Rabu, 30 Ogos 2017

Habib Syeikh Abu Bakar As Sakran

Ijazah "Sakran"
Bertahun juga pabila pulang ke rumah pusaka badannya bisa-bisa dan sakit tubuh badan. Adakala bahu terasa berat umpama galas batu besar. Ia semakin teruk apabila badannya spt ditikam tikam dan ditusuk tusuk dgn sesuatu yg tajam tapi tak kelihatan di mata kasar. Sewaktu dtg berubat berdepan dgn saya, saya periksa tiada unsur sihir dan khianat manusia secara nyata. Saya terus buat rawatan dgn kekuatan Nurullah. Dia merasakan telapak tangannya mengembang spt memegang belon yg kian membesar. Rawatan selesai dan saya berikan ijazah dan pengisian Hizib Abu Bakar As Sakran.  Dia balik buat amalan.  Sejak drp saat itu tiada lagi dia rasakan apa dirasai sebelum ini. Namun selang tak berapa lama ayahnya jatuh sakit. Sakit nya itu tak dpt diketahui doktor punca dan jenis sakitnya.  Cuma bila masuk waktu maghrib dia meracau racau. Bekas pesakit hubungi saya bertanyakan keadaan ayahnya.  Saya senyum je la. Sakran bermaksud getaran, stroom, elektrik.  Habib Syeikh Abu Bakar As Sakran terkenal seorang wali Allah yg mempunyai byk karomah. Apabila 'channel' hizib dipasang dgn betul dan pengaktifan yg betul in sya Allah hizib Sakran sudah cukup padu sbg benteng yg bersifat offensif. Terbuka la cerita yg ayahnya memang pengamal ilmu hitam. Tak solat dan suka mengurung diri dlm bilik yg pengap dan gelap. Ayahnya tak suka dia berkahwin dgn lelaki bukan Melayu.Insya Allah bagi peserta GemblenganSuperSpiritual di Gunung Jerai saya akan tlg anda channelling dgn sumber karomah Hizib Sakran.  Semoga manfaat.

Ahad, 27 Ogos 2017

Gunung Jerai


Gemblengan ilmu di Gunung Jerai

Gemblengan Super Spiritual di Gunung Jerai

Tarikh program 19,20,21,22 Oktober. 2017. (4 hari 3 mlm)

Hari : Khamis  Jumaat ,Sabtu, Ahad

-Hari Khamis pagi hingga tghari SUDAH sampai di puncak Gunung Jerai di Resort-

Jadi Khamis malam Jumaat kita sudah berjemaah bersama dan membuat pengaktifan ilmu.

Terbahagi 2 level iaitu

1. Level Tinggi
2. Level Asas-Pertengahan.

Saya masukkan ringkasan pengajian Level Asas-Pertengahan dahulu. Ini tdk menggambarkan keseluruhan. In sya Allah tulisan tdk dpt menandingi pengalaman melalui.

1. Makna Ilmu yg benar
2. Pembahagian Ilmu dan Saluran Ilmu
3. Jenis Ilmu spt Ilmu Tenaga Dalam, Ilmu Spiritual Kerohanian,  Ilmu Kebatinan, Ilmu Ghaib, Ilmu RijalulGhaib, Ilmu Kemalaikatan, Ilmu Sir dan Ilmu MakrifatulHaq.
4. Ilmu HakikatNurSulbi multifungsi membangkitkan kekuatan Nur Muhammad pd diri
5. Ilmu Kekuatan Alam Sejati 4 Level Lengkap Tiada dimana2 guru ajar bukan tarik energy
6. Ilmu Gelaran Air utk multifungsi
7. Ilmu Ketabiban Asas-Pertengahan.
8. Ilmu Jurus al Haq ekslusif Level Asas-Pertengahan multifungsi
9. Ilmu Tafakur Zikir Inti Kalimah Suci
10. Ilmu Ghaib Tafakur Buka Mata Batin Nurullah dan Ilmu Ghaib Tafakur Sunan KaliJaga-bukan ASR dan sewaktu dgnnya.
11. Ilmu Hakikat Besi Kursani dgn 2 Kalimat Kunci.
12. Ilmu Mahabbah dibaiat berbagai ilmu pengasihan
13. Ilmu Sri Wajah Rembulan
14. Ilmu Kerezekian Dan magnet Wang Asas-Pertengahan
15. Bonus Lainnya spt Tasbih dll

Bonus ilmu ilmu lain.

