Jumaat, 26 September 2014

cara merawat santau yang berkesan

RAWATAN SIHIR SANTAU

Assalammualaikum. Baru-baru ini kami didatangi oleh seorang pesakit yang terkena santau. Apabila pesakit itu duduk di depan Ustaz Tabib kelihatan tengkorak manusia membayangi wajah pesakit. Ustaz Tabib segera melakukan rawatan. Alhamdulillah,  tengkorak itu dapat dinyahkan dalam beberapa detik.

Pesakit yang nampak pucat sebelum inI kembali merah mukanya seperti darah telah mengalir semula. Pesakit menceritakan liku-liku hidupnya pada Ustaz Tabib. Ustaz Tabib mendengar dengan penuh perhatian sambil berzikir Ya Haiyu Ya Qaiyyum sambil Ustaz memohon petunjuk daripada Allah bagaimana dapat membantu meleraikan masalah yang dihadapi oleh pesakit.

Hampir 3 jam konsultasi berlangsung dan zohor pun menjelang. Sesudah solat zohor jemaah, Ustaz Tabib menyuruh pesakit untuk tetap duduk menghadap ke arah kiblat. Ustaz Tabib terus melakukan rawatan dengan memanfaatkan ilmu jurus al Haq. Pesakit terbatuk-batuk sambil memegang lehernya seolah-olah pesakit merasakan ada butiran pasir di tekaknya. Ustaz Tabib hanya menggunakan telapak tangannya bagi merentap punca penyakit melalui mulut pesakit sehinggalah pesakit seperti mahu termuntah.

Keadaan itu berterusan beberapa kali sehingga badan pesakit bergoncang hebat tidak terkawal dan Ustaz Tabib melakukan rentapan yang paling kuat sehingga pesakit tidak batuk dan badannya kembali normal. Pesakit pun tidak menyangka boleh berlaku demikian. Hal ini kerana, pesakit juga terdiri daripada keluarga yang merawat orang lain. Ibu bapa dan abang pesakit mampu merawat dengan menghadirkan jin-jin Islam masuk ke dalam tubuh mereka dan melakukan rawatan sedangkan dirinya tidak dapat dikesan mengalami gangguan demikian.

Ustaz Tabib menjelaskan itulah kelemahan jika perawat menggunakan khidmat jin sepenuhnya. Manusia sebaik-baik makhluk tentulah kemampuannya melebihi makhluk lain tambah ustaz Tabib.  Kini pesakit tersebut sudah sembuh daripada gangguan misteri yang dialaminya seperti lemah badan, fikiran bercelaru, batuk berterusan dan sakit kerongkong yang tidak dapat dikenal pasti oleh doktor sebelum ini.

Tubuhnya kini berasa ringan, sihat, cergas dan seleranya bertambah sehingga berjaya menghabiskan 2 mangkuk sup ayam kampung hikmah hasil sentuhan ajaib dan air tangan Pn. Azie. Pn. Azie menjelaskan sup ayam kampung hikmah yang diramu khusus sama ada secara zahir dan batin (ada rahsia tertentu untuk menjadikan sup hikmah menjadi ubat).

Hubungi Ustaz Ali untuk gangguan santau apa jenis sekalipun yang dilengkapi dengan pemakanan sup ayam kampung hikmah bagi melengkapkan dan mempercepatkan lagi proses penyembuhan yang menyeluruh ke atas pesakit.

Satu-satunya di Malaysia rawatan santau yang unik ini. Hubungi 013 642 1228 untuk tempahan masa rawatan.


Khamis, 25 September 2014

rawatan sakit kepala, kerungsingan, serabut kepala, pening, dan segala penyakit berkaitan kegundahan hati dan fikiran

Assalammualaikum

Dengan syariat rawatan kami lakukan in sya Allah, segala penyakit berkaitan kepala seperti

1. Sakit kepala
2. Migrain
3. Tumor
4. Rungsing
5. Bimbang
6. Tekanan/stress
7. Gila
8. Kecederaan kepala
9. Pelupa
10. Kanser otak

Dan seribu satu penyakit, gangguan pada kepala dapat dirawat.

Rawatan terbuka kepada lelaki dan wanita.

Bagi wanita anda akan dirawat dengan sentuhan hikmah dari jari jemari Puan Azie yang sungguh istimewa.

Anda akan merasai kesan sentuhan hikmah jari jemari Puan Azie secara terus, spontan dan segera. Walau apapun sakit, penyakit dan gangguan anda alami jika berkaitan kepala, sentuhan hikmah dari Puan Azie akan terus menyerapkan aura kesembuhan yang meliputi seluruh kulit kepala lalu langsung menyerap ke dalam daging, urat, darah, otak dan saraf pada kepala anda. Lantas anda rasai proses kesembuhan yang cepat dan begitu terasa, kepala anda yang ketat, sakit, panas, sendat langsung longgar, hilang rasa sakit, lapang fikiran.

