Ahad, 9 Jun 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 8

Petang semalam lebih kurang pukul 6 petang balik kedai terus pergi ke anak, waktu tu badan dia panas lagi merengek-rengek tak selesa demam, saya pegang dadanya dan pusat baca kunci ilmu hikmah baru 1 kali baca dia dah gelisah dan menangis, saya dukung dan saya bawa ke depan, saya minta isteri tolong ribakan, saya baca kunci ilmu hikmah pada anak saya sambil berdoa agar anak segera sembuh demamnya, keluar panas dari tubuh badannya, anak semakin tenang dan tak merengek lagi, kemudian saya baca kunci ilmu hikmah 3 pusingan di pusat dada dan ubun2, keadaan anak masih nampak lemah lagi sebab makan muntah, tak lalu makan, kemudian sebelum saya pergi kerja malam tadi saya suapkan ubat demam tp anak muntah balik.ubat tu.habis tutup kedai saya balik rumah tengok anak dah beransur sembuh dan mula main..pagi ni alhamdulillah..dia dah mula aktif semula, bagi makan pun dah lalu semula....beransur sembuh Alhamdulillah tindak balas yang pantas. saya tak dapat nak buat air kelapa muda  semalam hujan, tak boleh nak cari kelapa, lagipun dah lewat petang..terima kasih banyak ustaz atas tunjuk ajar dan panduan,alhamdulillah sedikit sebanyak saya mampu usahakan untuk merawat anak saya sendiri dah, berkat tunjuk ajar ustaz dan dengan keizinan dan limpah kurnianya Allah SWT memakbulkan doa saya. anak saya kembali beransur sembuh dari demamnya tdk kunjung sembuhnya walau sudah dibawa ke hospital.

Utk mengikuti gemblengan ilmu hikmah sila emailkan permohonan ke rahmaniah999@gmail.com segera.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...