Khamis, 31 Disember 2015

rawatan gangguan busung

Salah satu permainan org kita yg amat berbahaya dan banyak ustaz perawat tak mampu hadapi ialah gangguan sihir BUSUNG. aku ada pengalaman mengubat beberapa org pesakit akibat bahana busung. salah satunya kes di Banting seorang Wak yang sangat terkenal pd zaman mudanya sbg pendekar jawa. Cerita drp mulut Wak itu sendiri dulu dia pernah bergaduh dgn sekumpulan lelaki India estet ladang teh yang langsung menerkam menyerbunya. Wak terus menampar bumi dan sekaligus kesemua lelaki India itu tercampak bagai daun melayang-layang kemana-mana. Pernah juga Wak dicabar oleh lelaki India yg tak puas hati dgnnya. Wak tumbuk tiang simen elektrik hingga langsung patah dua. Wak ceritakan dia seorang jawa yang tulen. Sedikit diceritakan dia seorang yang suka berpuasa pati geni,ngebleng, dan seumpamanya amalan ritual bagi seorang jawa sejati. Namun dihujung usianya Wak diuji dgn sihir BUSUNG mengakibatkan perutnya langsung membengkak dan keluar nanah. Meskipun Wak berusaha mengubati dirinya tapi ketuannya dan semangatnya nyata tak setanding masa muda dulu. Wak pergi ke klinik swasta pun doktor India dah suruh Wak jgn dtg ke klinik pakarnya lagi. Wak jgn mati di klinik saya nanti saya malu kata doktor kapitalis itu. Wak minta bantuan drpku yang kurang ilmu ni. Masih basah di ingatanku masa aku tiba di rumahnya hujan turun sangat lebat. Hujung Disember katakan. Dgn meletakkan telapak tangan kananku ke atas perutnya aku membaca beberapa potong ayat. Rawatanku ke atas Wak berlangsung selama sebulan aku berulang alik ke rumahnya. Cukup sebulan  perut Wak dah kempis tapi badannya tinggal kerangka tulang dan kulit semata. Wak menangis depanku mengenangkan zaman pendekarnya dulu yang terdapat noda hitam dlm riwayat hidupnya. Wak ke klinik pakar kembali dan doktor terkejut melihat perubahan Wak dan kembali menerima Wak di kliniknya utk dirawat.

Dan suatu malam nombor telefon Wak naik ke telefon ku dan muncul suara wanita sebak.

"Ni ustaz ali ya? nak beritahu Wak suami saya tu dah meninggal dunia... arwah sempat kirim salam pd ustaz dan berterima kasih kpd usaha ustaz dan wak pergi dgn tenang dan senyuman."

Genap 90 tahun Wak pergi. Semoga Allah ampunkan dosa Wak. Entah aku pula bagaimana Ya Allah cara dan situasi pulang kpdMu...

Al Fatihah.

Untuk urusan rawatan hubungi Ust Tabib Ali di talian 013-642 1228

Selasa, 29 Disember 2015

gangguan syaitan

"Arghhhhhhhhhhhhhh!!!!"

sedang aku merawat utk hari kedua pesakit dari kg binjai bukit payong ni tiba2 aku dikejutkan dgn suara jeritan anak gadis...

"....pelajar madrasah la tu yg histeria...selalu gitu." kata mak cik nor kpdku. masa itu aku sedang berkongsi pengalaman selama melang lang buana di alam jin jun jan ni.

"iya ka...ingat filem hantu seram mana tadi..."

"sini memang keras ustaz... sebelum madrasah itu didirikan...dulu nenek saya tinggal di kawasan situ tapi bila nenek selalu sakit nenek pindah ke belakang iaitu tapak rumah kami duduk inilah...pada masa sama ada yang nak buat pondok nenek saya wakafkan tanah pusaka tu..."

"ya ka...baguslah tu jadi amal jariah...tapi...mengapa mudir tu tak ubatkan pelajarnya..."tanyaku sambil menatap madrasah yang dikelilingi tembok batu setinggi orang dewasa seberang jalan shj drp rumah pesakit aku rawat.

"emmm tak taulah nak ghoyat lagu mana...sebab ada sekali tu mudir tu pun dtg ke rumah mok cik minta tlg doa ubatkan pelajar histeria tu...mok cik ghoyat tak tau."

"gitu. ya lah mok cik. masing2 oghe diberi kelebihan tersendiri...ginilah kalau mereka ada dtg lagi ghoyat suruh cari tahi besi drp pembuatan senjata atau pisau. buat parit kecik tabur dan tanam dgn mengelilingi madrasah tu..."