Anda datang sendiri, khusus pesakit wanita, anda rasai sendiri, buktikan kata-kata kami, semuanya itu atas izin dan hikmah yang dipinjamkan Allah untuk disebarkan kepada sekelian ummat.

Rawatan sentuhan hikmah jari jemari Puan Azie bukankah jaminan kesembuhan tetapi ia adalah alat terapi hikmah yang dapat dirasai kesannya sebaik Puan Azie mula menyentuh kulit kepala anda.

Jadi sila buat temujanji. Lokasi rawatan di Muar, Johor. Hubungi 013 642 1228. Bagi pesakit wanita khususnya cubalah sekali dengan urutan Puan Azie pasti anda akan bersyukur dan teruja.

Kadar upah perkhidmatan rm150.00 untuk 40 minit Sentuhan Hikmah Jari jemari Puan Azie. Rawatan musnahkan kanser, tumor, rawatan penyakit adalah berbeza dan ditangani oleh Ustaz Tabib Ali dengan kadar bayaran lain.

Kadar upah perkhidmatan rawatan full pakej termasuk urutan Puan Azie penyakit kanser, tumor, pada kepala dan lain2 bahagian badan antara rm2000.00 hingga 10, 000.00 ikut tahap sesi rawatan dan berat kes anda alami.

Hubungi 013 6421228 Ustaz Tabib

Selasa, 23 September 2014

rawatan untuk pegawai tinggi kerajaan dan eksekutif

Assalammualaikum

Dalam dunia penuh pancaroba ini seseorang pegawai tinggi kerajaan dan eksekutif syarikat swasta memerlukan bantuan dalam merawat diri agar lebih berjaya dan cemerlang dalam kerjaya serta kehidupan.

Antaranya bertujuan menjaga jawatan daripada disingkirkan, untuk menaikkan pangkat, membentang diri daripada persekitaran yang mencabar serta terdedah kpd perbuatan sihir serta dengki khianat manusia.

Hubungi segera kami di talian 013 642 1228 bagi mendapatkan konsultasi dan khidmat nasihat daripada kami walau siapapun anda kami jamin kerahsian diri anda.

Isnin, 22 September 2014

rawatan barang pusaka yang ada saka, jin dan lain

Assalammualaikum

Bagi anda yang ada barang pusaka yang berjin, mempunyai saka, sama ada senjata lama keris, tombak dan lain-lain juga material apapun yang anda syak sebagai sumber gangguan silalah contact kami untuk tujuan rawatan.

Jangan simpan barang pusaka berjin dan bersaka nanti menimbulkan masalah anda sekeluarga dan keturunan anda. Antara siptom gangguan dari barang pusaka ialah keris bergerak tiap malam, sakit misteri, timbul panas baran, mimpi menakutkan dan lain2.

Jangan buang barang pusaka kerana tanpa cara yang benar walau ke laut sekalipun, jin atau saka barang pusaka tetap ada pada anda. Serahkan pada kami untuk diuruskan barang pusaka tersebut. In Shaa Allah, kami dapat membantu anda.

Hubungi 013 642 1228 Ustaz Tabib Ali.

rawatan pemulih kasih sayang suami isteri

Assalammualaikum

Kami menyediakan rawatan pemulihan kasih sayang antara suami isteri. Insya Allah apa jua masalah anda berdua seperti main kayu tiga, curang dan lain-lain boleh ikhtiar dengan kaedah kami gunakan.

Rawatan boleh secara bersemuka dengan saya di Muar atau boleh dibuat secara jarak jauh. Syarat rawatan ialah kami memerlukan cincin perkahwinan anda untuk kami buat pengisian khusus untuk masalah anda.

Insya Allah rawatan dengan kaedah khusus yang kami lakukan banyak berhasil dan menjadi. Seperti kalau suami main wanita indon selepas melakukan syariat pengisian cincin perkahwinan maka suami kembali berbalik kpd isteri dan normal semula.

Jika anda mahu rawatan jarak dekat silalah buat temujanji
Jika jarak jauh silalah hubungi kami dan kirimkan kami cincin peperkahwinan anda untuk kami syariatkan pengisian khusus.

Insya Allah, ikhtiar dengan kaedah khusus dari kami telah banyak terbukti berhasil jika Allah izinkan dan jodoh anda panjang.

Tak perlu jumpa bomoh ambil minyak senyonyonglah, minyak dagulah dan lain2...kerana itu semua syirik dan meminta balasan balik suatu masa nanti.

Kaedah kami amat selamat. Tiada syirik dan lain2 yg menggugat akidah.

