Isnin, 24 Ogos 2015

rawatan di Singapura dan ilmu mata batin

Baru-baru ini saya dijemput lagi untuk mengubat dan merawat pesakit akibat disihir di Singapura.

Setiba sahaja di rumah pesakit bersama salah seorang murid saya iaitu tuan Asman, saya terus merasai kewujudan aura negatif yang boleh tahan besar. Asman juga merasainya...meremang bulu romanya dgn tak semena-mena...

bila saya pandang keliling kejiranan rumah pesakit saya lihat ada tokong diletakkan dimuka pintu betul betul terpampang di mata saya...waduh kok begitu keras sekali...saya terus sahaja mengetuk pintu rumah pesakit...dipendekkan cerita...bila dah dlm rumah pesakit..saya langsung sahaja melihat kabut hitam berpusar pusar dlm rumah pesakit...

bila saya berniat mahu menerawang pumca sakit mrk..belum fokus pun langsung terpampang pada mata kasar saya tokong buddha warna emas berada dimana mana...dan terdengar irama irama pemujaan...saya yakin ini bukan bentuk ritual yg biasa diamalkan penganut ajaram budhha melainkan ini sekte sihir yg bertujuan melancarkan serangan jahat...

suami isteri yg terkena sihir pula mula rasa lain macam...sesak nafas sedikit dan jd sedikit 'blur'...saya terus melakukan kaedah rawatan...tahalli dan takholli...si isteri pengsan...kelopak matanya bergetar tanda ada entiti sedang bergerak cergas dlm jasadnya...kemudian gelombang itu turun ke perut mengembung dan mengempis  dan sesekali tangannya bergetar kuat spt terkena renjatan elektrik...

"Keluar ko...!!!'

pesakit tak bereaksi walaupun dah hilang kesedaran...disebabkan jam dah melewati 12 tgh malam sy terus tarik dan buang entiti tersebut pd setiap bahagian tubuhnya....akhirnya pesakit sedar sendiri...dan siptom sakit dah byk berkurang yg tinggal sisa angin bisa...

beralih pula kpd si suaminya...juga pengsan...sy pun cuba menarik entiti dan barang sihir yg telah ditanam secara ghaib pd mangsanya....kemudian saya tiba-tiba mau melihat kepada si isterinya...berlaku keanehan...

mata isterinya memandang sy dlm keadaan luar biasa....spt menjeling dan sayu memandang kpd saya...lantas sy terus menghalakan telapak tangan ke arah si isteri...si siteri mengadu sakit dada apabila saya menusukkan jari telunjuk saya pd dada si suaminya yg sedang pengsan...

akhirnya saya terpaksa menarik gangguan kedua duanya secara serentak..dan dipasungkan ke dlm kerak bumi...alhamdulillah rawatan selesai...kabut hitam yang berlegar dlm rumah pesakit telah hilang....seri wajah pesakit suami isteri naik berseri serinya..syukur alhamdulillah...

saya cuba sedaya upaya menarik baki bisa pd tubuh si isteri yg mengalami gangguan spt hidung yg tersumbat sepanjang waktu dan rasa sakit pd bahagian perut dan ulu hati....

alhamdulillah setelah cuba ikhtiyar berkali kali si isteri hilang semua sakitnya hatta bisa2...
bayangan patung pun dah hilang...selesai rawatan  menjelang 3 pagi...

sewaktu mau keluar rumah saya melihat rumah yg bertokong dan saya lihat begitu byk entiti asing berlegar sepanjang koridor malah ada berupa spt beruk melintasi dr tembok batu lalu hilang dibalik tembok bertentangan...bulu roma saya berdiri tegak semuanya...lakum dinukum waliyadin...

kisah pesakit di atas puncanya sdkt sahaja..akibat si suami menegur pak ciknya yang mengsonglap duit pusaka ayahnya...mrk disihir oleh isteri pakciknya yg juga org Siam...dan si suami pernah sekali bermimpi berada di suatu kawasan pemujaan...semoga Allah memberi jalan kesembuhan kpd pasangan suami isteri..khusus isterinya yg mempunyai kelulusan bahasa arab 4 tsanawi...

yg merancang mahu melanjutkan pelajaran di UIA...saya simpati kpd ibu muda yg telah 2 kali keguguran ini...semoga Allah mengurniakan rezeki kpd mrk selepas ini.

Amin.

Hotline Ustaz Tabib Ali 013-642 1228
Rawatan apa saja gangguan anda alami sihir seberat apa sekalipun insya Allah saya okhtiyarkan sehingga rasa pulih.

Anda mahu menguasai ilmu yang bermanfaat dunia akhirat untuk sediakan payung sebelum hujan untuk mencegah sebelum terlewat ilmu untuk merawar diri dan orang lain mahu pembukaan hijab diri mata batin menuju kpd pengenalan kpd Sang Pencipta...silalah hubungi Ustaz Tabib Ali di talian hotline 013 642 1228. Berpengalaman belasan tahun dlm bidang perubatan,ketabiban,rukyah,terapi zikrullah,perubatan Melayu dan alternatif...berubatlah daripada ahli perubatan yang berkelayakan dan berpengalaman dan belajarlah ilmu drp org yang mengamalkan ilmu dan membuktikan keberadaan ilmu.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...