Ahad, 28 Februari 2016

Tidur

Imam Jalaluddin Assuyuti menjelaskan dalam kitab TADZKIROH, bahawasannya;

1. Tidur di permulaan siang (pagi hari/setelah Subuh) disebut ﻋﻴﻠﻮﻟﺔ ('ayluulah) yaitu dapat menyebabkan kefakiran dan kemelaratan.

2. Tidur di waktu dhuha disebut ﻓﻴﻠﻮﻟﺔ (fayluulah) aitu (menyebabkan) kelemahan/lesu pada badan.

3. Tidur ketika tergelincir matahari (zawal) disebut ﻗﻴﻠﻮﻟﺔ (qoyluulah) yaitu dapat menambah (kecerdasan) akal.
Menurut ulama', tidur qoyluulah ini sering dilakukan Nabi Muhamnad sollallahualawassalam

4. Tidur setelah zawal disebut ﺧﻴﻠﻮﻟﺔ (khoyluulah) yaitu dapat menghalangi antara orang itu dan sholat.

5. Tidur di akhir siang (sore hari) disebut ﻏﻴﻠﻮﻟﺔ (ghoyluulah) yaitu dapat menyebabkan binasa/kerosakan fizik & mental.

~ Dalam keterangan lain disebutkan bahawa kebiasaan tidur setelah solat Asar, dapat menyebabkan gila.

Sabtu, 27 Februari 2016

Rawatan di Pendang Kedah

Assalammualaikum... sesi rawatan memutuskan pertalian saka keturunan di Kampung Kubang Pisang Jalan Kubur Panjang, Pendang Kedah...keluarga ini memiliki tanah seluas 12 relung tanah anugerah sultan kerana moyang mereka dulu seorang pahlawan Kedah menentang penjajah Siam. Hanya Allah yg Maha Ghaib  Mengetahui Segalanya...dlm pandangan batin saya...terlibat sebuah kerajaan ghaib siluman raja ular di tanah pusaka itu...tak dpt dipastikan bagaimanakah kerajaan jin raja ular berinteraksi dgn moyang mereka...tp menurut cerita keluarga ini semasa tok wan mereka sedang sakaratulmaut tok wan minta lilin merah tapi mereka tak melayan tok wan sampailah ajalnya. Asalnya tiada apa2 gangguan pada keluarga ini hinggalah cucu keempat arwah tok wan memukul ular hitam yg memasuki dlm rumahnya di tanah pusaka itu dlm tiga peristiwa berasingan...kemudian keluarga mereka ada buat kenduri kebetulan lembu yang disembelih ada anak dlm perut jadi cucu keempat itulah pergi menanam bangkai anak lembu di tanah pusaka...dan tak lama lepas itulah dia diserang sakit seluruh badan dan mimpi ular,binatang, dan yg menakutkan hingga ayah dan adik beradiknya yg lain turut terkena serangan...tapi dialah paling teruk kena... Hingga mentalnya sedikit terjejas kerana mahu melukakan tubuhnya sendiri. Dia ke Makkah pun dibayangi imej jenazah tak diterima bumi terbiar atas tanah....Pernah kelihatan imej ular dlm matanya. Apabila saya merenung jauh ke dlm anak matanya sambil mewirid asma tertentu sy lihat seekor ular memanggung tinggi meliuk-liuk kepalanya seolah-olah memberitahu saya bahawa ini suatu pembalasan...gambaran ditunjukkan bangkai sang ular dibiar kering...bila saya tanya...dia mengaku melakukan demikian...subhanallah...sptnya satu perjanjian telah dipatrikan sewaktu tok wannya membuka tanah situ...kau jgn kacau keturunan aku...aku tak kacau keturunan kau...tapi kalau kau langgar maka berhak pembalasan dilakukan...begitulah lebih kurangnya...mcm perjanjin Sang Saperba dengan Sang Lebar Daun dalam Hikayat Sulalatus Salatin kalau tak silap...dan air mata ular itu mengalir tatkala saya menyuruhnya beredar dan memaafkan kesalahan cucu tok wan...dan dia tak tahu kenapa air matanya tiba-tiba menitis...

Moral: jgn bunuh ular hitam yg masuk ke dlm rumah. Bagi dia peluang keluar drp rumah selepas diberi amaran tetap degil baru pukul dgn menyebut nama Allah. Krn ada sahabat nabi meninggal krn membunuh ular dlm rumah yg sebenarnya jelmaan jin.

