Selasa, 26 Mei 2015

Gemblengan Ilmu Inti Al Hadid untuk keselamatan special Syaaban

Assalamualaikum

Ustaz Tabib Ali menawarkan program gemblengan ilmu inti Al-Hadid khususnya untuk keselamatan daripada segala senjata tajam,peluru,bom. Juga anti sihir mutlak dan kunci keilmuan bagi yang mengambil program guru juga bonus keilmuan bermanfaat untuk seribu khasiat dan manfaat.

Keilmuan ini tidak diberati dengan amalan memberatkan dengan kalimah yang pendek  dan ringkas namun terkandung rahsia Ilahiyyah yang tinggi mutunya.

Sangat sesuai untuk anda yang sibuk dan tidak sempat melakukan amalan kami sajikan program keilmuan special khusus ini kepada yang menginginkkan.

Selain untuk keselamatan anda juga dapat memanfaatkan keilmuan ini dengan pelbagai niat yang baik seperti pengubatan dan sebagainya.

Ilmu ini langsung dapat ditranfser kurang drp 30 minit dengan penyelarasan Ustaz Tabib lakukan.Semua kelebihan dan rahsia ilmu ini kini anda warisi.Tanpa amalan panjang dan memberatkan.

Ada 2 level untuk anda warisi keilmuan langka lagi bermanfaat ini

Level Murid - mahar pengganti keilmuan rm900.00
Level Guru - mahar pengganti rm3900.00

Beza antaranya ialah tahap kekuatan keilmuannya dan juga kunci keilmuan khusus untuk level guru.

Untuk level guru juga anda akan dibekali dengan bonus spt Terapi Zikir Ismu Zat dan Rahsia Lataif dan Pencucian dan Pembangkitannya.

Kaedah belajar boleh secara berdepan dan secara jarak jauh dengan bahan pembangkitan keilmuan akan dikirimkan melalui pos dan penyelarasan dilakukan melalui telefon.

Sediakan payung sebelum hujan
sementara ustaz ali masih buka kesempatan ini
sila hubungi

USTAZ TABIB ALI - 013 642 1228

Ahad, 24 Mei 2015

pakej rawatan jarak jauh

Assalamualaikum

Saya menawarkan khidmat rawatan jarak jauh bagi segala gangguan jin, sihir, saka dan penyakit fizikal.

Keyakinan anda kpd Allah amat diperlukan dalam memastikan kejayaan rawatan ini.

Sila hubungi Ustaz Tabib Ali 013 642 1228

rawatan jarak jauh akan dilakukan selepas bayaran perkhidmatan ditransfer. bayaran perkhidmatan rawatan jarak jauh ditentukan berdasarkan jenis gangguan dan penyakit.

Sudah banyak yang mencuba kaedah saya ini alhamdulillah banyak menemui kesembuhan dan solusinya. Anda bila lagi!


Isnin, 18 Mei 2015

gemblengan ilmu hikmah untuk perubatan dan segala kebaikan

Assalamualaikum.  Ikutilah program Gemblengan Ilmu Hikmah. Anda akan didedahkan dengan keilmuan sejati dan hak yang dapat anda kuasai dlm beberapa jam dan dapat dimanfaatkan untuk setiap kehidupan kita. Program Gemblengan Ilmu Hikmah ini lain drp yg lain. Anda  belajar drp org yang mengamalkan keilmuannya dan mempraktikkan keilmuannya. Hubungi 013 642 1228 ust tabib ali.




sesi gatering dilakukan bagi alumni sebagai bukti bimbingan berterusan drp ustaz tabib dalam memantapkan diri.



Jumaat, 15 Mei 2015

testimoni positif pesakit saraf

Asalammualaikum. Salam Jumaat pembaca dan pengikut setia blog saya sekelian. Segala puji bagi Allah yang menciptakan manusia sebaik-baik makhluk. Baru-baru ini saya baharu merawat seorang pesakit saraf secara jarak jauh. Saya di Muar beliau di Kuala Lipis Pahang. Bayangkan betapa jauh jarak jasmaninya.