Mahar keilmuan rm990

Manakala Tahap Tinggi selain tahap asas pertengahan akan ditambah dgn puluhan ilmu lainnya dg n mahar keilmuan bermula rm2000 dan ke atas.

Hubungi 013 642 1228

Sabtu, 26 Ogos 2017

Gemblengan ilmu di Gunung Jerai

Gemblengan Super Spiritual di Gunung Jerai

Tarikh program 19,20,21,22 Oktober. 2017. (4 hari 3 mlm)

Hari : Khamis  Jumaat ,Sabtu, Ahad

-Hari Khamis pagi hingga tghari SUDAH sampai di puncak Gunung Jerai di Resort-

Jadi Khamis malam Jumaat kita sudah berjemaah bersama dan membuat pengaktifan ilmu.

Terbahagi 2 level iaitu

1. Level Tinggi
2. Level Asas-Pertengahan.

Saya masukkan ringkasan pengajian Level Asas-Pertengahan dahulu. Ini tdk menggambarkan keseluruhan. In sya Allah tulisan tdk dpt menandingi pengalaman melalui.

1. Makna Ilmu yg benar
2. Pembahagian Ilmu dan Saluran Ilmu
3. Jenis Ilmu spt Ilmu Tenaga Dalam, Ilmu Spiritual Kerohanian,  Ilmu Kebatinan, Ilmu Ghaib, Ilmu RijalulGhaib, Ilmu Kemalaikatan, Ilmu Sir dan Ilmu MakrifatulHaq.
4. Ilmu HakikatNurSulbi multifungsi membangkitkan kekuatan Nur Muhammad pd diri
5. Ilmu Kekuatan Alam Sejati 4 Level Lengkap Tiada dimana2 guru ajar bukan tarik energy
6. Ilmu Gelaran Air utk multifungsi
7. Ilmu Ketabiban Asas-Pertengahan.
8. Ilmu Jurus al Haq ekslusif Level Asas-Pertengahan multifungsi
9. Ilmu Tafakur Zikir Inti Kalimah Suci
10. Ilmu Ghaib Tafakur Buka Mata Batin Nurullah dan Ilmu Ghaib Tafakur Sunan KaliJaga-bukan ASR dan sewaktu dgnnya.
11. Ilmu Hakikat Besi Kursani dgn 2 Kalimat Kunci.
12. Ilmu Mahabbah dibaiat berbagai ilmu pengasihan
13. Ilmu Sri Wajah Rembulan
14. Ilmu Kerezekian Dan magnet Wang Asas-Pertengahan
15. Bonus Lainnya spt Tasbih dll

Bonus ilmu ilmu lain.

Mahar keilmuan rm990

Manakala Tahap Tinggi selain tahap asas pertengahan akan ditambah dgn puluhan ilmu lainnya dg n mahar keilmuan bermula rm2000 dan ke atas.

Hubungi 013 642 1228

Isnin, 21 Ogos 2017

Pengajian ilmu rawatan jurus al haq

Jurus al-Haq saya ajar sangat simpel tak perlu berlatih pernafasan cukup saya melukiskan rajah jurus secara ghaib dan membuat pengisian kpd rajah ghaib digabung dgn asma khusus yg saya sendiri buat pengisian pd air bagi menghidupkan besi kursani haq yg sedia ada dlm badan. Diintegrasikan dan disempurnakan dgn zikir ismu zat. Lima minit tak sampai! Siap sedia demo apa saja. Tanpa dampingan jin dll yg syirik.  Itu antara diajar di Gunung Jerai bulan 10 ni. Nak join whatapps 013-6421228.

Khamis, 10 Ogos 2017

Belajar Ilmu Hikmah Nur Makrifah dibuka kembali


Salam sejahtera.