Jeritan masih berkumandang. Aku menatap tajam ke arah madrasah. Tembok kuning yang membentengi madrasah seolah roboh dgn pandangan mataku. Beberapa detik kemudian suara jeritan hilang. Dan diganti dgn azan asar dr madrasah yg bersilih iring dgn azan dr masjid yg tak jauh drp situ. Alhamdulillah. Aku sudah keletihan benar.

Permusuhan syaitan dgn anak Adam nyata masih berterusan hingga kiamat...

Perlukan khidmat rawatan gangguan makhluk halus,gangguan jin saka sihir pembersihan kedai gerai bangunan premis segala masalah berkaitan dunia mistik boleh hubungi Ustaz Tabib Ali 013 642 1228


Isnin, 28 Disember 2015

khidmat rawatan Islam dan alternatif

Salam

Saya sedia dijemput ke mana-mana sahaja utk ikhtiar rawatan dan mengajar ilmu walau keluar negara sekalipun. Silalah hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Dedikasi
Profesional
Berintegriti

Ustaz Tabib Ali
013 642 1228

Jumaat, 25 Disember 2015

rawatan di Terengganu Kelantan

Salam Jumaat...utk makluman sahabat sekelian...saya Ustaz Tabib Ali akan berada di Terengganu pada mula Jumaat 25 Disember...jika ada anggota keluarga, saudara mara, jiran tetangga, teman taulan di sekitar Terengganu-Kelantan yang memerlukan rawatan penyakit misteri atau sakit biasa, rawatan pembersihan rumah, pembersihan premis niaga dan ikhtiar selesaikan kes terpencil lainnya selagi tak bertentangan syarak silalah hubungi saya utk tempah/booking hari dan masa rawatan.

25 dan 26 Disember saya di Bukit Payong Marang Terengganu

Hari yang BOLEH TEMPAH/BOOKING rawatan:

Ahad, 27 Disember
Isnin, 28 Disember
Selasa, 29 Disember

Booking sehari sebelum paling lewat. Rawatan paling baik di rumah pesakit atau kalau tak blh di hotel berdekatan. Bagi yang di tempat lain pun blh maklumkan kita cari masa sesuai.

Hotline 013-642 1228


Khamis, 17 Disember 2015

Saat-saat Kelahiran Nabi Muhammad Sollallahuala wassalam

Bismillahirahmanirahiim

Assalamualaika yaa Nabi Muhammad SAW

Ketika bulan ke sembilan kehamilan Sayyidah Aminah (Rabiul Awwal) saat hari-hari kelahiran Baginda Nabi Muhammad S.A.W sudah semakin mendekati,
Allah S.W.T semakin melimpahkan bermacam anugerahNya kepada Sayyidah Aminah mulai tanggal 1 hingga malam tanggal 12 Rabiul Awwal malam kelahiran Al-Musthofa Muhammad S.A.W.

Pada Malam Pertama (ke 1) :

Allah swt melimpahkan segala kedamaian dan ketentraman yang luar biasa sehingga beliau (ibunda Nabi Muhammad saw), Sayyidah Aminah merasakan ketenangan dan kesejukan jiwa yang belum pernah dirasakan sebelumnya.

Pada malam ke 2

Datang seruan berita gembira kepada ibunda Nabi Muhammad saw yang menyatakan dirinya akan mendapati anugerah yang luar biasa dari Allah swt.

Pada malam ke 3

Datang seruan memanggil “Wahai Aminah… sudah dekat saat engkau melahirkan Nabi yang agung dan mulia, Muhammad Rasulullah saw yang senantiasa memuji dan bersyukur kepada Allah swt.”

Pada malam ke 4

Sayyidah Aminah mendengar seruan beraneka ragam tasbih para malaikat secara nyata dan jelas.

Pada malam ke 5

Sayyidah Aminah bermimpi dengan Nabi Allah Ibrahim as.

Pada malam ke 6

Sayyidah Aminah melihat cahaya Nabi Muhammad saw memenuhi alam semesta.

Pada malam ke 7

Sayyidah Aminah melihat para malaikat silih berganti saling berdatangan mengunjungi kediamannya membawa kabar gembira sehingga kebahagiaan dan kedamaian semakin memuncak.

Pada malam ke 8

Sayyidah Aminah mendengar seruan memanggil dimana-mana, suara tersebut terdengar dengan jelas mengumandangkan “Bahagialah wahai seluruh penghuni alam semesta, telah dekat kelahiran Nabi agung, Kekasih Allah swt Pencipta Alam Semesta.”