Namun kekuasaan Allah tiada batasannya. Merentasi segala sesuatu. Hingga ke titik tujuannya. Tiada sesiapa yg dpt menghalang jika Allah mengurniakan rahmat bagi seseorang. Begitu juga dengan mudarat. Allah mengatur makhluknya dan menetapkan mereka pada batas takdirnya. Yang mengubahnya hanyalah dengan kehendak Allah jua walau tanpa sekelian asbab sekalipun. Dan kedua dengan doa.

Doa juga memerlukan ilmu. Ilmu juga harus dimatangkan dengan pengalaman. Pengalaman harus disaringkan dengan keimanan. Keimanan dibina daripada amal soleh dan taqarrub illallah.

Asalnya pesakit ini pada 10 tahun lepas sedang berjalan sambil mendukung anaknya di halaman rumah di sebuah kampung. Tiba-tiba sebiji buah kelapa telah gugur lalu tepat menimpa tengah kepalanya. Mujurlah Puan A ni agak kuat juga orangnya. Dia berusaha menahan daripada pengsan apabila darah mula menitis ke baju.

Puan A sudah diperiksa doktor. Kecederaannya tidak serius. Dan nyata kesannya timbul 10 tahun kemudian. Puan A diserang sakit kepala yang teruk. Pening-pening. Dan gementar pd anggota tubuhnya. Lebih drp itu kesan kecederaan saraf kepalanya telah mengakibatkan halusinasi dan gejala2 gangguan mental. Sehingga Puan A terlalu gayat untuk memandu kereta dan berasa takut pada sesuatu yang tidak wujud.

Syaitan dan jin memang wujud. Dalam Islam golongan syaitan merupakan musuh Anak Adam. Mereka akan mencuba pelbagai cara  untuk menyesatkan anak adam dan membinasakan serta memporak perandakan kehidupan manusia.

Jadi tidak mustahil juga kerana sudah ada kerosakan pada saraf Puan A maka mereka cuba menambahkan lagi kesan gangguan.
Walaubagaimanapun rawatan yang saya lakukan tidak terhad kepada gangguan sahaja malah juga kepada masalah fizikalnya. Kuasa Penyembuhan Ilahi juga berfungsi dalam menterapi gangguan penyakit fizikal.

Saya bersedia untuk melakukan eksperimen jika ada doktor atau agensi kesihatan mahu melihat bagaimana penyakit yang berkaitan psikologi dan mental spt halusinasi dan delusi dpt dirawat dengan kaedah Kuasa Penyembuhan Ilahi.

Berbalik kepada keadaan Puan A setelah dipancarkan Penyembuhan Ilahi secara jarak jauh beliau telah memberikan testimoni berikut. Rawatan ulangan tetap diperlukan walau ada kes tidak diperlukan rawatan ulangan.

Jika anda mahu mendapatkan rawatan saraf dan psikologi secara jarak jauh maka bolehlah menghubungi  di talian 013 642 1228 Ustaz Tabib Ali. Rawatan terbuka untuk semua bangsa dan golongan. Dengan syarat dan terma tertentu.

Maaf segala curhat atau curahan hati tanpa mahu mendapatkan perkhidmatan kami adalah dilarang drp menghubungi dengan kami. Kami melayan anda yang benar-bemar serius sahaja untuk diubat.

Perkhidmatan yang ditawarkan ialah rawatan alternatif kepada rawatan moden. Dalam keadaan tertentu ubatan moden  tetap wajin diambil. Kami tidak menjual kesembuhan dan magic untuk anda. Pada akhirnya pada Allah jualah terletaknya kesembuhan mutlak dan tercapainya hajat kita
 Semuanya tak lepas drp ikatan tauhid dan syariat agama yang syumul.

Hubungi Ustaz Tabib Ali 013 642 1228.