Ya Allah Ya Nur! Salah satu daripada zikir amalan Ilmu Hikmah Nur Makrifah. Zikir memohon Cahaya Allah ini bukannya sesuatu yang direka cipta daripada amalan-amalan kebatinan yang sesat lagi menyesatkan. Tidak pula menggunakan rajah-rajah yang meragukan. Tidak menggunakan jampi serapah yang bercampur aduk dengan kata-kata asing, tidak diketahui maknanya dan mensyirikkan Allah Ta'ala.

Berkenaan dengan saka, terdapat banyak kaedah rawatan perubatan tradisional. Banyak antara rawatan tersebut menggunakan petua dan bahan alami yang dihidupkan semangatnya dengan jampi mentera tertentu dan ayat-ayat suci. Rawatan kaedah Islamik pula lebih menjurus kepada penggunaan ayat al Quran semata-mata selain doa dan hizib. Petua dan bahan alami turut digunakan namun ia minimum tanpa jampi serapanh lagi. Namun ada yang mengklaim dirinya sebagai perawat Islam tetapi masih menggunakan jampi serapah walau sedikit.

Dalam kaedah perubatan yang diajarkan dalam program bimbingan Ilmu Hikmah Nur Makrifah, amalannya bebas sepenuhnya daripada amalan jampi serapah. Bahan alami dan ayat suci digunakan namun dalam konteks tersendiri yakni bukan sebagaimana perukyah yang membaca ayat suci dengan nyaring malah ada yang memakai mikrofon lagi. Amalan IHNM tidak menjadikan ayat suci sebagai pedang, pisau, cemeti dan lain-lain alatan ghaib. Hanya membaca ayat suci bertujuan memusnahkan segala gangguan. Berkenaan natijahnya semuanya milik Allah semata-mata. Biasanya manifestasi kewujudan kesan IHNM ialah turunnya rahmat Allah dalam bentuk ketenangan dan cahaya ruhaniah yang memnacar-mancar. Cahaya dan rahmat yang bersekali turun sewaktu ayat suci dibacakan bukan bermakna penentu mutlak kesembuhan pesakit kerana Allah sajalah penentu mutlak kesembuhan pesakit. Konsep kita hanyalah ikhtiyar dan dengan kaedah yang betul termasuk pengisian yang betul dan amalan yang betul, hasilnya dapat kita nikmati sebagaimana Allah berfirman "Sesungguhnya kami turunkan Al Quran itu sebagai rahmat dan penawar bagi orang beriman." Inilah yang sewajarnya kita pegang dan junjung serta yakini. Bagi murid yang menerima pengisian Ilmu Hikmah Nur Makrifah, mereka mempunyai keyakinan yang amat kuat sehingga tiada suatu gangguan pun menjadi ketakutan dan kebimbangan bagi mereka. Mereka dapat berdepan dengan situasi seberat manapun dan dapat membantu masyarakat dengan jayanya berbekalkan pengisian dan amalan yang terpulang bebas kepada murid untuk mewiridkannya sebanyak manapun (tanpa ada syarat wajib, amalan zikir adalah sunnat yang tidak boleh dipaksa tetapi suatu kerelaan yang ikhlas dan berserah diri kepada Allah lantaran lahirnya kesedaran diri kepada Maha Pencipta.

Keadaan

Keadaan bagi murid yang menerima pengisian Ilmu Hikmah Nur Makrifah ialah suatu keadaan yang menerima pancaran hidayat taufik inayat Allah Ta'ala yang terus menerus dalam saluran rahmatNya.

Matlamat Ilmu Hikmah Nur Makrifah dikembangkan

-Untuk membantu perawat Islam dan perawat yang mengamalkan kaedah rukyah dapat menjalankan perubatan secara rukyah dengan lebih berkesan lagi sesudah menerima pengisian dan formasi amalan Ilmu Hikmah Nur Makrifah.

-Untuk membantu menguatkan diri dan rohani perawat Islam untuk bersungguh-sungguh berjihad di jalan Allah dalam bidang rawatan perubatan Islam sehingga insya Allah setiap masalah dapat diatasi dengan baik.

