Rabu, 30 Mac 2016

Ilmu

Secebis pengalaman,  guru saya ramai dari Tanah Melayu hingga ke pelusok Nusantara.  Saya pernah diuji oleh orang Jambi utk mengelilingi rumahnya 7x yang dikatakan ada makhluk ghaib tertentu duduk di sekitar rumahnya. Masuk pusingan ke-7 saya hanya mendengar bunyi ngauman Pak Belang,  tapi cepat melangkah tanpa membebaskan pandangan mata. Di sana terkenal kepandaian org Jambi menundukkan harimau.  Harimau dijadikan kawan dipanggil dtg begitu saja. Ilmu perang parang panjangnya bukan calang2. Tapi saya tidaklah ambil ilmu seperti itu. Sekadar meninjau pengalaman org Melayu Jambi yang hampir sama bahasa pertuturan dgn Melayu kita di sini.

*******

Minggu depan ada 7 anak beranak mahu menimba ilmu sedikit sebanyak drp saya.  Kerana seringnya disihir dan belajar ilmulah jalan terbaik. Jika kita punya ilmu in syaa Allah ilmu akan menjaga kita.  Kalau kita punya harta, kita terpaksa jadi hamba harta. Apatah lagi banyak harta tapi tak dak ilmu jadilah begitu banyak kes dimana bila dah terhantuk baru terngadah. Baru sedar betapa pentingnya menuntut ilmu yang hak. Hak ilmu memang wajib dituntut kerana itulah perbezaan antara kita dengan makhluk Allah yg lain zama ada haiwan, iblis, malaikat... Kalau jadi hamba harta butalah mata matilah hati. Kalau tamak ilmu in syaa Allah celiklah hati, kayalah jiwa, murahlah rezeki sampai ke anak cucu cicit. Ada org simpan duit dlm asb, bank, saham tapi maaf abaikan pengisian diri utk menuntut ilmu. Berfikiran ilmu ni dpt dituntut dlm internet buku semata-mata. Maaf kalau ajal menjemput duit yg disimpan bukan milik kita lagi. Malah mungkin direbut harta itu blh berkurang, diselewengkan, diguna dijalan maksiat, dan punca berbalah gaduh sesama kaum keluarga dan saudara mara . Ilmu pula blh direbut tanpa gaduh, berterusan saham pahala dpt kpd kita, boleh menyatukan lagi dan membiak tanpa hadnya.

Jadi fikirlah semasak-masaknya!

Jumaat, 18 Mac 2016

Gemblengan Ilmu Hikmah, Tenaga Rohani, Psikik dan Ketabiban

Assalammualaikum

Bagi yg berminat menjadi seorang perawat atau ahli dlm bidang pengubatan Islam dan alternatif bolehlah hubungi saya ditalian 013 642 1228. Segala rahsia, resepi dan pengalaman akan sedia saya kongsikan bersama sesuai hatta anda zero sekalipun dlm bidang keilmuan.  Lagi zero lagi mantap krn saya mudah ajarkan keilmuan kpdnnya.  In syaa Allah menjadi manusia yg bermanfaat kpd manusia lain.  Ilmu yg diajari bukannya ilmu sihir dan aliran hitam.  Bahkan semasa gemblengan jika anda seorang hafiz al Quran atau seorang peruqyah anda dpt mantapkan lagi kemajuan dlm bidang rawatan Islam ini.

Marilah menuju kejayaan.

*tak rugi melabur pada ilmu krn ia akan membawa pulang bahkan lebih drp duit kita laburkan sedangkan duit boleh habis bila beli barangan.

Khamis, 17 Mac 2016

Rawatan kanser akibat gangguan

Cerita malam semalam... Rawatan di Felda Adela,  Kota Tinggi Johor...seorang guru kena kanser tahap 3...sebelah payudaranya telah dibuang tetapi malangnya doktor mengesan kanser merebak ke tulang belakangnya dan tulang rusuknya.

La hau la wala quwwata illa billah...agresif kanser kata doktor...yg dlm gambar ni sesi rawatan kedua sedang menjampi air dgn asma khusus warisan waliyullah Nusantara...semasa sesi rawatan pertama,  Cikgu N tak banyak cakap...

Wajahnya memperlihatkan keletihan dengan semangatnya sudah lemah... Hingga saya melihat bayangan pocong di belakangnya...saya buat tak tau je... Terus meruqyahnya dgn beberapa potong ayat al Quran dan zikir...

Tiba-tiba dia mengongoi menangis... Spt terlalu sedih sangat... Tangan kanannya juga membentuk spt kepala  ular... Sy lihat je keanehan itu sambil terus menjampinya...sampailah tangannya normal kembali... Bila saya tanya kenapa dia menangis... Dia mengatakan hatinya sayu sangat kenapalah dirinya diuji dgn sakit kanser apakah dosa dilakukannya...

Sy mengeleng lemah.. Sepatutnya masa saya menjampinya,  saya telah beritahu agar dihadirkan tiga unsur dlm jiwa iaitu pertama: rasa pasrah total kpd Allah tanpa bangkangan,  kedua: bertaubat menginsafi dosa disedari atau tidak disedari,  ketiga: harap kpd Allah akan kesembuhan serta berprasangka positif kpd Allah...

Cikgu N beritahu saya... Dua tahun lepas pada jam 11. 30 mlm seekor ular spt ular daun berbadan hijau menjalar di dalam biliknya... Cikgu N langsung memukul dgn kayu hingga ular bernasib malang itu mati jadi bangkai...sejak itulah tak lama kemudian timbul benjol di payudara kirinya...

