Khamis, 27 Ogos 2015

rawatan rawatan dan rawatan

Assalammualaikum

Bukan senang sebenarnya nak mengubati pesakit.
Apatah lagi nak memenuhi hajat orang
Adalah malang jika kesungguhan penat lelah perawat tidak dihargai langsung
Sedangkan dengan sembuhnya kita dengan tercapainya hajat kita adalah suatu yang menguntungkan kita

Sepanjang minggu ini saya melakukan rawatan ke atas pesakit yg berbagai-bagai ragam gangguannya termasuk yg mengalami gangguan sihir.

Untuk merawat gangguan sihir diperlukan kerjasama antara perawat dan pesakit.
Tidak boleh sepenuhnya meletakkan beban ke atas perawat.
Hal ini krn pesakit tidak selamanya berada di sisi perawat.

Kes sihir juga memerlukan kesabaran dan pengorbanan kedua belah pihak.
Pada tahap tertentu sihir itu perlu dipulangkan kpd penyihirnya. Bahkan lebih ekstrem dimatikan si tukang sihirnya.

Itulah pilihan yang ada andainya pesakit mengalami gangguan sihir berterusan.

Boleh hubungi Ustaz Tabib Ali 013 642 1228 jika mahukan rawatan.

Setiap rawatan akan dirahsiakan siapa anda dan walau siapa pun anda hatta profesional atau vvip say jaga kerahsiaan anda.

Khidmat saya berikan adalah profesional dan sesi konsultasi dalam menyelami permasalahan yang anda alami.

Dijamin.

Selasa, 25 Ogos 2015

meningkatkan kemampuan peruqyah ke tahap optimum

Assalammuaaikum khusus bagi anda yang mahukan amalan yang ringkas padat tetapi tepat dan padu ke arah sasarannya maka anda dijemput untuk mengikuti gemblengan asma pamungkas.

Anda terlebih dahulu akan dibersihkan keilmuan yang batil, drp aura negatif dan kemudian langsung sahaja saya akan mengisi anda dengan asma pamungkas ini. Bagi yang ikuti gemblengan saya akan perincikan apakah nama asma dan kegunannya.

Apakah anda serang peruqyah, mualij, perawat Islam daripada mana aliran sekalipun saya persilakan anda dengan minda terbuka dan berdada lapang untuk ikuti program asma pamungkas.

In sya Allah keilmuan ini akan menjadi pemangkin dan penguat kepada ilmu-ilmu rawatan anda yang lain termasuk ilmu-ilmu pengubatan Islam, perawat yang mengamalkan ayat-ayat ruqyah, manzil, ayat-ayat syifa,ilmu apa saja digabungkan akan meningkatkan kekuatan dan keampuhan perawatan dan keilmuan anda miliki sehinggakan anda dpt melihat pesakit anda dapat ditolong dengan cepat dan segera. In syaa Allah.

Suadha banyak keajaiban yang telah dilalui oleh murid saya asma pamungkas ini dan kini tiba giliran anda pula untuk mengikuti gemblengannya dan memanfaatkannya dalam kehidupan sehari-hari dan ikhtiar pengubatan anda lakukan.

Kesimpulannya dengan mengikuti Gemblengan Asma Pamungkas keilmuan dan rawatan anda ke atas pesakit akan meliat ganda keberkesananya dan menjadi penguat kepada para peruqyah.

rawatan dari berpengalaman

Berubatlah daripada ahli perubatan yang berkelayakan dan berpengalaman dan belajarlah ilmu drp org yang mengamalkan ilmu dan membuktikan keberadaan ilmu-motivasi Isnin 013 642 1228.

stp rawatan saya lakukan tdk kurang 3 jam. utk gangguan sihir atau gangguan jin yg kronik bertahun2 dan berat melibatkan gangguan sekeluarga maka rawatan dilakukan melebihi 5 jam hingga 1 atau 2 hari. 

TIADA RAWATAN 5 MINIT DAN PESAKIT PULANG BAWA AIR DOA SEMATA.

Isnin, 24 Ogos 2015

booking rawatan anda sekarang

berubatlah daripada ahli perubatan yang berkelayakan dan berpengalaman dan belajarlah ilmu drp org yang mengamalkan ilmu dan membuktikan keberadaan ilmu-motivasi Isnin 013 642 1228.

stp rawatan saya lakukan tdk kurang 3 jam. utk gangguan sihir atau gangguan jin yg kronik bertahun2 dan berat melibatkan gangguan sekeluarga maka rawatan dilakukan melebihi 5 jam hingga 1 atau 2 hari.