-Untuk mereka yang sering disihir tanpa hentinya. Setelah pesakit dibersihkan daripada pengaruh sihir, mangsa sihir akan diisi dengan kekuatan Ilmu Hikmah Nur Makrifah dan dengannya mangsa mempunyai daya dorong untuk berjihad dna beramal sehinggakan sihir itu kembali berbalik kepada penyihirnya.

-Untuk membantu masyarakat yang terlalu banyak mengunjungi hospital agar kembali sihat atau pulih dari trauma.

-Untuk pengamal perubatan tradisional belajar Ilmu Hikmah dan rasai sendiri perubahannya yang nyata.

-Untuk mengukuhkan tenaga dalaman seseorang sehingga sampai ke hakikat.

-Untuk orang awam biasanya hendak belajar menimba ilmu pengetahuan.

Belajar Ilmu Hikmah, Benteng Diri dan Ilmu Rawatan Pengobatan Islam dan Alternatif

Belajar ilmu
Ramai yang ingin belajar ilmu, tapi kaedah belajarnya salah. Ada yang belajar dengan kiriman nota dan garam secara jarak jauh sahaja. Telefon guru jarak jauh tu pun tak berangkat. Nak minta berubat secara berdepan pun tak nak. Jadi bagaimana nak murid nak belajar sesuatu ilmu dengan berkesan dan baik serta sempurna?

Sebab itulah hentikanlah kalau anda hendak belajar sesuatu ilmu secara jarak jauh dan kirim garam ini semata. Bukan saya kata tak boleh tetapi tak sesuai kpd murid yang baru berjinak-jinak dalam dunia spiritual ini. Biarlah anda wahai murid baru walau mungkin berusia lanjut dah pencen, pergilah mengadap guru anda tu. Guru anda tu manusia, insan. Yg telah menempuh jalan ilmu yang dia nak ajar kpd anda. Bagaimana mungkin anda dpt belajar ilmu jarak jauh kirim garam semata-mata kalau anda kosong dalam bab keilmua ghaib ini. Sudah pasti kegagalan milik anda. Sedangkan yang belajar mengadap guru bertahun-tahun pun belum tentu dpt menguasai dengan sempurna sesuatu ilmu yang diperturunkan Apatah lagi yg jarak jauh ini.

Jadi kalau nak belajar silalah hadir diri. Saya sedia bersama murid tak kira kosong zero bab ilmu2 ni, murid tu vvip ka yg nak super privasi, murid yg awam kerja biasa saja, tak kisah sesiapapun saya terima. silalah datang ke teratak ilmu saya di Muar.

Pilihan ilmu dlm blog ni banyak ya. Buatlah pilihan yang sesuai dgn modal di tangan. Jgn cakap saya jual ilmu pula. Yuran belajar tu mahar maknanya hadiah kpd guru GANTIAN masa, tenaga,keringat,susah payah guru mematangkan ilmu tu dgn praktikal dan pengalaman uji cuba selama bertahun-tahun. Bukan ilmu fotostat kertas semata-mata. Tolonglah bersikap arif. Usah terpedaya dgn cara mudah jarak jauh belajar ilmu akhirnya anda juga kecewa bila tak berhasil spt diiklankan.

Dulu guru minta bukan duit tetapi seluruh diri murid berbakti kpd guru, angkat air, angkat tahi,cari kayu api, sapu sampah, angkat kitab dan lain-lain khidmat kpd guru bertahun-tahun sebelum disebrinya ilmu sikit-sikit kpd murid. Sekarang dha tak sesuai metod cara tu. Jadi dikompreskan dicari jalan termudah dan terpantas utk menurunkan ilmu tetapi tetaplah kena jumpa guru temu guru anda tu. Guru anda tu manusia hidup bukannya mesin ya. Mcm anda juga guru tu. Ilmu tetap milik Allah, berkah ada pd adab berguru, mustajab kpd izin Allah dan berkah Rasulullah.

