Isnin, 15 September 2014

Tanda kedai disihir

Assalammualaikum

Antara tanda kedai yang disihir ialah

1. Kedai besar, lengkap dan selesa tapi pelanggan tidak datang
2. Ada orang melihat kedai kita ditutup atau kedai kita nampak usang seperti ditinggalkan atau kedai kita dilihat orang ada hantu sebaik nak masuk ke kedai kita
3. Pelanggan tidak ramai namun demikian kedai lain yang jadi pesaing kita dikunjungi ramai pelanggan
4. Jika kedai kita itu berniaga makanan, makanan kita buat ceoat basi dam rosak. Adakalanya nasi tu basi atau ada juga nasi mentah apabila dihidangkan kepada pelanggan sekalipun kita dah pastika nasi tu dah masak
5. Jika kedai kita jual barang runcit, barang kita akan ada saja yang hilang atau rosak walau dah pasang cctv tak ada pencuri atau perosak barang kedai kita
6. Jika kedai kita tu jenis tawar perkhidmatan, alat berniaga selalu rosak dan kemalangan tanpa sebab jelas dan kerap berlaku. Mesin rosak dll.
7. Pekerja kita tak betah kerja dengan kita lama-lama, tak sebulan dua berhenti. Ganti pelerja baru pun begitu juga berhenti dan berhenti. Kes ni pernah kami jumpa di Johor hingga tuan kedai sendiri jadi pekerja dan kuli semua dalam satu
8. Perniagaan kita tak maju-maju asyik dirundung masalah seperti rugi, orang tangguh bayar payment, kena tipu rakan sebisnes dan lain2 lagi.
9. Ada orang berniaga dah puluh tahun tapi anehnya akaun syarikatnya selalu kosong walau syarikat ada. Duit untung cukup2 nak bagi gaji pekerja tu pun sering terlewat bayar pekerja marah dan berhenti. Ni biasanya masalah diri yang harus dirawat secara khusus bagi membuka pintu2 rezeki.
10. Pelik sungguh, kemana duit berniaga yang disimpan dalam laci duit. Hilang secara ajaib. Ni angkara sihir pesugihan aliran hitam. Nampaknya laci duit anda jadi sasaran jin pesugihan hitam yang mana duit celah al quran ke duit yang dipinkan pun tetap ghaib.

Banyak lagilah tanda kedai disihir. Ada yang lebih aneh lagi, buka kedai makan, esoknya datang nak buka kedai, kedai dia dah macam kapal nak karam, barang berselerak, pecah, rosak walhal tak ada kesan pencuri masuk. Pelik, pelik.

Jadi kami tawarkan kepada peniaga sekelian walau apa jua jenis bisnes anda ceburi, kami nak bantu anda hingga masalah seperti diatas atau lain2 gangguan pada perniagaan anda dapat diatasi sekaligus anda untung berniaga.

Pakej rawatan lengkap bagi kedai disihir ialah rm2000.00.

Rawatan ini boleh dilakukan secara jarak jauh dengan what apps atau sms nama pemilik kedai, jenis perniagaan, gambar kedai.

Insya Allah selepas bayaran diterima, kami akan proses rawatan jarak jauh dan anda akan dapat dua pertama rawatan jarak jauh pulih kedai dan barang rawatan khusus untuk kedai anda yang akan dipos laju.

Prosesnya dalam 1 minggu.

Jadi tunggu apa lagi segera kirimkan data yang kami perlukan segera ke 013 6421228 dan kami akan proses ikhtiar masalah kedai anda tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...