TIADA RAWATAN 5 MINIT DAN PESAKIT PULANG BAWA AIR DOA SEMATA.

rawatan di Singapura dan ilmu mata batin

Baru-baru ini saya dijemput lagi untuk mengubat dan merawat pesakit akibat disihir di Singapura.

Setiba sahaja di rumah pesakit bersama salah seorang murid saya iaitu tuan Asman, saya terus merasai kewujudan aura negatif yang boleh tahan besar. Asman juga merasainya...meremang bulu romanya dgn tak semena-mena...

bila saya pandang keliling kejiranan rumah pesakit saya lihat ada tokong diletakkan dimuka pintu betul betul terpampang di mata saya...waduh kok begitu keras sekali...saya terus sahaja mengetuk pintu rumah pesakit...dipendekkan cerita...bila dah dlm rumah pesakit..saya langsung sahaja melihat kabut hitam berpusar pusar dlm rumah pesakit...

bila saya berniat mahu menerawang pumca sakit mrk..belum fokus pun langsung terpampang pada mata kasar saya tokong buddha warna emas berada dimana mana...dan terdengar irama irama pemujaan...saya yakin ini bukan bentuk ritual yg biasa diamalkan penganut ajaram budhha melainkan ini sekte sihir yg bertujuan melancarkan serangan jahat...

suami isteri yg terkena sihir pula mula rasa lain macam...sesak nafas sedikit dan jd sedikit 'blur'...saya terus melakukan kaedah rawatan...tahalli dan takholli...si isteri pengsan...kelopak matanya bergetar tanda ada entiti sedang bergerak cergas dlm jasadnya...kemudian gelombang itu turun ke perut mengembung dan mengempis  dan sesekali tangannya bergetar kuat spt terkena renjatan elektrik...

"Keluar ko...!!!'

pesakit tak bereaksi walaupun dah hilang kesedaran...disebabkan jam dah melewati 12 tgh malam sy terus tarik dan buang entiti tersebut pd setiap bahagian tubuhnya....akhirnya pesakit sedar sendiri...dan siptom sakit dah byk berkurang yg tinggal sisa angin bisa...

beralih pula kpd si suaminya...juga pengsan...sy pun cuba menarik entiti dan barang sihir yg telah ditanam secara ghaib pd mangsanya....kemudian saya tiba-tiba mau melihat kepada si isterinya...berlaku keanehan...

mata isterinya memandang sy dlm keadaan luar biasa....spt menjeling dan sayu memandang kpd saya...lantas sy terus menghalakan telapak tangan ke arah si isteri...si siteri mengadu sakit dada apabila saya menusukkan jari telunjuk saya pd dada si suaminya yg sedang pengsan...

akhirnya saya terpaksa menarik gangguan kedua duanya secara serentak..dan dipasungkan ke dlm kerak bumi...alhamdulillah rawatan selesai...kabut hitam yang berlegar dlm rumah pesakit telah hilang....seri wajah pesakit suami isteri naik berseri serinya..syukur alhamdulillah...

saya cuba sedaya upaya menarik baki bisa pd tubuh si isteri yg mengalami gangguan spt hidung yg tersumbat sepanjang waktu dan rasa sakit pd bahagian perut dan ulu hati....

alhamdulillah setelah cuba ikhtiyar berkali kali si isteri hilang semua sakitnya hatta bisa2...
bayangan patung pun dah hilang...selesai rawatan  menjelang 3 pagi...

sewaktu mau keluar rumah saya melihat rumah yg bertokong dan saya lihat begitu byk entiti asing berlegar sepanjang koridor malah ada berupa spt beruk melintasi dr tembok batu lalu hilang dibalik tembok bertentangan...bulu roma saya berdiri tegak semuanya...lakum dinukum waliyadin...

kisah pesakit di atas puncanya sdkt sahaja..akibat si suami menegur pak ciknya yang mengsonglap duit pusaka ayahnya...mrk disihir oleh isteri pakciknya yg juga org Siam...dan si suami pernah sekali bermimpi berada di suatu kawasan pemujaan...semoga Allah memberi jalan kesembuhan kpd pasangan suami isteri..khusus isterinya yg mempunyai kelulusan bahasa arab 4 tsanawi...

yg merancang mahu melanjutkan pelajaran di UIA...saya simpati kpd ibu muda yg telah 2 kali keguguran ini...semoga Allah mengurniakan rezeki kpd mrk selepas ini.

Amin.

Hotline Ustaz Tabib Ali 013-642 1228
Rawatan apa saja gangguan anda alami sihir seberat apa sekalipun insya Allah saya okhtiyarkan sehingga rasa pulih.