Upah perkhidmatan ialah berdasarkan nilai cincin perkahwinan dan berat masalah anda alami.

Jika jarak jauh cincin anda kami isikan selama beberapa malam sesuai dengan berat atau seriusnya masalah rumahtangga anda alami.

Hubungi hotline 0136421228

rawatan memusnahkan tumor, kanser dan ketumbuhan

Assalammualaikum

Di sini kami ingin memaklumkan rawatan bagi memusnahkan tumor, kanser dan ketumbuhan dalam tubuh dibuka untuk anda mencubanya berikhtiar dengan kami.

Insya Allah, rawatan kami menggunakan kekuatan roh yang bersumberkan daripada al quran dan zikrullah.

Jika anda yakin maka silalah segera mendaftar.

Bayaran upah perkhidmatan rm2000.00 sahaja rawatan selamam3 hingga 5 jam.

Upah perkhidmatan bukan jaminan kesembuhan
Ini hanyalah ikhtiar dan kesembuhan milik Allah

Jumaat, 19 September 2014

pesakit psoriasis semakin pulih

Assalammualaikum.

Bersyukur kepada Allah, salah seorang pesakit ustaz tabib yang terkena penyakit kulit mengelupas dan bersisik akibat psoriasis telah dapat berjaya dipulihkan sedikit demi sedikit setelah kali pertama rawatan.

Keadaan kulitnya sejak 3 bulan dirawat sudah menunjukkan kejayaan dengan berkat pancaran nur hikmah dan izin Allah yang maha kaya.

Pesakit cilik tersebut baru 1x mendapatkan rawatan daripada ustaz tabib.

Kemudian semalam pesakit cilik ini dirawat lagi oleh ustaz tabib dengan kaedah berlainan pula. Tapi tetap niat untuk kesembuhan total.

Ayah kepada pesakit cilik ini menghubungi ustaz tabib setelah beberapa bulan selepas kali pertama dapatkan rawatan dari ustaz tabib.

Tiada yang terkeluar dari mulut ustaz tabib ketika cuba mengingati kembali si ayah kepada pesakit cilik terbabit melainkan bertanya bagaimana keadaan anak tuan?

Alhamdulillah,  ayah si pesakit cilik menyatakan terdapat perubahan besar pada kulit anak tercintanya. Sudah tidak terlalu ketara kesannya dan kini sudah ada aktiviti yang tidak dapat dilakukan sebelum ni sudah dapat dilakukan oleh si pesakit cilik.

Alhamdulillah...moga selepas rawatan kali ke2 ini si pesakit cilik akan lebih baik lagi dan sembuh sepenuhnya itukah doa ustaz ali tak putus-putus terhadap pesakit cilik tersebut.

Bagi menjaga privacy, kami tidak dapat memuat naikkan gambar si pesakit cilik di sini. Ya kami tetap pegang kepada amanah dan privacy sedia ada moga si pesakit cilik akan lebih baik lagi selepas ini hingga pulih sepenuhnya.

Kami hanya berusaha
ALLAH yang menyembuh dan memulihkan.
Kami tidak menjanjikan kesembuhan
Apapun insya Allah melalui ikhtiar kami lakukan akan ada perubahan ke arah lebih baik menuju kesembuhan total.

Isnin, 15 September 2014

Tanda kedai disihir

Assalammualaikum

Antara tanda kedai yang disihir ialah

1. Kedai besar, lengkap dan selesa tapi pelanggan tidak datang
2. Ada orang melihat kedai kita ditutup atau kedai kita nampak usang seperti ditinggalkan atau kedai kita dilihat orang ada hantu sebaik nak masuk ke kedai kita
3. Pelanggan tidak ramai namun demikian kedai lain yang jadi pesaing kita dikunjungi ramai pelanggan
4. Jika kedai kita itu berniaga makanan, makanan kita buat ceoat basi dam rosak. Adakalanya nasi tu basi atau ada juga nasi mentah apabila dihidangkan kepada pelanggan sekalipun kita dah pastika nasi tu dah masak
5. Jika kedai kita jual barang runcit, barang kita akan ada saja yang hilang atau rosak walau dah pasang cctv tak ada pencuri atau perosak barang kedai kita
6. Jika kedai kita tu jenis tawar perkhidmatan, alat berniaga selalu rosak dan kemalangan tanpa sebab jelas dan kerap berlaku. Mesin rosak dll.
7. Pekerja kita tak betah kerja dengan kita lama-lama, tak sebulan dua berhenti. Ganti pelerja baru pun begitu juga berhenti dan berhenti. Kes ni pernah kami jumpa di Johor hingga tuan kedai sendiri jadi pekerja dan kuli semua dalam satu
8. Perniagaan kita tak maju-maju asyik dirundung masalah seperti rugi, orang tangguh bayar payment, kena tipu rakan sebisnes dan lain2 lagi.
9. Ada orang berniaga dah puluh tahun tapi anehnya akaun syarikatnya selalu kosong walau syarikat ada. Duit untung cukup2 nak bagi gaji pekerja tu pun sering terlewat bayar pekerja marah dan berhenti. Ni biasanya masalah diri yang harus dirawat secara khusus bagi membuka pintu2 rezeki.
10. Pelik sungguh, kemana duit berniaga yang disimpan dalam laci duit. Hilang secara ajaib. Ni angkara sihir pesugihan aliran hitam. Nampaknya laci duit anda jadi sasaran jin pesugihan hitam yang mana duit celah al quran ke duit yang dipinkan pun tetap ghaib.