Apapun jika anda berhajat nak belajar ilmu maka baca blog ini baik2 jgn baca sekejap pastu beredar. jgn begitu. mana tau anda dpt temui apa yang ada di sini dan ada apa yang dibukakan kpd saya. 

Nak seribu daya tak nak seribu ribu dalihnya.

Yang Benar
Ustaz Tabib Ali 
Guru semua ilmu ada dlm blog ini. 
Dipinjamkan drp Allah kpd saya utk disampaikan kpd anda yang berhak, yg faham dan yg ikhlas.

Rabu, 9 Ogos 2017

Program Mentor Bisnes Runcit Ikhtiar Secara Rohani Melariskan Jualan

Assalammualaikum
Jika anda seorang pengusaha dan peniaga kedai atau barangan runcit, saya syorkan anda sertai program mentor bisnes runcit ikhtiar secara rohani ini. 

Tahukah anda apabila kita menceburi satu-satu perniagaan kita hendaklah meneliti beberapa perkara seperti minat, modal dan permintaan. Ini biasa dalam ilmu bisnes. Semua orang tahu maklumat ini. 

Namun ada sesetengah orang telah mengikuti semua panduan bisnes yang biasa diketahui melalui ilmu-ilmu bisnes namun jualan anda tetap down juga. 

Apakah puncaya?

Puncanya ialah pada diri anda sendiri.

-Medan Aura Diri anda ada sumbatan/blocking yang menyebabkan aliran rezeki anda menjadi terhalang dan susah nak jalan.
-Anda tidak mempunyai langsung apa-apa ilmu sebagai suatu ikhtiar secara rohani dan hikmah dalam melariskan jualan anda (bukan amalan sihir ya)
-Anda kedekut melabut utk ilmu yang sukar diperolehi sebaliknya suka mencari ilmu percuma yang belum tentu betul tanpa berguru dgn guru hidup.

Jadi... melalui ujikaji saya selama ini..dengan Gabungan Ilmu Kerezekian Secara Rohani + Jualan Runcit +Ilmu bisnes terkini maka sudah pasti anda dapat melariskan apa jua barang dagangan anda. 

Syaratnya...anda mesti sudah mempunyai satu perniagaan runcit walau apa jua keadannya hidup segan mati tak mau atau bagaimana sekalipun bolehlah dibawa berbincang ke ke nombor 0136421228.

Timbul persoalan anda tahu ilmu-ilmu kerezekian utk melariskan jualan tapi anda buat dan gagal...jadi anda rasa tertipu dan tak percaya ujud ikhtiar secara rohani ini...

Apakah sebab anda gagal?

-Pertama anda tak berguru anda ambil amalan kerezekian dlm internet tanpa ijazah yang benar anda hanya menempah tiket kegagalan dan meletakkan diri anda dlm risiko negatif.
-Kedua anda tdk berguru dgn guru hidup jadi sebab itu anda bila buntu tak tahu nak bertanya kpd siapa. 
-Ketiga anda tdk mendapat bimbingan secara berterusan atau mentoring yang akan senantiasa membimbing anda saat anda mahu mendaki ke puncak jaya.

Jadi...program ini saya khususkan bagi anda selain mendapatkan ilmu khusus utk melariskan jualan anda, anda juga akan mendapat support berterusan drp mentor anda dan juga berpeluang meluaskan jaringan dengan pelanggan saya yang telah berjaya menaikkan jualan runcit mereka dari tahap ke tahap lebih tinggi.

Bukan semata-mata touch n go...

Syaratnya anda bersedia berubah dan bersedia menerima perubahan dlm gaya hidup anda. Tidak ada kompromi bab ini. Jika anda malas ibadat namun anda bertekad mahu berubah in sya Allah aura positif yang amat 'kuat' sedia saya kongsikan sbg bekal untuk anda berjaya.

Namun kalau anda awal awal tau mau berubah tak mau ibadat malas ibadat zikir dan solat maka automatik anda tidak layak untuk mengikuti Program ini.