Anda mahu menguasai ilmu yang bermanfaat dunia akhirat untuk sediakan payung sebelum hujan untuk mencegah sebelum terlewat ilmu untuk merawar diri dan orang lain mahu pembukaan hijab diri mata batin menuju kpd pengenalan kpd Sang Pencipta...silalah hubungi Ustaz Tabib Ali di talian hotline 013 642 1228. Berpengalaman belasan tahun dlm bidang perubatan,ketabiban,rukyah,terapi zikrullah,perubatan Melayu dan alternatif...berubatlah daripada ahli perubatan yang berkelayakan dan berpengalaman dan belajarlah ilmu drp org yang mengamalkan ilmu dan membuktikan keberadaan ilmu.



Khamis, 20 Ogos 2015

rawatan terkena guna-guna, ilmu pengasih, mandrem, pelet



Waspada bercinta dgn ramai org sebelum berkahwin. Sebab tak semua akan jadi pasangan atau suami atau isteri kita. Ingat, cinta itu memang 'lembut dan tentang kasih sayang' namun ia boleh berubah menjadi benci dan dendam sepanjang usia. Sehingga mati.

Jangan sampai kita jadi sasaran sihir pemisah, kunci nafsu, pengasih pabila sudah berumahtangga oleh si dia yang sakit hati dengan kita pula. Andai kurang ilmu di dada mampu berantakan rumah tangga.

Ceritanya tadi saya baru sahaja selesai berkelahi dgn jin fasiq. Memasuki tubuh seorang suri rumah. Hingga terkunci nafsu. Membenci suaminya. Dihinggapi penyakit kulit yang membingungkan doktor pakar. Juga dia terkena gastrik yang teruk-jin suka duduk di perut. Akibatnya dia sentiasa 'moody'.

Alhamdulillah dgn syariat Asma Pamungkas Khusus Perubatan dan teknik dialog keras dan sadis seperti mengutuk jin fasiq yg bongkak dan tak sedar dirinya mempunyai lobang hidung serompong kapal spt dilakarkan kartunis Bawang...rambut berserabai dan mata terkeluar...akhirnya kesombongan si jin fasiq hapus...malu...dan insaf dan mau keluar juga akhirnya.

Sedangkan pesakit telah dibawa jumpa Ustaz perawat Darul Syifa sebelumnya (rawatan darul syifa hanya ambil purata masa 5 hingga 20 minit) tapi Allah tak izinkan kesembuhan berlaku. Walhal siapalah saya...org biasa yg byk dosa.

Tau berapa lama masa diambil saya utk menangani pesakit ?
5 jam. Dengan perut lapar tak sempat makan tengahari. Sekejap bukan! Jadi tegakah anda hendak rawatan percuma lagi? Silakan...013-642 1238
Alhamdulillah wallahuakhbar!

cara pagar kenderaan

Assalamualaikum selalu kita dengar kereta kena curi,hampir dicuri, kereta sering kemalangan,kereta selalu rosak..selain langkah-langkah fizikal ambil juga langkah metafizik dan doa.
-al-Fatihah
-Ayatul kursi 1x atau 7x
-2 ayat terakhir at taubah 1x atau 7x

-selawat
-baca

"kaf ha ya ain sod
ha mim ain sin qof"

(untuk bacaan lebih tepat sila rujuk al-Quran)

sambil doa dlm hati 

"Ya Allah dikau kuncilah stp sendi, pergerakan dan niat jahat manusia dan segala makhluk ciptaanMu sama ada yg nyata mahupun yg ghaib drp melakukan sebarang kejahatan kpd keretaku. Ya Allah dikau lindungilah kereta ini dan sesiapa yg berada di dalamnya drp sebarang kemalangan sama ada disebabkan kesilapan diri kami sendiri atau kesilapan org lain. Ya Allah kabulkan doa kami."
-selawat
-Asma Allah iaitu Ya Allahu Ya Hafizu Ya Wakil 99x
siram air ke kereta anda bermula drp kiri kereta ke belakang,ke kanan kereta dan tamat ke hadapan kereta anda.
habis bersiram maka peganglah body kereta anda yg seksi itu sambil membaca 1 x lagi bacaan di atas. sambil stp satunya dgn tahan nafas. yakni stp bacaan ayat dan surah dgn tahan nafas. atau 1x baca 1x tahan nafas. melainkan ayat ayat muqataat blh baca spt biasa. yg asma Allah tu blh baca spt biasa.
biorkan aje air doa kering sendiri. in sya Allah terjauh drp segala bala dan bahaya.andai ditakdirkan berlaku tak lah terlalu teruk hingga membabitkan nyawa.kalau berlaku juga dah takdir Allah.yg penting kita dah berdoa jgn dah berlaku kita baru nak insaf bahawa kita tak pernah berdoa secara khusus utk kenderaan kita.
kaedah ringkas ni boleh juga dibuat pd motor anda rumah anda dll bersifat harta. kalau yg kebun/ladang/tanah persendirian tu lain sikit le pulak caranya.
NAMUN DEMIKIAN JIKA KENDERAAN ANDA ITU MEMPUNYAI "GANGGUAN " YANG BERAT SPT KENDERAAN ANDA BELI ITU PERNAH MENGALAMI KEMALANGAN MAUT DAN BERDARAH SERTA KENDERAAN YANG MENJADI SASARAN JIN MAKA KENDERAAN ANDA HARUS DIBERSIHKAN DULU. ANDA BOLEH HUBUNGI UST ALI 013-642 1228 UTK MENDAPATKAN KHIDMAT. 

