Rabu, 21 Disember 2016

Belajar ilmu ghaib

Gemblengan Lengkap Buka Mata Batin,Terawangan,Teropong,Raga Sukma dan Meneroka Alam Ghaib

Assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh

Gemblengan Lengkap Buka Mata Batin,Terawangan,Teropong,Raga Sukma dan Meneroka Alam Ghaib 

Dengan izin Allah, kami buka Program Gemblengan Buka Mata Batin atau Terawangan atau Buka Hijab Alam Ghaib, Raga Sukma yakni membawa sukma mengembara satu tempat ke satu tempat yang lain tanpa membawa jasad dan komunikasi ghaib yakni berhubung bercakap berbual dengan makhluk ghaib sama ada hantu,jin dan sekelian makhluk Allah bila diziinkanNya,tanpa bakat sekalipun walau anda seorang yang tidak percaya sekalipun,anda miskin, anda kaya, vvip (byk yg ambil krn vvip menggunakannya utk 1001 manfaat drp hap benteng diri hingga meramal saham) dengan syarat anda sedia untuk belajar,belajar dan belajar membuka minda, hati dan fikiran dgn sesuatu yang baru dlm hidup anda, kami sedia membimbing sampai jadi!

Teknik yg kita kembangkan ini sangat berbeza dg perguruan lain dapat dipelajari untuk semua agama dan kepercayaan krn ternyata untuk menguasai ilmu itu tdk perlu oborampe atau sesajian,syirik musyrik, tanpa perlu puasa ataupun tirakat. Bahkan tidak perlu dzikir-wirid maupun baca mantra apapun. 

Dengan menggunakan FORMULA RAHSIA kami ini in sya Allah impian anda utk melihat,menguasai, mengetahui, meneroka segala yang bersifat ghiab akan jadi kenyataan.
Secara umumnya proses utk mengusai mata batin adalah seperti berikut,

Pertama 

Gemblengan Tafakur/Meditasi Mencapai Keheningan

Diajar rahsia tafakur/meditasi/tawajuh yang sebenar-benarnya, rahsia para mursyid arifbillah dan para org yang khusus, bagaimana menyusun mengawal fikiran dan mengalihkan suara batin yang bergejolak, dan mengganggu sehingga dapat ditemukan ketenangan.

Tanpa masa yang lama, bertahun-tahun, berjam-jam cukup dalam hitungan minit puncak ketenangan yang diperlukan akan dapat dirasakan atau dialami, setelah itu diberi petunjuk untuk langkah selanjutnya. Kalau belum mencapai kami akan terangkan dimana kesalahan harus diperbaiki bukannya meninggalkan anda terkontang kanting tanpa arah seperti dilakukan oleh guru palsu yg menyalahkan murid bila gagal buka mata batin!

JIka anda berjaya, ditahap ini sudah pun mata batin anda sudahpun terbuka dengan dimulai melihat pemandangan atau tempat yg belum pernah dilihat sebelumnya. 

Ciri alam ghaib ialah

-Disana suasananya remang, spt  senja krn tdk ada sumber cahaya.
-Tidak ada bayang-bayang
-Tidak ada tumbuhan atau dedaunan yg bergerak kerana tiada angin
-Kalaupun ada mahkluk yg bergerak, mrk bergerak dlm diam
-Tdk ada yg kontras semuanya tembus pandang
-Hening sunyi adem
-Belum pernah kita lihat sebelumnya atau tdk akan ditemukan di alam nyata.

Kedua 
Gemblengan Tafakur/Meditasi/Tawajjuh Penyucian 

Sebagaimana diketahui bahwa setiap manusia memiliki aura-aura gelap semua manusia melakukan kesalahan dan dosa, aura ini akan menghalangi kita untuk berinteraksi dgn ghaib, dlm kehidupan nyata akan membuat kita sulit mendapatkan rezeki, tidak disukai org, sering sial mau pun gagal dlm meniti karier. 

Dlm tahap ini akan diajarkan bagaimana mengikis aura negatif dan menggantinya dgn aura positif.
Apabila dilakukan dgn benar sesuai petunjuk, maka akan dirasakan perbezaan dlm diri, lebih 'sejuk' dan percaya diri. Dlm teknik ini juga, peserta akan mengetahui perbezaan antara khayalan dan kenyataan, diberi kefahaman kalau sukma sudah keluar dari raga atau belum dan mengetahui meditasinya sudah tepat atau salah.

Ketiga
Gemblengan Memasuki Alam Ghaib Dengan Profesional

Setelah tahu bagaimana mengeluarkan sukma dan tahu alam ghaib, maka praktik selanjutnya adalah bagaimana caranya memasuki alam ghaib, lalu setelah setelah masuk ke sana, bagaimana cara melakukan perjalanan, sopan santun dan etikanya supaya tdk terjadi pertentangan dan kalau ketemu dgn penghuni alam ghaib/alam jin. 

Bagaimana cara menyapa dan komunikasi dgn mereka, selanjutnya bagaimana keluar dr alam ghaib dan kembali memasuki raga.

Keempat
Gemblengan Lebih Jauh Meneroka Alam Ghiab

Setelah bisa memasuki alam ghaib, bagaimana cara memanggil atau mendatangkan ghaib yg tinggal di alam ghaib supaya datang ke alam nyata, peserta diajari tekniknya dan diminta mempraktikkan dan menceritakan hasilnya, lalu diajarkan bagaimana cara berkomunikasi dengannya.

Lalu bagaimana kalau ada yang mahu berdialog dengan kita, jadi pertamanya kita harus tahu namanya, sosoknya, kemampuannya. Kita juga harus tahu bagaimana menamatkan dialog. Dialog ini untuk tahu apakah kehidupan, hal ehwal makhluk atau komuniti ghaib di alam sana dll.