Khamis, 14 Mei 2015

mengapa buat saya begini?

Assalammualaikum.

Pengalaman merawat dan membuka perkhidmatan yang berkaitan supranatural mistik dan metafisika telah banyak menyumbang pahit manis dalan kehidupan saya.

Sesungguhnya manusia itu berbagai ragam dan feel perangainya.

Saya bukanlah orang yg kaya dengan membuka perkhidmatan ini. Kalau saya nak kaya bidang ini bukanlah caranya.

Saya menceburi bidang ini adalah untuk berbakti kpr masyarakat umum. Untuk itu mulanya saya.melalukan secara separuh masa.

Kemudian apabila saya lihat terlalu ramai yang mengadapi masalah berkaitan keghaiban saya pun ambil keputusan menumpukan secara sepenuh perhatian kpd bidang ini.

Bayangkan apabila menumpukan perhatian sepenuhnya pada bidang ini pastilah saya tidak mempunyai mata pencarian lain. Saya rujuk alim ulamak tentang hukum mengambil upah atas perkhidmatan rawatan. Saya ketemu Hadis riwayat Abu Hassan al Khudry radhiyallahuanhu yang menceritakan Rasulullah saw turut meminta daging unta hasil upah Abu hassan radiyallahuanhu merawat seorang ketua kampung yang disengat jala jengking yang tak kunjung surut bisanya.

Rasulullah saw hanya memastikan yang jampi atau rukyah yang dibaca oleh Abu Hassan bebas ungkapan syirik.

Cuba bayangkan harga seekor unta berapa ribu dalam nilai matawang kita sekarang. Jadi upah dlm penaawaran perkhidmatan kesihatan adalah hukumnya harus dlm Islam.

Saya dituduh dan dicela oleh berbagai orang..katanya saya menjual ilmu..saya menzalimi pesakit krn mengenakan bayaran atas perkhidmatan rawatan saya...saya sorokkan ilmu dan kemampuan saya...tuduhan dan celaan ini datangnya manusia yang tak pandai bersyukur dgn nikmat Allah berikan kpdnya. Tak pandai hargai pengalaman,ilmu yang dipelajari oleh seseorang perawat merata ceruk dengan berhabisan wang ringgit masa da  segala keseronokan duniawi semata-mata mahu menyediakan pilihan dan alternatif kpd ummat manusia mendptkan rawatan penyakit yg dialami yg mana ada penyakit berpunca drp gangguan ghaib.

Tak pandai hargai masa dan keringat perawat. Baginya perawat kena ikhlas tanpa kenakan apa apa bayaran sesen pun. Perawat kena ikhlas berapa sen pun pesakit bayar berdasarkan pd kemampuannya.

Ikhlaskah pesakit kalau pakai kereta mewah dan ada kedai perniagaan sendiri atau material lain yg harganya berkaki ganda drp nilai pemberian pesakit kpd perawat? Contoh sy pernah ketemu dia taukey kedai makan yg laris minta ubatkan anaknya kemudian dihulurkan duit rm5.00 shj!

Ikhlaskah pesakit dgn dirinya sendiri dlm mendapatkan rawatan drp perawat?

Berikut senarai pengalaman saya berjumpa pesakit dan gelagat mereka tentang bayaran upah perkhidmatan

1.  Ada yang terjah tanya saya..
berapa ustaz caj ni...bila saya kata terpulang..ikhlas je nak bagi berapapun..tak bagi pun tak apa
....anda tahu si pesakit pergi berlalu begitu sahaja tanpa sesen pun tidak diwkhlaskan utk upah merawat anaknya...ikhlaskah tu...

2. Ada yang bila saya kata ikhlas saja...dia bagi sekecil kecil duit dlm poketnya...sedangkan dia taukey perniagaan atau gaji ribuan sebulan atau kereta rumah mewah...kalau nak bagi dengan ikhlas kalau ikut Islam ialah sebanyak yg boleh hingga tangan kiri tak tahu berapa  tangan kanan keluarkan...dan kalau nak ikhlas memberi pemberian itu adalah sesuatu yg kita sayangi dan miliki...bukannya baju buruk yg kita sudah jdikan kain buruk...