Ahad, 16 Ogos 2015

rawatan masalah rumahtangga

Hati2 bercinta dgn ramai org. Sebab tak semua akan jd pasangan kita.

Jangan sampai kita jadi sasaran sihir pemisah, kunci nafsu, pengaseh...kalau kurang ilmu di dada mampu berantakan rumah tangga.

Baru selesai berkelahi dgn jin fasiq. Memasuki tubuh seorang suri rumah. Hingga terkunci nafsu. Membenci suaminya. Dihinggapi penyakit kulit yang membingungkan doktor pakar. Gastrik-jin suka duduk di perut. Sentiasa 'moody'.

Alhamdulillah dgn syariat asma khusus dan teknik dialog keras dan sadis..spt mengutuk jin fasiq yg bongkak dan tak sedar dirinya mempunyai lobang hidung serompong kapal spt dilakarkan kartunis Bawang...rambut berserabai dan mata terkeluar...akhirnya kesombobgan si jin fasiq hapus...malu...dan insaf dan mau keluar juga akhirnya.

Sedangkan pesakit telah dibawa jumpa Ustaz perawat Darul Syifa sebelumnya (rawatan darul syifa hanya ambil purata masa 5 hingga 20 minit) tapi Allah tak izinkan kesembuhan berlaku. Walhal siapalah saya...org biasa yg byk dosa.

Tau berapa lama masa diambil saya utk menangani pesakit  ?

5 jam. Dengan perut lapar tak sempat makan tengahari.

Sekejap bukan! Habis, nak rawatan percuma lagi!? Silakan...013 642 1238

Alhamdulillah wallahuakhbar!

Sabtu, 8 Ogos 2015

testimoni rawatan angin pasang hingga sembuh


Berikut di atas adalah screenshoot testimoni murid Pakej Program Asma Pamungkas.

Mahar pembelajaran rm2900

Sila hubungi 013 642 1228 Ust Tabib Ali

Jumaat, 7 Ogos 2015

Asma Pamungkas Perubatan

Sempena Syahwal saya membuka Gemblingan Asma Pamungkas Perubatan dan Keghaiban dgn mahar keilmuan rm2900. Bonus keilmuan ialah cincin sakti asma,pengisian ilmu jurus majapahit,pengisian nur karomah ayatul kursi,pengisian kalimah suci,tasbih kokka asma khidir,ilmu keselamatan dan lain2. Bonus akses ke kedlm whatapps group khusus saya in syaa Allah.

Diluar Promosi mahar keilmuan 10x ganda. Harap maklum.

Ust Ali 013 642 1228

Ahad, 2 Ogos 2015

pengalaman pelajar buka mata batin


Pandangan yang dibuka
suatu rahmat drpNya
asbab riyadhoh dgn penuh kesabaran 
dengab hati yang putih jernih
pandangan yang dibukakan olehNya
memperlihatkan kpd hambaNya
pada alam Allah yang begitu luas
tanpa garis sempadan kebongkakan

tiada pembukaan yang lebih agung
melainkan pembukaan kpdNya
segala yang dinisbahkan kpdNya
kerana segala dan semua tertuju kpdNya
sama ada secara teraba
atau langkah yang diatur gagah
cermat dan padu

Program Gemblengan Ilmu - 013 642 1228 Ust Ali. 




Program Mahaguru Grandmaster Ilmu Hikmah,Kebatinan dan Ilmu Ghaib

Salam. Kembali dibuka program Gemblengan Mahaguru untu tahun ini yang meliputi ilmu 1. Rahsia Kekuatan Batin Manusia Asas hingga level G...