Sabtu, 20 Februari 2016

Gemblengan Buka Mata Batin Terawangan Tembus Pandang

Assalammualaikum

Formula dan kaedah khusus dirancang untuk mengaktifkan mata batin atau indera keenam, lataif ghoib dan kemampuan terawangan , tanpa ritual khusus, tanpa puasa, wirid, tanpa pantangan.

Kaedah ini membangkitkan kemampuan mata batin melihat makhluk dan Alam Ghaib dan membangkitkan kemampuan mata batin untuk tembus pandang objek fizikal dan melihat sesuatu yang terletak jauh dan seumpamanya.

Tanpa perlu hadir diri cukup paket dikirim pos secara jarak jauh.

Cukup telan Kapsul Pengaktifan Mata Batin satu setiap malam kemudian oleskan Minyak Pembuka Mata Batin pada lataif ghoib jasad,selanjutnya anda oleskan Ramuan Khusus Pengaktifan Indera Keenam pada jari kaki anda, setelah itu lakukan praktikal langsung menembus alam ghaib, melihat sesuatu yang ghaib, memangil makhluk ghaib, mendatangkan makhluk ghaib dan seterusnya.

In syaa Allah Anda akan melihat hasilnya. Boleh diulangi besok malam latihannya , begitu sampai terawangan anda sempurna atau sampai terawangan anda jelas dan semua kemampuan anda tentang mata batin terbuka dengan sempurnanya.

Setelah mata batin Anda terbuka, terawangan aktif, indera ke enam dan lataif ghaib anda aktif anfa dapat meneruskan pembangkitan mata batin dengan dengan kapsul tembus pandas , untuk melihat jarak jauh, untuk melihat orang, objek,barang yang tersembunyi, menembus di balik tembok dan seterusnya.

Formula dan kaedah khusus ini dijamin antara kaedah pembukaan mata batin yang paling mudah,ringkas,hasilnya nyata, yg terpenting anda punya kemahuan, keberanian, dan keyakinan in syaa Allah berhasil. 

Secara jelasnya Anda akan menerima:

7 Kapsul Pengaktifan Mata Batin dan Terawangan untuk Kemampuan Tembus Pandang Alam Ghaib atau halus.

7 Kapsul Pengaktifan Mata Batin dan Terawangan untuk Kemampuan Tembus Pandang Alam fizikal. 

1 botol Minyak Khusus Pembuka Mata Batin untuk mengaktifkan lataif Ghaib dan Inner Power. 

1 botol Ramuan Khusus Membangkitkan Indera Keenam.

3 Kapsul untuk Penyempurnaan Keilmuan Mata Batin yang telah bangkit agar stabil dan mantap.

Mahar Gemblengan Mata Batin Level Sempurna Lengkap RM2500 

Mata Batin Level Asas RM900

Semuanya secara jarak jauh.

Bonus Pembangkitan Ilmu2 lainnya selagi masih promosi.

Ustaz Tabib Ali 
013 642 1228


Jumaat, 19 Februari 2016

bimbingan Ilmu Hikmah dan perubatan Islam dan Ilmu langka petua di teluk batik lumut perak

6.3.2016 sy in syaa Allah akan berada di Teluk Batik Lumut Perak.

Siapa nak rawatan serta ikuti bimbingan Ilmu perubatan Islam dan alternatif lainnya sila booking masa dan tarikh anda:

-Rawatan sihir
-Saka
-Bimbingan Ilmu rawatan
-Dan lain-lain lagi

Pm/contact 0136421228

Selasa, 16 Februari 2016

beza rawatan Darussyifa' dengan kami

"Saya dah banyak kali berulang-alik pergi berubat ke Darussyifa'...tak tau nak berubat dimana dah. Tolonglah saya ustaz."

Panggilan telefon begini dah banyak kali saya terima sejak 15 tahun terlibat dlm bidang rawatan. Rata-rata pesakit menganggap kalau Darussyifa' tak blh rawat maka org lain pun tak boleh dirawat dah. Putus-asa.

Bila saya kata bagi saya ikhtiarkan tapi perkhidmatan saya berbayar. Terus dia kata Darussyifa' tak bayar pun ikhlas je nak bagi berapun. Saya jawab,

"Mereka rawat bagaimana?"

"Baca-baca macam itulah Ustaz. Lepas tu kasi air (air tu harus dibeli drp Darussyifa')."