Saya bukanlah Tuhan utk mengaitkan peristiwa itu sbg punca sakitnya itu tetapi spt catatan sebelum ini serta dlm hadis sahih junjungan kita al-Mustofa Kanjeng Nabi Muhammad sollallahuala wassalam melarang umatnya membunuh ular yg masuk ke dlm rumah apatah lagi ular hitam krn jin suka menyerupai ular... Hanya Allah lebih mengetahui...

Selepas gangguan samar-samar itu dpt dibersihkan,  saya terus mengaktifkan 'LASER AKHBAR' bagi memusnahkan sel kanser digabungkan dgn ayatul kursi, doa dan teknik pernafasan tertentu nyata saya sudah tak semuda dulu hehehe... Menguras byk tenaga zahir batin... selepas mandi dgn bahan rawatan sy sediakan Cikgu N duduk semuka depan saya terpancar aura segar dan wajahnya merah dia dpt merasai semangat dirinya bangkit semula dan tubuhnya yg lesu diganti segar...

Alhamdulillah. Saya meneruskan sesi rawatan kedua tiada sebarang keanehan berlaku cuma Cikgu N merasai badannya seperti dialiri rasa panas pada point rawatan yg saya tembak utk memusnahkan sel kanser yang amat hudoh dan mengerikan....pagi ini terus dgn sesi ketiga dan jiran Cikgu N juga guru mau saya kerumahnya pula melihat ibunya yg sering tiba-tiba menjerit menjelang malam dan meracau...

semoga Allah kurniakan kesembuhan kpd para pesakit saya.  Keikhlasan mahu dirawat sama penting dgn keikhlasan berdoa dlm kerangka berikhtiar kpd yg ahli dlm sesuatu perkara sebagaimana diperintah oleh Allah Maha Gusti dlm kitabulloh...


Sabtu, 12 Mac 2016

Rawatan rumah tangga suami isteri

Dipendekkan cerita si isteri telah kena sihir pengasihan dgn seorang duda...dan suaminya terkena juga sihir pembenci yg membuatkan isterinya hilang terus rasa cinta...alat kelaminnya juga tersedut kecil ke dalam dan tenaga batinnya langsung selemah-lemahnya...

tubuhnya sakit2 dan tiap kali berubat dia kerasukan isterinya selamba je...slps beberapa ustaz peruqyah masih belum nampak hasilnya...sihir makin kuat mencengkam pasangan itu.

Jahat sungguh si duda tu...sampai dia si suami nak bagi gambar si duda kpd saya pun tak blh menatap gambar si duda lama-lama...rasa lain macam...bila saya duduk depannya dgn kalimat toyyibah dgn tongkat ditekan ke ulu hatinya dia langsung pengsan...keluar suara mengerang dan mengatakan mahu keluar drp tubuhnya...ditambah beberapa rawatan lain spt pengasihan suami isteri dan membatalkan sihir ke atas isterinya...tiba-tiba si suami yg saya rawat tu menangis teresak-esak...dia mengaku dia wahhabi yg kosong jiwa tanpa zikrullah...juga selalu menantang orang tarikat...Walaupun dia anak wali Allah.. .krn saya merawatnya dgn zikir yg mustahil dpt ditemui dlm kitab wahhabi maka dia insaf dan bertaubat dgn sikap kewahabiannya..rawatan selesai!

Alhamdulillah tak sampai seminggu berubat dgn saya isterinya dah kembali ke pangkuannya...alat kelaminnya dah pulih sepenuhnya...tubuhnya sudah tidak sakit2 lagi...cuma isterinya merajuk...bila diperiksa si suami telah menampar muka isterinya sewaktu bergaduh...perempuan begitulah...usah dikasari dan wajib dipujuk kalau dah terkasar...buang ego jauh...Alhamdulillah wa syukurillah

Rabu, 9 Mac 2016

Gemblengan Ilmu Hikmah, Kerohanian dan Perubatan

Selepas gemblengan peserta terus dpt menyalurkan keilmuan kpd mentol utk menjadi sekeras besi. Jadi Ilmu drp gemblengan kami itu nyata terbukti dan dpt dimanfaatkan utk segala tujuan kehidupan. 
Siapa pun anda lelaki atau wanita tua atau muda berpendidikan atau tidak dapat belajar drp kami.

Segera hubungi utk belajar

013 642 1228

Selasa, 8 Mac 2016

Saka keris

Ada kes di Bagan Datoh...saka atuk dia ambil Dr tanah Arab masa pi Makkah... Jin tu jd Chief kpd jin2 lain yg dok pada keris jawa pusaka hasil tarikan atuknya. Masa nak mati atuknya sempat hantar pulang chief ke Makkah semula dan 200 ratus keris tak sempat dibuang. Keris tu diserahkan kpd seorang perawat yg apabila dia sampai keris dlm simpanan atuk dah ghaib. Bila di scan oleh perawat ditemui keris tu terbenam dlm tanah di bawah rumah spt melarikan diri mahu masuk semula ke dlm tanah. Perawat tu pa lagi terus kunci dan tangkap keris tu dibuang kelaut. Keris pusaka atuk tu bila mlm je berbunyi mcm cerita Tamar jalis pulak dah. Siap ada anak cucu nampak keris berjalan masuk dlm bilik khas berbomoh atuknya...terbang atas bumbung rumah dll...arah atuk Stp malam Jumaat akan melanggir keris dan perasap kemenyan Dr maghrib sampai ke subuh...

Rawatan Mahabbah Suami Isteri

Salam saya buka program rawatan jarak jauh mahabbah suami isteri untuk yang mengalami masalah rumah tangga spt suami main lain, isteri minta...