Sabtu, 12 Mac 2016

Rawatan rumah tangga suami isteri

Dipendekkan cerita si isteri telah kena sihir pengasihan dgn seorang duda...dan suaminya terkena juga sihir pembenci yg membuatkan isterinya hilang terus rasa cinta...alat kelaminnya juga tersedut kecil ke dalam dan tenaga batinnya langsung selemah-lemahnya...

tubuhnya sakit2 dan tiap kali berubat dia kerasukan isterinya selamba je...slps beberapa ustaz peruqyah masih belum nampak hasilnya...sihir makin kuat mencengkam pasangan itu.

Jahat sungguh si duda tu...sampai dia si suami nak bagi gambar si duda kpd saya pun tak blh menatap gambar si duda lama-lama...rasa lain macam...bila saya duduk depannya dgn kalimat toyyibah dgn tongkat ditekan ke ulu hatinya dia langsung pengsan...keluar suara mengerang dan mengatakan mahu keluar drp tubuhnya...ditambah beberapa rawatan lain spt pengasihan suami isteri dan membatalkan sihir ke atas isterinya...tiba-tiba si suami yg saya rawat tu menangis teresak-esak...dia mengaku dia wahhabi yg kosong jiwa tanpa zikrullah...juga selalu menantang orang tarikat...Walaupun dia anak wali Allah.. .krn saya merawatnya dgn zikir yg mustahil dpt ditemui dlm kitab wahhabi maka dia insaf dan bertaubat dgn sikap kewahabiannya..rawatan selesai!

Alhamdulillah tak sampai seminggu berubat dgn saya isterinya dah kembali ke pangkuannya...alat kelaminnya dah pulih sepenuhnya...tubuhnya sudah tidak sakit2 lagi...cuma isterinya merajuk...bila diperiksa si suami telah menampar muka isterinya sewaktu bergaduh...perempuan begitulah...usah dikasari dan wajib dipujuk kalau dah terkasar...buang ego jauh...Alhamdulillah wa syukurillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...