Program Mentor Bisnes Runcit Ikhtiar Secara Rohani Melariskan Jualan anda saya buka untuk
-Mereka yang menunaikan Yuran Penyertaan
-Mereka yang sedia belajar sesuatu yang baharu 
-Mereka yang sedia buat apa diajarkan
-Mereka yang mahu berhijrah dan sedar rezeki Allah yang punya
-Mereka yang mahu melariskan jualan berkali ganda sehari drp jualan biasa yang statik dan semakin menurun

Hubungi Ustaz Tabib Ali 013 642 1228

Isnin, 7 Ogos 2017

Jangan biarkan dosa tukang sihir melebihi pahala amal soleh kita

Ada waktunya saya berdepan kes sihir yang berat. Sukma bomoh sihir sudah menyatu dengan iblis syaitan menzalimi mangsanya. Walaupun jin dan makhluk ghaib dpt ditumpaskan namun kejahatan sukma manusia yg terperangkap dlm kegelapan agak sukar didepani. Sebab itu kebanyakan kes sihir itu berulang ulang bukan krn kuatnya syaitan. Tetapi krn kuatnya manusia menyalahgunakan sukmanya dgn bantuan syaitan. Pd masa sama moral mangsa yg menurun dan putus asa menguatkan cengkaman kejahatan kpdnya. Jadi apabila nak berubat kena pastikan anda faham apa itu makna ikhtiar. Kita berusaha Allah menyembuhkan. Bukan saya menjadi Tuhan. Sesuatu petunjuk itu tidak dapat kita paksakan. Adakala petunjuk itu bukan suatu gambaran tetapi ia merupakan langkah demi langkah yang patut diambil dalam merungkai masalah dan menemukan jalan penyelesaian masalah gangguan dialami. Adakala pesakit yang kena sihir amat malas beramal. Bila beramal pula tak betul. Pabila saya betulkan mereka rasa tak suka dan menjauhkan diri drp saya. Sebenarnya drp teguran itulah petunjuk sebenarnya untuk pesakit sihir itu. Petunjuk drp Allah. Wahyu pun Allah turunkan sedikir demi sedikit. Perjuangan nabi dna Rasul dalam dakwah pun makan tahun puluhan bahkan hampur seribu tahun. Bayangkan itu nabi dan rasul yg mana ada yang Allah bantu sikit-sikit tak bantu sekaligus seperti terus Allah sediakan ummat yang ramai setia dan baik sekaligus. Nabi dan Rasul kena berusaha keras utk berdakwah adakala ditimpa kekecewaan krn kedegilan umatnya. Jika penyihir itu degil itu biasa. Jika pengupah itu degil itu biasa. Krn penentang nabi dna Rasul juga teramat degil dan zalim. Jadi kenapa kita yang sekadar ummat ini rasa sekali jumpa berubat terus baik. Buang sihir, buang jin lawan tukang sihir dll tidaklah semudah disangka. Ajal maut sakit semua pd keizinan Allah bukan saya buat hari ni jumpa sekali terus mati tukang sihir sy kerjakan. Ada makan berjam-jam ada makan masa berhari berminggu bertahun pun ada. Jadi nak kena sabarlah. Apabila anda sebagai pesakit membayar perkhidmatan saya untuk merawat anda makanya anda kena sabarlah bila sesudah sesi rawatan pertama itu untuk tindakan susulan yang berterusan. Simtom2 gangguan mungkin berulang jd disitulah akan adanya perlawanan dan kesabaran dituntut. Rasulullah berperang bersama para sahabat pun makan masa berhari-hari berminggu-minggu. Nak tegakkan daulah Islam di bumi Arab ambil masa puluhan tahun. Kena sabarlah hadap masalah gangguan sihir khususnya gangguan sihir yg berat. Kalau tukang sihir itu kuat menjampi takkan kita malas meratib berzikir solat dsb?! Kalau kita malas berdoa kpd Allah ingat Allah nampak sangat apa kita buat sebelum ini tak ikhlas. Tukang sihir lagi ikhlas menyihir kita berkali-kali. Tukang sihir lagi byk dosa drp pahala kita lakukan. Jangan putus asa ya wahai pesakit sihr berat semua. 