Banyak lagilah tanda kedai disihir. Ada yang lebih aneh lagi, buka kedai makan, esoknya datang nak buka kedai, kedai dia dah macam kapal nak karam, barang berselerak, pecah, rosak walhal tak ada kesan pencuri masuk. Pelik, pelik.

Jadi kami tawarkan kepada peniaga sekelian walau apa jua jenis bisnes anda ceburi, kami nak bantu anda hingga masalah seperti diatas atau lain2 gangguan pada perniagaan anda dapat diatasi sekaligus anda untung berniaga.

Pakej rawatan lengkap bagi kedai disihir ialah rm2000.00.

Rawatan ini boleh dilakukan secara jarak jauh dengan what apps atau sms nama pemilik kedai, jenis perniagaan, gambar kedai.

Insya Allah selepas bayaran diterima, kami akan proses rawatan jarak jauh dan anda akan dapat dua pertama rawatan jarak jauh pulih kedai dan barang rawatan khusus untuk kedai anda yang akan dipos laju.

Prosesnya dalam 1 minggu.

Jadi tunggu apa lagi segera kirimkan data yang kami perlukan segera ke 013 6421228 dan kami akan proses ikhtiar masalah kedai anda tersebut.

Rabu, 10 September 2014

Testimoni Pelajar Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah

[7:40pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: assalammualaikum ustaz.....sugguh ajaib pgalaman sy hari nie.....xtaw nk ckp gan kata2......ap yg sy alami nie mgkin ustaz taw dan dapat rasa.....inshaAllah law sybad kredit nt sy call n crita kat ustaz......mcm2 hikmah yg blaku slpas sy solat asar..........sunguh bsar ilmu Allah n sgt luas skali......rase xtaw nk ckp.....harap ustaz dpt mbimbing sy smpai ke syurga....amin
[9:21pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: masa 2 sy diajar slalu yakin pd Allah slalu ingt smue gerakan dan ilham dari Allah....Allah tiada 2 atau 3 dan nabi muhammad pon xde 2 dan 3......
[9:21pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: mlt sy bercakap tp ilham dari Allah.....seolah2 bkn dari fikiran sy.....
[9:25pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: dan mase 2 sy ad sebut....Allah berfirman.....jika yg haq telah datang maka  bathil pasti lenyap....mcm 2 la ayt yew.....ap pndngan ustaz????dan sy bersyukor sgt kpd ustaz pd masa 2 sbb tnjuk kn sy ilmu nie.....

***

Ini adalah sebahagian daripada testimoni pelajar kami yang terbaru. Pelajar kami yang berusia baru 20 tahun ini mengalami pengalaman luar biasa sejak digembleng oleh kami. Ilham yang haq diterima oleh dirinya dan apabila kami periksa semua ilham yang diperolehinya adalah benar dan haq. Tiada yang bertentangan dengan syariat agama.

Walhal beliau tidak pernah belajar daripada mana-mana ilmu kebatinan, ilmu ghaib dan sebagainya. Hanya ilmu silat sendng secara zahir tanpa khotam. Dengan mengikuti program kami, beliau diilhamkan gerak roh menjadikan beliau dibukakan oleh Allah ilmu-ilmu laduni, ilmi ghaib dan ilham yang menuju kepada kesempurnaan tauhid dan iman.

Harus diperhartikan bagi calon pelajar, ilmu yanh diajar semuanya berpaksi kepada keesaan dan kebergantungan kepada Allah yang maha kuasa.

Bukan kudratku, kudrat Allah...
Bukan gerakku, gerak Allah...
Bukan ikhtiarku, ikhtiar Allah...

Begitulah prinsip keilmuan kami praktiskan. Bagi calon pelajar yang masih teragak-agak atau sedang memilih mahu belajar, silalah anda membuat pilihan tepat. Gunakan keheningan dan kebijaksanaan dalam merenung dan memohon petunjuk kepada Allah serta mentafsir ilham itu dengan pandangan hati yang lurus...insya Allah anda akan diberi kekuatan, petunjuk dan digerakkan olehNya untuk memilih guru dan tempat yang haq dalam menuntut ilmu sebegini.

