Selasa, 29 Julai 2014

Rawatan dan Gemblengan Ilmu dibuka mulai hari raya ketiga 30 Julai 2014

Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin.

Hampir dua minggu sesi rawatan dan program gemblengan dan pengajian ilmu direhatkan.

Kini bermula pada tarikh 30 Julai 2014 hari Selasa kami buka semula sesi rawatan, program gemblengan dan pengajian ilmu direhatkan untuk anda yang memerlukan

Bermula dari hujung  bulan hingga awal Ogos 2014 kami berada di sekitar Muar Johor.

Pada pertengahan Syahwal kami dijangka akan ke Kedah.

Sila confirmkan pertemuan anda dengan kami. Untuk program khusus keilmuan sesi gemblengan akan ambil masa 3 hingga maksimum 3 hari. Kami alan wariskan kepada anda keilmuan perubatan Islam berdasarkan pengalaman kami.

Program ini bermanfaat untuk perawat Islam yang mahukan peningkatan keilmuan agar anda tampil berwibawa sebagai perawat dan mualij yang ampuh dan dapat berikhtiar membantu.pesakit anda walau  sesulit mana sekalipun.

Program keilmuan juga bermanfaat untuk pesakit yang telah banyak berubat dan ini kami sediakan kepada anda soluai dan konsultasi special dalam membantu apa jua masalah dan penyakit yang anda alami. Sudah banyak pesakit kami mendapat kesembuhan daripada program keilmuan kami anjurkan.

Program keilmuan kami juga berguna untuk anda orang awam sekalipun atau ara ustaz pendakwah daei dan seterusnya. Kami akan tunjukkan bagaimana anda dapat menggunakan keilmuan haq ini yang akan membantu apa jua karier kerjaya dan profesion anda.

Sesiapa juga anda.

Jadi anda tunggu apa lagi. Apa guna anda mempunyai duit berkepuk-kepuk jika anda sakit dan alami gangguan yang merosakkan kehidupan anda.

 Sila hubungi kami ditalian 013 642 1228 untuk temujanji istimewa vvip anda dengan kami. Tanpa mengira apa jua statua sosial dan background anda kami pasti melayan anda dengan sebaiknya.

Selasa, 15 Julai 2014

Testimoni pesakit yang alami gangguan perasaan kronik dan malang berpanjangan

Berikut aduan pesakit kepada kami.

"saya gemuruh dan gementar sangat ustaz..dada berdebar je...tiap hari saya diganggu org,dibuli,dimaki,dicabar...Astaghfirullahal adzhim....semangat saya pn lemah usgt ustaz...stress sgt ustaz..saya tak boleh tunggu lame lagi...kesehatan saya pon xverapa baik sebab masalah saya ni ustaz...boleh kan ustaz??"

Kemudian pesakit memesan pakej rawatan jarak jauh. Bahan rawatan dikirim. Bahkan kami lakukan rawatan jarak jauh kepada pesakit.

Hasil rawatan pesakit berpeluh satu badan. Kemudian kami ajar cara guna bahan rawatan yang dikirimbkpdnya. Hasilnya pesakit mengirimkan testimoni melalui what apps seperti dibawah:

[4:02am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*‬: Assalamualaikum ustaz
[4:02am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*‬: Alhamdulillah
[4:03am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*: sya baru je habis buat solat taubat dan hajat selepas saya mandi***** dan mandi*****tu ustaz
[4:04am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*:sebelum tu...sya buat solat sunat,solat sunat tahajud,istiqarah dalam jam 1 lbh tadi
[4:07am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*:: masa mandi dan selepas mandi tu ustaz perasaan berdebar,gemuruh saya saya hilang...rasa bersemangat dan tenang sangat ustaz...rasa macam ade kekuatan yg masuk di dalam dada saya sekarang...tak dapat nak dijelaskan dgn kata2 ustaz...tenang sangat sekarang....Subhanallah
[4:09am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*‬: skrg saya rasa sayu plk..mcm nk mnangis ustaz
[4:09am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*: sambil zikir...hati jdi sayu sgt
[5:05am, 15/07/2014] Ustaz Tabib: Alhamdulillah. tetap ingat Allah.bykkan pula zikir la haula wala quwwata illa billah

Anda bila lagi nak dapatkan rawatan dari kami...kalau nak power lagi ikuti gemblengan ilmu lagi mantapbrawatannya...insya Allah

Sabtu, 12 Julai 2014

Lagi Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah Nur Makrifah Saudara Ismail

