Khamis, 25 September 2014

rawatan sakit kepala, kerungsingan, serabut kepala, pening, dan segala penyakit berkaitan kegundahan hati dan fikiran

Assalammualaikum

Dengan syariat rawatan kami lakukan in sya Allah, segala penyakit berkaitan kepala seperti

1. Sakit kepala
2. Migrain
3. Tumor
4. Rungsing
5. Bimbang
6. Tekanan/stress
7. Gila
8. Kecederaan kepala
9. Pelupa
10. Kanser otak

Dan seribu satu penyakit, gangguan pada kepala dapat dirawat.

Rawatan terbuka kepada lelaki dan wanita.

Bagi wanita anda akan dirawat dengan sentuhan hikmah dari jari jemari Puan Azie yang sungguh istimewa.

Anda akan merasai kesan sentuhan hikmah jari jemari Puan Azie secara terus, spontan dan segera. Walau apapun sakit, penyakit dan gangguan anda alami jika berkaitan kepala, sentuhan hikmah dari Puan Azie akan terus menyerapkan aura kesembuhan yang meliputi seluruh kulit kepala lalu langsung menyerap ke dalam daging, urat, darah, otak dan saraf pada kepala anda. Lantas anda rasai proses kesembuhan yang cepat dan begitu terasa, kepala anda yang ketat, sakit, panas, sendat langsung longgar, hilang rasa sakit, lapang fikiran.

Anda datang sendiri, khusus pesakit wanita, anda rasai sendiri, buktikan kata-kata kami, semuanya itu atas izin dan hikmah yang dipinjamkan Allah untuk disebarkan kepada sekelian ummat.

Rawatan sentuhan hikmah jari jemari Puan Azie bukankah jaminan kesembuhan tetapi ia adalah alat terapi hikmah yang dapat dirasai kesannya sebaik Puan Azie mula menyentuh kulit kepala anda.

Jadi sila buat temujanji. Lokasi rawatan di Muar, Johor. Hubungi 013 642 1228. Bagi pesakit wanita khususnya cubalah sekali dengan urutan Puan Azie pasti anda akan bersyukur dan teruja.

Kadar upah perkhidmatan rm150.00 untuk 40 minit Sentuhan Hikmah Jari jemari Puan Azie. Rawatan musnahkan kanser, tumor, rawatan penyakit adalah berbeza dan ditangani oleh Ustaz Tabib Ali dengan kadar bayaran lain.

Kadar upah perkhidmatan rawatan full pakej termasuk urutan Puan Azie penyakit kanser, tumor, pada kepala dan lain2 bahagian badan antara rm2000.00 hingga 10, 000.00 ikut tahap sesi rawatan dan berat kes anda alami.

Hubungi 013 6421228 Ustaz Tabib

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...