Untuk makluman, kami kini membuka program

1. Gemblengan Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah dgn mahar promosi rm950.00
2. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Selendang Rida' rm3000.00
3. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Kubro Buka Mata Batin dan Terawangan rm10k
4. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Kubro Rezeki Alam Ghaib rm15k
5. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Khusus VVIP 25k

Mahar adalah upah perkhidmatan. Selebihnya ilmu yang dicurahkan tidak pernah ditimbang nilai dari segi nilai wang. Ilmu lebih bernilai daripada segala harta di atas dunia ini walaupun ia hanya ilmu membaca, mengira yang asas sekalipun. Anda pilihlah yang mampu dan setiap gemblengan ilmu dijamin 'berasa' serta dapat digunakan walau ilmu point 1. Yang testimoni di atas ialah pelajar kami yang ambil program beladiri. Pun begitu sudah dapat banyak faedah daripadanya apatah lagi yang lain2.

Lihat, kami juga mewujudkan what apps dan group khusus sesama alumni atau pelajar kami agar pelajar kami dibimbing dalam menguasai keilmuan hingga sempurna. Kami tidak lepas tangan dan tidak seperti yang lain2 yang sukar dihubungi selepas belajar. Kami tetap melayan pelajar kami dan membimbing termasuk ilmu yang tiada di dalam nota silibus ilmu. Itulah rezeki dalam bentuk ilmu yang kekal bertahan bertambah rendang subur tanpa mengira keadaan. Jadi apa lagi anda semua buatlah keputusan bijak...pilihlah ikut kemampuan dan kami pastikan anda dapat merasai keberadaan ilmu dan dapat memanfaatkannya dalam kehidupan seharian.

Hubungi kami 013 642 1228 dengan telefon, what apps, we chat, email, maaf kami tidak membalas mesej sms.


Jumaat, 5 September 2014

Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah

Assalammualaikum.

Dewasa ini nyawa manusia menjadi murah. Selain ancaman senjata senjata tajam, kita juga diancam dengan senjata api. Berleluasanya penggunaan senjata api seperti pistol di negara kita berada ditahap membimbangkan. Di dada akhbar kematian akibat tembak curi sangat menakutkan. Mangsanya terdiri daripada pemilik bank hinggalah kepada pegawai bank, pegawai jabatan agama, orang awam.

Penjenenayah pula boleh menjelma dari kalangan yang kita kenal dan tidak disangka-sangka sama sekali. Mahukah anda menjadi antara mangsa berdarah dengan kematian mengerikan...

Justeru di atas kesedaran ini kami ingin mengajar anda Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah. Keilmuan langka dan dahsyat ini mempunyai keistimewaan dari aspek fizikal hingga bersifat ghaib seperti:

1. Membuka jurus kebatinan hak diri secara hikmah wa makrifah
2. Mendapatkan tindakan refleks beladiri secara spontan
3. Membela diri daripada dipukul atau dikeronyok musuh sekalipun ramai
4. Membela diri walaupun daripada musuh yang mahir ilmu beladiri apapun
5. Menepis tumbukan dan tendangan musuh walau tanpa ilmu beladiri apapun sebelum ini
6. Mengisi orang dengan kekuatan hikmah wa makrifah
7. Menjurus musuh walau dari jauh
8. Menjurus musuh yang mempunyai ilmu sihir dan ilmu hitam
9. Menjurus bomoh sihir walau sekuat manapun ia
10. Menyempurnakan ilmu silat atau beladiri apapun yang anda pernah pelajari sebelum ini
11. Kekebalan

Dan banyak lagi faedah dari segi beladiri...

Selain itu Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah juga mempunyai keistimewaan dari aspek kesihatan:

1. Melancarkan peredaran darah hingga tubuh berpeluh, terasa ringan, bersemangat dan terasa sihat
2. Merawat penyakit jantung berdegup kencang agar normal semula
3. Merawat penyakit paru-paru sama ada diri sendiri atau orang lain
4. Merawat sakit atau penyakit organ dalaman diri sendiri atau orang lain
5. Jika anda orang awam, tiada ilmu apapun sebelum ini insya Allah anda akan menguasai ilmu rawatan ghaib yang dapat merawat 1001 gangguan dan sihir
6. Jika anda mempunyai musuh yang sentiasa menyihir anda hingga berpenyakit insya Allah keilmuan ini amat membantu anda untuk sihat kembali
7. Jika anda mempunyai obesiti, kegemukan dan kolesterol insya Allah pengaktifan ilmu ini akan membuang segala masalah tersebut
8. Membuka sel-sel otak dan mengaktifkan sel otak untuk potensi minda, idea kreatif dan kuasa ingatan yang lebih baik
9. Mempertahankan organ utama dalam tubuh daripada terkena penyakit dan imun badan meningkat dahsyat
10. Merawat penyakit urat saraf, tulang retak atau patah
11. Jika anda perawat Islam dan meruqyah keilmuan ini akan memperkuatkan gelombang suara dan nur syifa dan nur rahmat ketika anda meruqyah berlipat kali ganda
12. Boleh menjadi asas ilmu tobib atau jika anda sedia ada ilmu rawatan ilmu ini akan memperkuatkan keilmuan yang sedia anda dan mengaktifkan semula ilmu rawatan yang telah lama anda pelajari tetapi tak digunakan

