dan terjemahannya. Dalam seminggu ini pun saya ada perasan bila saya ke sesuatu tempat ada orang yang memandang saya dengan pandangan yang lama. Siap toleh lg. Nak kata kenal x kenal pun. Pernah sekali saya temankan adik saya buat repot kat balai, ada satu anggota sabah nie serah repot adik saya kat saya dengan perasaan takut dan x boleh nak tengok muka saya. Dia macam takut2. Saya tengok menggigil tangan dia bg report tu kat saya. Alhamdulillah memang ada perubahan pada diri saya ustaz. syukran.

 F.Anggota Keselamatan Kuala Lumpur.

Ulasan kami: Yg memberi kesan adalah Allah. Allah yg memasukkan kekuatan dlm diri saudara utk beramal.  Soal org yg memandang kita itu subjektif. Tentang badan terketar dan ketakutan itu mungkin berpunca daripada saka diri atau pembawaan ilmu salah yg diamalkan pd dirinya. Ini bukanlah matlamat yg penting keredhaan Allah dan Allah sentiasa merahmati dan membantu kita dlm menjalani kehidupan sehari hari. Inilah matlamat kita. Semoga Allah sentiasa merahmati pelajar ilmu hikmah dibawah bimbingan kami dan sama samalah kita menggapai rahmat Nya.

Bagi pembaca yang ingin mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah Perubatan sila emailkan permohonan anda ke rahmaniah999@gmail.com

Ahad, 9 Jun 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 8

Petang semalam lebih kurang pukul 6 petang balik kedai terus pergi ke anak, waktu tu badan dia panas lagi merengek-rengek tak selesa demam, saya pegang dadanya dan pusat baca kunci ilmu hikmah baru 1 kali baca dia dah gelisah dan menangis, saya dukung dan saya bawa ke depan, saya minta isteri tolong ribakan, saya baca kunci ilmu hikmah pada anak saya sambil berdoa agar anak segera sembuh demamnya, keluar panas dari tubuh badannya, anak semakin tenang dan tak merengek lagi, kemudian saya baca kunci ilmu hikmah 3 pusingan di pusat dada dan ubun2, keadaan anak masih nampak lemah lagi sebab makan muntah, tak lalu makan, kemudian sebelum saya pergi kerja malam tadi saya suapkan ubat demam tp anak muntah balik.ubat tu.habis tutup kedai saya balik rumah tengok anak dah beransur sembuh dan mula main..pagi ni alhamdulillah..dia dah mula aktif semula, bagi makan pun dah lalu semula....beransur sembuh Alhamdulillah tindak balas yang pantas. saya tak dapat nak buat air kelapa muda  semalam hujan, tak boleh nak cari kelapa, lagipun dah lewat petang..terima kasih banyak ustaz atas tunjuk ajar dan panduan,alhamdulillah sedikit sebanyak saya mampu usahakan untuk merawat anak saya sendiri dah, berkat tunjuk ajar ustaz dan dengan keizinan dan limpah kurnianya Allah SWT memakbulkan doa saya. anak saya kembali beransur sembuh dari demamnya tdk kunjung sembuhnya walau sudah dibawa ke hospital.

Utk mengikuti gemblengan ilmu hikmah sila emailkan permohonan ke rahmaniah999@gmail.com segera.

Gemblengan Ilmu di Pulau Besar Melaka

Alhamdulillah...dpt 'green light' buat GemblenganSuperSpiritual(GSS) di Pulau Besar, Melaka pada bulan Januari 2018. S keilmuan meli...