Pada malam ke 9

Allah swt semakin mencurahkan rahmat belas kasih sayang kepada Sayyidah Aminah sehingga tidak ada sedikitpun rasa sedih, susah, sakit, dalam jiwa Sayyidah Aminah.

Pada malam ke 10

Sayyidah Aminah melihat tanah Tha’if dan Mina ikut bergembira menyambut kelahiran Baginda Nabi Muhammad saw.

Pada malam ke 11

Sayyidah Aminah melihat seluruh penghuni langit dan bumi ikut bersuka cita menyongsong kelahiran Sayyidina Muhammad saw.

Malam detik-detik kelahiran Rasulullah, tepat tanggal 12 Rabiul Awwal jam 2 pagi.

Di malam ke 12 ini langit dalam keadaan cerah tanpa ada mendung sedikitpun. Saat itu Sayyid Abdul Muthalib (kakek Nabi Muhammad saw) sedang bermunajat kepada Allah swt di sekitar Ka’bah. Sayyidah Aminah sendiri di rumah tanpa ada seorang pun yang menemaninya.

Tiba-tiba beliau, Sayyidah Aminah melihat tiang rumahnya terbelah dan perlahan-lahan muncul 4 wanita yang sangat anggun, cantik, dan jelita diliputi dengan cahaya yang memancar berkemilau serta semerbak harum memenuhi seluruh ruangan.

Wanita pertama datang berkata,”Sungguh berbahagialah engkau wahai Aminah, sebentar lagi engkau akan melahirkan Nabi yang agung, junjungan semesta alam. Beliaulah Nabi Muhammad saw. Kenalilah aku, bahwa aku adalah istri Nabi Allah Adam as, ibunda seluruh umat manusia., aku diperintahkan Allah untuk menemanimu.”

Kemudian datanglah wanita kedua yang menyampaikan kabar gembira, “Aku adalah istri Nabi Allah Ibrahim as diperintahkan Allah swt untuk menemanimu.”

Begitu pula menghampiri wanita yang ketiga,”Aku adalah Asiyah binti Muzahim, diperintahkan Allah untuk menemanimu.”

Datanglah wanita ke empat,”Aku adalah Maryam, ibunda Isa as menyambut kehadiran putramu Muhammad Rasulullah.”

Sehingga semakin memuncak rasa kedamaian dan kebahagiaan ibunda Nabi Muhammad saw yang tidak bisa terlukiskan dengan kata-kata. Keajaiban berikutnya Sayyidah Aminah melihat sekelompok demi sekelompok manusia bercahaya berdatangan silih berganti memasuki ruangan Sayyidah Aminah dan mereka memanjatkan puji-pujian kepada Allah swt dengan berbagai macam bahasa yang berbeda.

Detik berikutnya Sayyidah Aminah melihat atap rumahnya terbuka dan terlihat oleh beliau bermacam-macam bintang di angkasa yang sangat indah berkilau saling beterbangan.

& Detik berikutnya Allah yang maha agung memerintahkan kepada Malaikat Ridwan agar mengkomandokan seluruh bidadari syurga agar berdandan cantik dan rapih, memakai segala macam bentuk perhiasan kain sutra dengan bermahkota emas, intan permata yang bergemerlapan, dan menebarkan wangi-wangian syurga yang harum semerbak ke segala arah. lalu trilyunan bidadari itu dibawa ke alam dunia oleh Malaikat Ridwan, terlihat wajah bidadari itu gembira.

Lalu Allah swt memanggil : “Yaa Jibril… serukanlah kepada seluruh arwah para nabi, para rasul, para wali agar berkumpul, berbaris rapih, bahwa sesungguhnya Kekasihku cahaya di atas cahaya, agar disambut dengan baik dan suruhlah mereka mnyambut kedatangan Nabi Muhammad saw.

Yaa Jibril… perintahkanlah kepada Malaikat Malik agar menutup pintu-pintu neraka dan perintahakan kepada Malaikat Ridwan untuk membuka pintu-pintu syurga dan bersoleklah engkau denagn sebaik-baiknya keindahan demi menyambut kekasihKu Nabi Muhammad saw.

Yaa Jibril… bawalah trilyunan malaikat yang ada di langit, turunlah ke bumi, ketahuilah KekasihKu Muhammad saw telah siap untuk dilahirkan dan sekarang tiba saatnya Nabi Akhiruzzaman.”

Dan turunlah semua malaikat, maka penuhlah isi bumi ini dengan trilyunan malaikat. Lalu ibunda Rasulullah saw di bumi, beliau melihat malaikat itupun berdatangan membawa kayu-kayu gahru yang wangi dan memenuhi seluruh jagat raya.