Dan banyak lagi faedah ilmu ini pada kesihatan...

Dari aspek kerjaya...
Dari aspek kerezekian...
Dari aspek semangat diri...
Dari aspek keyakinan diri...
Ketampanan, kepengasihan, kecantikan, kewibawaan, keberanian, sifat postif, nasib diri dan lain-lain lagi boleh dikatakan ilmu ini memberi seribu satu khasiat dalam kehidupan sehari-hari....

Tak rugi anda melabur untuk mendapatkan ilmu ini...keilmuan ini diajar dengan cara

1. Pembukaan titik ghaib pada diri
2. Pembersihan, pengisian diri dengan nur
3. Perajahan ilmu dan pengaktifan rajah ilmu
4. Pengisian dan pemboosteran nur keilmuan hingga setara kekuatan dengan seorang guru
5. Praktikal Jurus Fizik dan Jurus Batin
6. Sparring jika datang berdua atau boleh ditest dengan murid kami yang lainnya
7. Muzakarah penggunaan ilmu dalam pelbagai aspek kehidupan
8. Dan banyak lagi

Keilmuan yang diajar AMAT RINGKAS hingga tanpa mewajibkan apa-apa amalan ritual,  wirid ribuan, dan perkara tahyul, syirik dan khurafat

Sebaik menerima pengijazahan khusus daripada kami anda langsung boleh menggunakannya...kami bimbing anda.

Khusus bagi pesilat dari aliran apa sekalipun silalah datang dan ambil ijazah bagi melengkapkan ilmu silat yang anda pelajari dahulu. Tak salah belajar dari banyak guru.

Khusus pesilat Sendeng Muar, kami akan dedahkan kepada anda Silat Sendeng Muar yang Asli dari Bumi Muar...dengan rahmat dan izin Allah anda boleh bawa rakan untuk menilai nantinya gerakan...

Namun secara umumnya sekalipun anda awam, anda dapat juga ambil ijazah ilmu ini dengan syarat yaqin, tekun, sabar, istiqomah, taat dan solat. Syarat belajar ini wajib pada semua calon waris ilmu ini.

Jika anda mau ilmu tapi tak mahu solat,  maka anda tak layak belajar.

Program ilmu ini boleh dijalankan selama

3 hingga 5 jam.

Mahar ilmu ini ialah rm3000.00.

Namun untuk 50 orang pertama mahar belajar hanya rm950.00 sahaja. Kini tinggal 35 orang lagi panglima kami cari sebagai pewaris. Cepat daftar sementara mahar diskaun melebihi 70% ini...

Bonus ilmu pendinding
Bonus ilmu penghancur
Bonus ilmu asma jati

Bonus ilmu ini ada banyak kegunaannya...

Bonus ekstra kapsul ayatul kursi yang telah diisi dengan nur hikmah akhbar bagi booster daya batin.
Bonus test kebal, sparring dll.

Kami nasihatkan sila bawa kawan...jadi boleh sparring...insya Allah selamat kerana ilmu beladiri ni cukup ampuh menjaga keselamatan tubuh dan anda seperti pesilat mahir apabila siap mengaktifkannya...

Minimum 2 orang
Maksimum 12 orang (1 hari 1 malam)

Lokasi Muar
Hari  Setiap hari dibuka
Telefon, What Apps, We Chat Dato' Panglima Harimau Belang  013 642 1228

"Ikutlah resmi padi, semakin berisi semakin tunduk"

"Berusahalah menjadi orang sebelum menjadi seseorang"

"Segala kudrat, ikhtiar dan gerak adalah dari Allah"

"Niat belajar beladiri wajib kerana membela agama, bangsa dan negara...andai muka diludah orang atau diri dicabar dihina orang maka diam sahaja. Tapi kalau agama, bangsa dan negara dihina maka geraklah didapatnya!"

"Sediakan payung sebelum hujan...jangan dah hujan baru nak cari payung hanya mendapat sesalan tak sudah!"