Selain sebangsa jin, teknik ini juga dapat berkomunikasi dengan roh leluhur, rahsia nasab keturunan kita, mengetahui apakah akar punca gangguan saka dialami dll banyak lagi faedahnya.

Kelima 
Gemblengan Ilmu Teropong Yang Sempurna

Diajar rahsia teknik teropong alam ghaib yang sebenar-benarnya dan melihat tempat yang jauh, malah diajari bagaimana membezakan antara siluman,puaka,syaitan,iblis,hantu dan sebagainya jenis2 darjat2 makhluk ghaib yang baik dan jahat agar kita dpt berwaspada dan mengubati org dgn ubat yang tepat dan mustajab, in sya Allah.Bukan sekadar nampak lembaga, kilas-kilas begitu aja, bayang2 saja tanpa dpt mengenalpasti dgn tepat dan jitu. Malah diajar bagaimana memperbaiki rupa wajah makhluk ghaib yang tdk menganggu agar jd wujud yang sempurna dan mereka kembali ke alam tanpa ganggu manusia lagi.

Keenam 
Gemblengan Raga  Sukma atau Rogoh Sukma 

Ini adalah ilmu yg nyaris musnah, saat melakukan ragasukma, maka kita akan masuk ke dimensi mereka sehingga antara ghaib dan kita bisa saling bersentuhan, merasakan halus/kasarnya kulit mereka juga bisa mencium aroma mereka. Sangat sedikit hampir pupuslah dpt dikatakan telah tiada orang yang menguasai ilmu rogo sukma setingkat selevel ini. Bersedialah anda!

Ke enam tahap pelajaran di atas sebetulnya dalam Perbendaharaan Rahsia Ilmu Allah masih tingkat dasar, masya Allah betapa luasnya ilmu Allah itu kan. Oleh itu anda akan dilengkapi ilmu2 ketabiban khas drp saringan madu pengalaman Ustaz Ali yang hampir 16 tahun menekuni dunia perubatan ketabiban.

Namun bagi yang mempelajari keilmuan di atas dengan segera dlm bulan November hingga Disember ini saya akan ajarkan Ilmu Ketabiban Rawatan Sihir dan Gangguan Ghaib secara PERCUMA sbg bonus belajar keilmuan diatas. 

Cantik bukan offer ini?

>Lama belajar ustaz?

Minima 3 hari 3 malam  tapi kalau dapat luangkan masa lebih lama silakanlah tanpa halangan maksimum 7 hari. Selepas tu nak belajar lagi nak matangkan ilmu yg dah dipelajari bila2 masa boleh.

>Lokasinya ustaz?

Di Muar, Johor. Lokasi tepat sy berikan location bagi yg confirm belajar tak jauh drp Pusat Bandar Maharani, rumah kampung yang selesa.

>Tempat tinggal?

Bagi anda yang tidak kisah, boleh tinggal di homestay di tempat saya tu tanpa perlu bayar sewa. Yuran belajar sudah termasuk. 

>Saya pernah belajar ilmu lain sebelum ni ustaz?

Boleh ilmu apapun asalkan bukan ilmu berdamping dgn syaitan, pemujaan dll.Kalau belajar ilmu hitam sebelum ni tapi belajar ilmu ini untuk bertaubat silakan, tapi ilmu hitam anda tu akan musnah kosong dr dada anda. DILARANG KERAS YANG NIAT MAHU TEST, SAYA BUKAN TEST PEN YA, KALAU ANDA BINASA KRN TEST SAYA BUKAN TGJWB SAYA DUNIA AKHIRAT, INGAT NO TEST PEN!

>Tak langgar syariat ka ustaz?

Masya Allah, saya sendiri ustaz dan mengaji Tauhid Akidah Ahlul Sunnah Waljamaah. 

>Solat sy buat dan adakala tinggal boleh belajar?

Solat tu tgjwb anda kpd Allah bukan kpd saya, jd tunaikan solat ikhlas berubudiyyah kpd Allah bukan utk tujuan sesuatu benda dan perkara, tujuan ibadah ialah keredoan Allah. Jadi tak perlu disangkal lagi. 

>Akhir sekali, berapa yuran belajar ustaz?

Yuran belajar utk belajar dlm tempoh promo bulan November hingga Disember sempena cuti Sekolah ini ialah RM9000. (Yuran belajar asal 3x kali ganda.) 

Jadi rebutlah peluang ini. Bagi anda yg penat cari ilmu habis ratus ribu, pasti akan menangis kesyukuran bila dgn mahar tak sampai 10k anda belajar ilmu langka yang dibuktikan ditempat bukan bagi amalan pulang tak dpt buat, TIDAK. ANDA BUAT SAMPAI JADI TEMPAT KAMI!!!
Jadi spare elok2 masa hari dgn kami.

>Boleh hutang tak?

Maaf tak boleh.

>Boleh rahsiakan privasi?

Ya, maklumat murid sy dilindungi sepenuhnya . Yg sy masukkan testimoni atas persetujuan mereka murid saya kalau yg vvip nak rahsia silakan sy rahsiakan ada beberapa vvip belajar sy rahsiakan.Kemas.Profesional.

Cepat, rebutlah peluang keemasan ini. Ilmu tiada tarikh mati, Tiada turun nilai, tiada tarikh luput, tiada basi dan sentiasa berguna sepanjang hidup. Ilmu di atas dpt diajar semula kpd org lain selepas anda yakin membimbing sukma org lain ke alam ghaib, kalau tak yakin cukup buat pakaian diri saja. Buat apa ambil risiko. Heheh.

Hubungi
Ustaz Ali As Samaniyyah al Faqir
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...