Pada saat itu pula mereka semua berdzikir, bertasbih, bertahmid, dan pada saat itu pula datanglah burung putih berkilau cahaya mendekati Sayyidah Aminah dan mengusapkan sayapnya pada Sayyidah Aminah, maka pada saat itu pula lahirlah Muhammad Rasulullah saw dan tidaklah Sayyidah Aminah melihat kecuali cahaya, tak lama kemudian terlihatlah jari-jari Nabi Muhammad saw bersujud kepada Allah seraya mengucapkan, “Allahu Akbar.. Allahu Akbar.. Walhamdulillahi katsira, wasubhanallahibukratan wa asiilaa.”

Semakin memuncaklah kegembiraan seluruh alam dunia dan semesta dan terucaplah “Yaa Nabi Salam Alaika… Yaa Rasul Salam Alaika… Yaa Habib Salam Alaika… Shalawatullah Alaika.. ”

Senyum indah terpancar dari wajahNya dan hancurlah berhala-berhala dan bergembiralah semua alam semesta menyambut kelahiran baginda.

“Allahumma shalli wa sallim ‘ala Sayyidina Muhammad nuuri-kas saari wa madaadikal jaari wajma’nii bihi fi kulli athwaari wa ‘ala alihi wa shahbihi yannuur”

Artinya:

“Ya Allah, limpahkanlah shalawat serta salam kepada junjungan Nabi Besar Muhammad, sang cahaya-Mu yang selalu bersinar dan pemberian-Mu yang tak kunjung putus, dan kumpulkanlah aku dengan Rasulullah di setiap zaman, serta shalawat untuk keluarganya dan sahabatnya, wahai Sang Cahaya.”
آمين...

Rawatan Gangguan Jin dan Penyakit

Rawatan patuh syariah dgn memanfaatkan Ayat suci,selawar dan doa digabungkan dengan tenaga rohaniah dan zikir pernafasan lahir dan batin disertai dengan petua sila hubungi Ustaz Ali 013 642 1228

Dikenakan bayaran tertentu atas perkhidmatan tenaga masa kos rawatan kos perjalanan dan kepakaran pengalaman. Bayaran perkhidmatan bukan bermaksud menjual ayat suci jd jgn salah faham dlm hal ini.

Selasa, 15 Disember 2015

rawatan saka dan sihir bonus ilmu asma

Assalamualaikum

Bagi pesakit yang mengalami gangguan saka dan sihir yang teruk bolehlah mendapatlan rawatan daripada Ustaz Ali. Ustaz Ali merupakan ahli dan pakar dalam rawatan Islam dan alternatif. Rawatan akan menfokuskan kpd masalah pesakit sama ada dari segi jasmani,mental,rohani dan sebagainya. Selain mendapatkan rawatan anda juga akan mendapat konsultasi dan kaunseling serta motivasi secara Ustaz Ali.

Bagi anda yang mengalami gangguan sihir dan saka berulang-ulang dan banyak tempat pergi berubat kini tibalah masanya untuk anda mencuba rawatan dro Ustaz Ali. Istimewa bulan disember 2015 ini stp perkhidmatan rawatan akan diajarkan 1 ilmu asma khusus. Ia sesuai bagi kes sihir dan saka kronik.

013 642 1228 Ust Ali

Sabtu, 12 Disember 2015

Gemblengan Ilmu Raja Khotim Nabi Allah Sulaiman

Assalamualaikum

Saya buka Gemblengan Ilmu Raja Khotim Nabi Allah Sulaiman yang bersifat multifungsi. Cukup dgn menelan kapsul raja khusus kami sediakan maka seketika ilmu ini bangkit pada diri anda. Mahar ilmu rm550 shj dan pembelajaran dgn cara jarak jauh dgn kiriman bahan pengisian gemblengan. Kemudian kami ajar bagaimana anda dpt mempergunakan raja Khotim ini dgn pelbagai cara dan kegunaan sama ada pengubatan medis dan non medis, pemagaran dan sangat bagus digabungkan dengan keilmuan lain spt ruqyah dan lain2 pengubatan alternatif.

Bonus keilmuan ialah Pengisian dan Pembangkitan Ilmu Zikir Inti Kalimah dan 1 Asma Khusus utk anda yang memesan keilmuan ini dgn segera.

Hubungi 013 642 1228

Gemblengan Ilmu di Pulau Besar Melaka

Alhamdulillah...dpt 'green light' buat GemblenganSuperSpiritual(GSS) di Pulau Besar, Melaka pada bulan Januari 2018. S keilmuan meli...