10 Rukun Rukun Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah

Yaqin
Tekun
Sabar
Istiqomah
Taat
Solat
Amanah
Setia
Berani
Taqwa

Lokasi Muar Hari  Setiap hari dibuka
Telefon, What Apps, We Chat Dato' Panglima Harimau Belang  013 642 1228




Selasa, 2 September 2014

Program Gemblengan Ilmu Buka Mata Batin dan Terawangan hingga jadi

Assalammualaikum warah matullahi wabarakatuh

Di sini kami ingin mewar-warkan program gemblengan ilmu buka mata batin dan terawangan tahap tinggi untuk semua.

Nama Program : Program Gemblengan Mata Buka Batin dan Terawangan 

Lama gemblengan :  3 hari 2 malam atau minimum sehari semalam bagi yang ada kerja. Insya Allah dengan kebesaran dan keagungan Allah dapat menembus alam ghaib, alam muakkal-muakkal dan seterusnya.

Tarikh gemblengan : 1 hingga 2 bulan akan datang daripada tarikh entri ini di poskan.

Lokasi: Melaka. Khusus tempat akan dinyatakan bagi yang serius nak ikuti sila what apps atau telefon kami terus.

Mahar program untuk alumni : RM350.00.

Mahar program bukan alumni/bukan pelajar kami : Rm10,000.00

(Kini kami juga menerima bayaran dalam bentuk EMAS yang senilai dengan mahar ilmu)

Konsep belajar : Digembleng bersama rakan seperguruan lain dan bersama guru hingga terbuka mata batin anda jadi tiada istilah rugi atau tak jadi.

Kesempurnaan mata batin: 1 hingga 3 hari atau pun lebih. Namun buka mata batin insya Allah boleh dalam masa 1 hingga 3 hari. 

Perhatian!!!

Tidak digalakkan bagi wanita melainkan anda wanita yang berani, cekal dan mahukan cabaran serta ilmu yang bermanfaat dapat digunakan.

Tidak digalakkan bagi lelaki atau wanita yang menghidap sakit jantung eloklah anda berubat dengan kami dahulu sebelum sertai.

Tidak digalakkan bagi yang mahu cuba-cuba kena sepenuh hati yakin mahu ikut petunjuk daripada guru secara zahir dan batin.

Tidak digalakkan bagi anda yang bertuhankan logika akal. Tidak mahu memahami dan belajar mendalami rahsia diri sendiri, pendek kata anda yang berfikiran singkat.

Tidak digalakkan bagi anda yang gopoh dan sudah ada niat dalam hati, kalau tak jadi nak menagih semula bayaran mahar. Ini kerana setiap ilmu yang digembleng akan menyerap ke dalam diri anda jika anda berniat derhaka dan khianat terhadap guru maka pastilah laknat akan menimpa sepanjang hidup anda. Jadi fikir

Apabila mahar telah ditunaikan, anda tertakluk kepada syarat kami tetapkan. Yang penting ikhlas dalam memahari ilmu dan tidak gopoh serta boleh ikut nasihat panduan guru.

 Kalau anda jenis gopoh dan cepat putus asa tak usah ikuti program kami. Apa yang perlu kepercayaan penuh anda dan keyakinan kepada kuasa Allah itu saja kami minta daripada anda. Selebihnya biar kami gembleng anda!!!

Berhenti dari gagal lagi!

Seringkali kita mendengar mualij, perawat, paranormal dan orang awam kecewa kerana gagal menguasai keilmuan ini.

Ilmu terawangan ini akan membantu kehidupan kita walau apa jua bidang diceburi. Jika kita seorang perawat, kita akan dapat melihat dengan jelas gangguan dan mendapat cara untuk mengatasinya dengan berkesan.

Ilmu terawangan atau mata batin ini juga akan membantu untuk perawat, mualij, paranormal dan orang awam  melihat keberadaan alam ghaib. Lebih daripada itu menerokainya dengan jasad halus untuk berbagai tujuan dan maksud.

Namun keilmuan ini sangat sukar diperolehi biarpun amalan pembuka mata batin dan terawangan bertebaran dalam laman web dan di internet.

Jika ada perguruan atau padepokan atau pun guru yang membuka program terawangan, ia memerlukan masa  panjang yang entah bila dapat terbukanya mata batin itu kita sendiri pun tidak tahu.

Malah ada yang menawarkan keilmuan terawangan ini dengan  poskan amalan konon secara jarak jauh sahaja. Apakah ini caranya belajar ilmu batin yang betul? Tepuk dada tanyalah hati anda masing-masing!

Ada yang sudah terbuka sedikit tetapi masih gagal untuk melihat dengan sempurna. Ini amat bahaya kerana tanpa penglihatan mata batin yang sempurna dikhuatiri akan terjebak dalam tipu daya jin kafir syaitan dan iblis!