3. Ada yang faham tentang upah perkhidmatan tetapi pesakit faham lain pula. Fahamannya kalau dia  bayar upah maka hasilnya mesti spt diharapkan. Malah ada yg kata kalau dah sembuh baru dia berikan upah. atau bila contohnya kita katakan upah rm500 dia jawab mulanya alasan klise spt tak mampu dsb. Namun hujung hujungnya  cakap kalau sembuh/dpt yg dihajati maka bukan rm500 rm5 juta sanggup dia bayar. upah bukan tebusan kpd sembuh dan tercapai hajatnya. upah tdk boleh membeli kesembuhan. dah paling jahatnya dah sembuh dan dptkan apa yg dihajati janjinya tingal janji

4.  Ada yg bila kita dah tulis upah perkhidmatan sekian sekian cthny rm1k utk pagar dia hulur kat saya rm100 shj. bila saya tegur dia kata dia terlepas pandang dan merayulah kata tak ada duit.saya sendiri telah keluarkan duit minyak dan tol ke rumah pesakit pun dah dekat rm500. kenapa lah buat saya macam ini....

5. Ada yg nak goda sy pun ada. bukannya nak dptkan rawatan tapi nak berfantasi bila dapat curah isi hati kpd sy. dpt lepaskan stress dan jdikan sy semata mata untuk bercerita tentang masalah hidupnya tanpa mahu mendapatkan rawatan drp sy...

6. Ada yg tanya pasal scan jin atau gangguan ghaib pd dirinya sahaja tanpa niat nak berubat selepas maklumat diberikan terus lesap

7. Ada yg tanya saya tentang scan ustaz atau perawat lain pd saya...nak bandingkan pulak dah..ada yg  tanya saya cara nak guna ubat yg perawat lain berikan kpdnya...eh awak yg berubat dgn dia tanyalah si perawatnya terus kenapa nak tanya saya pula!

8. Ada yg mengaku fakir miskin tapi pakai hp sajak beribu nilainya.

byk lagi kes sy ketemui!

saya harap selepas anda membaca tulisan ini anda memahani bahawa perkhidmatan rawatan dan konsultasi hikmah yg saya tawarkan di blog ini semuanya mempunyai upah perkhidmatan. rawatan saya berikan bukan tiup air dan 5 minit pesakit boleh balik tapi rawatan intensif paling kurang 3 jam dan ada yg saya rawat berhari hari spt kes koma dan lumpuh. jadi tolonglah fahami keringat dan tenaga saya curahkan untuk kepentingan anda.
dan jgn tanya saya ikhlas atau tidak kalau anda sendiri tdk ikhlas utk dirawat oleh saya.

untuk makluman pada bulan ini saya ada buat mahar diskaun bagi Gemblengan ilmu hikmah. silalah hubungi saya dan pelajarilah ilmu dan pengalaman saya semoga kehidupan masyarakat semakin sihat dan bermakna.

Ustaz Tabib Ali
013 642 1228
call/sms/what apps





Selasa, 12 Mei 2015

rawatan orang Kulai Johor

Assalamualaikum.  Esok saya akan datang ke Kulai Johor. Merawat pesakit di sana. Rawatan Intensif. In syaa Allah dengan pertolongan Allah masalah gangguan sihir yang dialami oleh pesakit akan dapat diatasi atas rahmat dan inayahNya.

Setelah selesai rawatan saya buka rawatan khusus kepada orang Kulai yang memerlukan jika masa mengizinkan. In syaa Allah jika tuan puan hubungi awal untuk buat temujanji maka saya boleh merancang masa untuk sesi rawatan.

Khusus bagi pesakit berat yang telah merata berubat hospital dan berjumpa ustaz ustaz maka bolehlah mencuba berikhtiar berubat dengan saya.