Sedekah dan Perniagaan


Pernah sekali vvip mengambilku di rumah sewa di Jalan Klang Lama Kuala Lumpur dengan mpv hitam gelap di rumah sewaku. Pemandu itu membawaku ke sebuah bangunan korporat dan aku langsung diringi menaiki lif ke tingkat 28. Setibanya di sana aku disambut oleh pasangan yang biasa dilihat dikaca tv seorang anak raja seorang lagi selebriti yang sedang promosi filem terbitan produksinya tika itu. Sebaik aku dipersilalan duduk di ruang tamu pejabat yg amat mewah itu aku terpandang 'kingkong' setinggi dan sebesar seluruh bangunan ini mengintai kami dr tirai jendela. Kerana malam aku anggap pandanganku hanya khayalan. Baru beberapa patah perbualan tiba-tiba radio terbuka sendiri dgn amat kuat. Terkejut juga aku dibuatnya. "Modal niaga 10 juta tapi rugi 20 juta. Bagaimana tu ustaz?"
Aku menarik nafas panjang lalu berkata,"Berapa juta tuanku sedekah kpd anak yatim dan fakir miskin?"
Mereka terdiam. Ditambah tanpa beribadah tanpa tahu membaca kitab suci tanpa tahu batas agama.
Rumah agam kami juga sering diganggu. Badan saya selalu sakit. Bila diteliti nyata terlalu banyak barang sihir ditanam dilaman rumah kononnya sebagai benteng. Penyakit dianggap ubat. Buruk dianggap baik. Aku yakin mrk kini pasti telah berubah lebih baik. Walau tak pernah hubungku lagi setelah itu. Pengajaran buat kita sekaya apapun kita takkan dpt membeli berkah dan ilmuNya yg amat berharga

Sihir amat mudah dikirim melalui makanan

Kesannya cepat dan mendalam. Pabila dirawat mangsa akan sakit perut amat sangat dgn tiba tiba dan muntah. Sihir melalui makanan ini banyak. Jika santau makanan ia amat berbahaya sekali namun mudah dikesan dan dimusnahkan antaranya dgn amalan Basmallah spt Bismillah 5,Bismillah 6, Bismillah 7, Bismillah 9,Bismillah 11,selawat khusus spt Selawat Fatih,Selawat Narriyah, Selawat Azhimiyyah, Selawat Mukjizat dll dan pengamalan ayat2 al Qur'an spt Surah Yassin stp hari dan kombinasi ayat yang khusus spt Ayat 1,Ayat 5,Ayat 7,Ayat 15 dan Ayat 33 secara tetap dan berterusan. Namun pernah sy jumpa pesakit yg anti santau. Gelas dan piring berisi air dan makanan yg mempunyai santau akan pecah berderai. Namun sihir pelaris kedai,sihir penunduk rakan sepejabat,sihir pembodoh pasangan dll tak menyebabkan apa2 respon 'pecah' pula. Lazimnya petunjuk akan dtg secara gerak hati hingga diperlihatkan jin sihir yg kencing atau berak pd makanan bergantung kpd kadar kepekaan sukma anda atau setelah anda makan baru perut anda sakit dan cirit birit demam dll. Sihir melalui makanan dpt tembus jika diri kita menerima dgn rela oleh sebab makan mahu ambil hati kawan rakan sekerja dan jiran tanpa mempedulikan petunjuk dan isyarat rohani yg kita mgkn dpt tatkala menerima pemberian itu. Atau mengatakan tidak ada apa2 dll. Waspadalah makanan drp sesiapapun yg memberikan kpd anda. Jika anda beramal dgn satu2 amalan khusus bacalah ia sebaik duduk di meja makan di kedai di pantri di mana-mana saja dgn sekejap diam dan heningkan perasaan dan hati anda utk menerima petunjuk dan isyarat rohani anda sebelum jamah makanan.

Gemblengan Ilmu di Gunung Jerai Panggilan Akhir

Salam. Siapa yg berhajat utk menuntut ilmu2 kebatinan aliran haq dan putih saya ada buat di Gunung Jerai dlm pd 1 hingga 3 Disember ini.  ...