"Berapa lama mrk rawat?"

"Sekejap je ustaz maklumlah ramai org menunggu. Tapi itulah mcm buang tak habislah. Sakit masih ada."

Haruslah diketahui rawatan Darussyifa' dah nama pun ikhlas nak bagi berapapun maka pesakit harus ikhlas juga utk menerima rawatan drp Darussyifa' walau lima minit sekalipun. Tak boleh 'demand' lebih-lebih.

Berbeza dgn perkhidmatan rawatan berbayar utk gangguan berat paling kurang 4 jam paling lama saya pernah rawat 4 hari berturut-turut bergantung keadaan pesakit. Jadi logiklah perkhidmatan saya dibayar krn masa tenaga yg diperuntukkan itu.

Dlm Islam tak salah malah harus hukumnya kalau perawat tiada matapencarian tetap yg lain spt juga hukum mengajar org al Qur'an utk mengambil upah merawat org.

Kalau ikutkan betul2 yang salah mengambil dan menetapkan bayaran upah utk berdakwah yg menyampaikan risalah Islami. Jadi ustaz2 ceramah tu bagaimana ? Boleh diperhalusi lagi.  wallahualambissawab.

Ahad, 14 Februari 2016

pakej rawatan gangguan berat saka dan sihir

Ini cerita malam Juma'at. Seusai membaca Yassin bersama anak kariah Surau Taman Desa ini, saya menerima satu panggilan telefon. Segera saya bingkas ke luar surau.

"Ustaz...saya dah lama sakit...ustaz tinggal dimana?" Tanya Puan J.

"Saya mastautin di Muar..puan tinggal dimana? In syaa Allah kalau puan tak mampu ke sini saya blh buat rawatan di rumah puan dgn ditemani mahram..."

Puan J tiba-tiba mendengus spt lembu kena sembelih.

"Kau jangan datangggggg!!!"

"Ya Ma'syaral jinni wal insi...ni sulthon....wamangkana wainnahu....tin tusi..."

"Arghhhh diamlah bodoh! Bisinglah kau ni. Aku panas tahu tak. Aku panasssssss."

"Kau siapa wahai jin?! Kau nak menyorokkan eh. Kau tak suka aku ya!"

"Argh sibuklah kau...aku dah lama duduk pada dia...kenapa semua orang nak hantar anak-anak kpd dia saja. Aku marahlah. Kau jgn masuk campurlah."

"Kau tak malu ke ganggu anak Adam. Kenapa kau ikut iblis tu kenapa.

" Ah! Mcm perempuanlah kau ni. Hahahahaha hihihihihi. Kau tau tak tanpa Adam makan buah tu maka kau takkan ada di bumi. Kami ada di bumi lebih awal manusia."

"Kau sombong ya syaitan. Memang itu pun perangai kau. Sekarang kau dengarlah."

Saya baca Ayat Kursi diikuti 2 ayat sesudahnya dan Amanarrasul..hingga akhir. Yg menghairankan jin yg merasuk tu blh pula mengajuk ayat-ayat al Quran. Saya pun azan. Dan nyata jin fasiq ni tak blh ikut. Malah ia menjerit dan memaki saya. Tapi selepas azan selesai Puan J dah sedar.

Dia masih perlukan rawatan secara berdepan. Tidak boleh melalui telefon sahaja.


***

Pakej Rawatan Gangguan Tahap Berat/Gangguan menahun

Pakej rawatan saka atau sihir keluarga-STP org dari rm450. 1 keluarga minimum 3 anggota  hingga 13 org.

Pakej rawatan saka atau sihir persendirian-Kalau rawatan saka secara persendirian bayaran dari rm1500.

Rawatan Gangguan Saka Sekeluarga
Rawatan Gangguan Sihir Sekeluarga
Rawatan Gangguan Saka dan Sihir secara persendirian

Utk rawatan bagi saka dan sihir yang dialami oleh anggota keluarga maka rawatan secara hadir diri dan berdepan diperlukan. Tidak boleh rawatan jarak jauh. Ini krn ia melibatkan gangguan berat.

Hubungi Ustaz Ali 013 642 1228 utk telefon,SMS dan what apps utk scanning,konsultasi,perbincangan,dan menentukan kadar bayaran.


Rawatan Mahabbah Suami Isteri

Salam saya buka program rawatan jarak jauh mahabbah suami isteri untuk yang mengalami masalah rumah tangga spt suami main lain, isteri minta...