Jangan berputus asa daripada rahmat Allah. Selagi hayat dikandung badan selagi itulah kita mempunyai peluang untuk sembuh dan menuju kehidupan yang lebih baik. Hubungi Ustaz Tabib di talian 013 642 1228.

Sabtu, 9 Mei 2015

isteri kembali sayang

Masalah yang melibatkan hubungan percintaan dan kasih sayang antara lelaki dan wanita atau suami dan isteri merupakan masalah yang rumit dan komplikated.

Antaranya seperti cinta beralih arah, kurang belaian mesra, kurang perhatian daripada pasangan,perang dingin dan konfrontasi berterusan, dendam semalam, bermadu, suami main betina lain,isteri main jantan lain, isteri minta talak, suami merasa jijik atau takut memandang ke wajah isterinya, menjadi bodoh akibat terkena mandrem, angau berpanjangan, putus cinta lalu hilang semangat untuk hidup, fikiran asyik teringatkan pasangan hingga ganggu aktiviti hidup dan ibadah,nasi kangkang untuk menundukkan suami, tangkal azimat yang akhirnya beri kesan kepada kesuburan,anak mati dalam kandungan, penyakit aneh akibat terkena.mamdrem dan banyak lagi siptom atau gejala yang saya temui. Tak tertulis andai nak dimuatkan di sini secara keseluruhannya.

Kalau ada rezeki dan kesembuhan in syaa Allah ada jalannya untuk anda yang menghadapi masalah yang sama seperti di atas.

Malah saya akan memantau selepas rawatan. Seperti testimoni dibawah. Sebelum rawatan drp saya isteri minta talak. Selepas rawatan isteri sudah tidak minta talak dan kembali sayang bahkan bertambah sayangnya.

Prosedur rawatan
1. Saringan - Pelanggan dikehendaki memberikan gambar pasangan anda melalui aplikasi WhatApps atau setidak-tidaknya maklukat asas pesakit)

2. Untuk rawatan Jarak Dekat atau berjumpa Pesakit atau pelanggan menentukan hari,tarikh dan masa untuk rawatan dilakukan.

3. Untuk rawatan Jarak Jauh pula pesakit atau pelanggan dikehendaki mentransfer bayaran perkhidmatan terlebih dahulu sebelum ikhtiar dilakukan.

4. Antara kedua kaedah di ataa rawatan jarak dekat paling baik sekali.

(stp perkhidmatan kami adalah profesional dan dicaj bayaran tertentu mengikut jenis masalah dan rawatan yang dilakukan.)




Semoga Allah berikan jalan buat kita!Amin!





rawatan gangguan makhluk halus

 Assalamualaikum. Bagi yang ingin mendapatkan rawatan bolehlah menghubungi ditalian 013 642 1228 bagi menetapkan temujanji.

Berpengalaman belasan tahun merawat pelbagai penyakit dan gangguan aneh dan ghaib.




Jumaat, 1 Mei 2015

rawatan jarak jauh bagi memerlukan

Assalamualaikum

Rawatan jarak jauh bukanlah saya gemar namun memandangkan ramai yang bertanya soal rawatan jarak jauh maka saya buka program rawatan jarak jauh ini kepada semua yang berminat dan yakin mahu saya melaksanakannya.

Syaratnya harua yakin kepada proses dan tatacara ringkas rawatan jarak jauh yang dengan saya.

Dan dapat menunaikan bayaran perkhidmatan. Bayaran tertakluk kepada jenis penyakit.

Sila hubungi 013 642 1228
Ustaz Ali

jgn segan2 malu2. layanan mesra dan memuaskan.


Gemblengan Ilmu di Pulau Besar Melaka

Alhamdulillah...dpt 'green light' buat GemblenganSuperSpiritual(GSS) di Pulau Besar, Melaka pada bulan Januari 2018. S keilmuan meli...