Isnin, 5 Disember 2016

Rawatan di Subang Jaya Esok dan Lusa

Esok dan lusa di Kuala Lumpur dan Subang Jaya. Bagi yang mau rawatan silalah hubungi saya ditalian 013 6421228 mohon jgn inbox teruslah what apps atau telefon.

Bagi yang lama menderita sakit, gangguan sihir yang tak berkesudahan, gangguan aneh dan pelik di rumah, premis niaga tak dikunjungi orang, kerjaya sukar meningkat, jodoh terhalang dengan seribu satu halangan, orang seperti tidak suka dgn kehadiran kita, buat apapun tiada menjadi, siapapun anda vvip, orang biasa, kami terima jemputan anda utk rawatan, pulihkan kedai, pelaris kedai cara ilmu haq, jodoh, benteras sihir dan gangguan dan sebagainya yang anda tak terfikir dengan akal fikiran, kami bersedia hadir.

"Hendaklah kamu sentiasa dalam zikrullah dan ehsan bahawa Allah sentiasa beserta dan menilik segala perbuatan kamu dan diam kamu. Laksanakanlah amar makruf nhi mungkar pada dirimu sendiri dan orang di sekeliling kamu dengan niat berbakti kpd Allah, agama, bangsa dan negara. Mudah-mudahan kamu diredhoi Allah dunia dan akhirat."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...