Asah lagi kemampuan mata batin dan terawangan anda!

Jadi perlulah mengasah lagi kemampuan mata batin anda hingga mencapai kesempurnaan yakni disertai dengan nur makrifat yang akan menundukkan segala makhluk kepada anda selaku khalifah dan makhluk Allah yang paling sempurna di alam raya ini.

Justeru kami cuba sedaya upaya untuk menghadirkan kepada anda satu program khusus gemblengan khusus untuk pembukaan mata batin dan terawangan untuk anda semua tanpa mengira siapapun anda.

Syarat minimum anda haruslah berani, cekal, tidak sakit jantung dan memahami asas agama serta melaksanakan kewajipan beragama barulah anda lulus untuk menyertai program ini.

Bagi alumni iaitu mereka yang pernah belajar dengan kami, mahar program hanyalah RM350.00. Nilai itu hanyalah untuk persediaan bahan pengisian dan pemudahcara pembelajaran keilmuan.

Bagi yang BELUM pernah belajar daripada kami, mahar belajar ialah RM10,000.00 tunai dimana anda akan kami buat pengisian hikmah kerohanian terlebih dahulu agar asas kepada pengisian dan pembukaan mata batin akan mantap dan menuju kesempurnaan.

Melancong ke alam ghaib!

Nilai RM10,000.00 bukanlah nilai ilmu. Ia tidak ternilai bagi anda yang mahukan pengalaman baharu seperti

-Melancong ke alam ghaib
-Memahami dunia pusaka
-Menjadi perawat ampuh
-Menimba pengalaman baharu yang tidak pernah dialami sebelum ini
-dan banyak lagi!

Jika anda mempunyai rezeki lebih kenapa anda tidak cuba menyertai program gemblengan mata batin dan terawangan ini kerana ia akan berguna untuk anda nanti dalam segenap aspek kehidupan sehingga aspek bisnes, memenangi tender, memilih tanah sesuai untuk perniagaan bersifat pembangunan hartanah dan lain-lain lagi bersifat keuntungan perniagaan.

Jika ditinjau dari aspek hikmah dan kerohanian, gemblengan ini sudah amat pastilah akan memperkukuhkan iman dan taqwa menyaksikan betapa luasnya alam ciptaan Allah ini menjadikan anda tidak lagi jahil atau menjadi katak di bawah tempurung.

Program gemblengan buka mata batin dan terawangan ini meski pun bersifat khusus anda tetap kami gembleng keilmuan lain yang bermanfaat seperti rahsia hakiki ilmu ketabiban, rahsia hakiki ilmu keselamatan, rahsia hakiki ilmu gerak, rahsia hakiki ilmu kerohanian dan lain-lain lagi.

Jadi amat berbaloi-baloi hingga anda tidak usah untuk menghabiskan duit belajar mana-mana tradisi keilmuan lagi kerana semuanya telah siap dirumus sediakan untuk anda nikmati dan praktiskan dalam kehidupan sehari-hari.

Inilah inti ilmu ghaib yang sejati tak ramai guru sedia berkongsi. Jadi inilah peluang anda. Pelaburan RM10,000 untuk mempelajari ilmu ini sampai terbuka mata batin dan terawangan perlu anda rebut sebelum kami tutup bagi mengelakkan fitnah. 

Bagi alumni atau bekas pelajar kami, mahar program hanya RM350.00 tetapi ia akan dilakukan bersama-sama rakan alumni lain yang mana akan dimaklumkan dalam group what apps. Bagi alumni yang tiada akaun what apps bolehlah segera mewujudkannya atau contact kami untuk pendaftaran segera.

Program Gemblengan Buka Mata Batin dan Terawangan ini akan dilaksanakan kira-kira 1 hingga 2 bulan dari tarikh entri ini di pos jadi cukuplah untuk anda mengumpul mahar.

Walaubagaimanapun silalah bookmark dan kunjungi blog kami untuk makluman terkini dari semasa ke semasa.

Contact 013 642 1228 Ust. Ali.

Mahu anda dan guru sahaja sahaja untuk gemblengan buka batin dan terawangan? Tiada yang menganggu anda? Tiada yang tahu siapa diri anda?  Mahu menjaga privacy? Boleh silakan dengan mahar RM25,000.00. Kami juga menerima bayaran dalam bentuk EMAS yang senilai dengan mahar. Khusus untuk private VVIP anda juga akan mendapat hadiah dan ole-ole khusus dari kami yang bermanfaat menunjang apa juga karier anda ceburi dan konsultasi istimewa daripada kami. 



Rawatan Mahabbah Suami Isteri

Salam saya buka program rawatan jarak jauh mahabbah suami isteri untuk yang mengalami masalah rumah tangga spt suami main lain, isteri minta...