        Assalamualaikum alumni Ilmu Hikmah Nur Makrifah semua. Di sini saya hendak berkongsi pengalaman mengikuti Program Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah (IHNM) daripada Ustaz Tabib Ali.
          Sebenarnya saya memang sudah lama dah (2 atau 3 tahun lepas) mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah daripada Ustaz tabib Ali. Namun selepas itu saya lama tidak mengamalkan apa yang diajar.
          Mungkin disebabkan saya mahu amalan ilmu yang lebih sesuai dengan diri saya dari segi masa dan lain.-lain. Ditambah lagi saya sangat suka memburu ilmu sebegini.
Ismail
          Jadi selepas belajar dengan Ustaz Tabib Ali, saya telah mempelajari berbagai ilmu dengan banyak guru. Dengan harapan dapat memuaskan kehendak saya. Namun jiwa saya merasa belum puas dan hati saya mahu mencari sesuatu yang sukar untuk saya terjemahkan dengan kata-kata. 
          Sehinggalah baru-baru ini saya telah terambil sejenis ilmu yang aneh dari seorang yang menggelarkan dirinya sebagai ustaz. Kita katakana ia sebagai Ustaz X. Saya telah menjalani pengisian ilmu dari Ustaz X dan sebaik selesai saya diberikan nota silibus ilmu aneh tersebut. Alangkah terkejutnya saya ia adalah reiki shamballa (Shamballa Reiki).
         Antara isi kandug reiki shamballa itu ialah saya diajar untuk menyalurkan Shamballa ke bahagian anggota tubuh yang sakit.
         Contohnya, saya kena mengatakan, "Shamballa mengalirlah ke kakiku ini...." dan seterusnya. Saya jadi pelik benda apakah itu maksud Shamballa?
          Saya terus bertanya si Ustaz X yang mengajar saya itu. Malangnya Ustaz X  tersebut tidak dapat menjawabnya dengan memuaskan malah banyak benda yang Ustaz X tak tahu tentang Shamblla. Dia hanya suruh balik amalkan saja.
          Hati saya terus rasa tak sedap.  Semenjak itu hati saya tidak tenang dan malas nak beribadah. Namun akal saya masih dapat berfikir waras. Akal saya bertanya, "Kalau benarlah reiki shamballa ini bagus, benar dan sesuai dengan syariat agama pastilah saya tidak jadi begini."
          Rasa berat dan sukar untuk solat! Dibadan saya juga ada sesuatu bergerak-gerak di bawah kulit (dalam darah). Entah apanya itu saya pun tak tahu!
          Sehinggalah Allah menggerakkan hati saya untuk beramal semula dgn amalan ilmu hikmah nur makrifat dan menghubungi Ustaz Tabib Ali yang sudah lama tidak saya hubungi.
          Ustaz Tabib Ali mendoakan saya dari jarak jauh ubat sementara sebelum berjumpa. Ketika itulah saya mendapat keyakinan untuk mengaktifkan semula amalan keilmuan yang Ustaz Tabib ijazahkan dan gemblengan beberapa tahun lalu hingga saya rasakan ada sesuatu yang telah keluar daripada badan saya! Dan rasa gerak-gerak dalam kulit saya selepas ambil reiki shamballa tersebut sudah TIADA LAGI.
          Saya hubungi Ustaz Tabib Ali lagi. Saya menyatakan mahu berjumpa beliau dan mengaktifkan semula keilmuan dan ilmu penyembuhan. Alangkah terkejutnya saya apabila beliau mengatakan channel reiki shamballa telah menghapuskan (mendelete) channel keilmuan Ilmu Hikmah Nur Makrifah yang telah digembleng oleh Ustaz Tabib Ali sebelum ini.
            Saya mengucap panjang dan timbul rasa menyesal kerana terburu buru mengambil ilmu yg kita sendiri tak faham. Mengikut Ustaz Tabib Ali saya kena digembleng semula ilmu. Jadi mlm tadi (9 Julai 2014) saya berjumpa ustaz dan digembleng semula ilmu. Selain daripada itu Ustaz Tabib Ali juga telah memberi tunjuk ajar bagaimana seorang muslim menilai keilmuan metafizik yang sebelum mengambil pengisian atau belajar. Antara nasihat Ustaz Tabib Ali yang penting ialah "kenalpasti susur galur ilmu guru yang bakal kita ambil ilmu daripadanya sedalam-dalamnya jangan main ambil saja berdasarkan iklan."
          Semasa berjumpa Ustaz Tabib Ali, kepala saya pusing sedikit seperti pening-pening. Sebenarnya sejak berniat nak berjumpa Ustaz Tabib Ali lagi saya dah alami benda ini.
          Ustaz Tabib Ali sangat ramah dan proses konsultasi berjalan sangat lancar bahkan saya mendapat pencerahan daripadanya.
          Selepas dua jam lebih 'basuh' oleh Ustaz Tabib Ali hingga hati saya kembali kukuh dan yakin, Ustaz Tabib Ali kembali mengembleng saya dari A to Z. Hati saya merasa amat sayu dan syahdu sekali ditambah ketenangan yang tidak dapat diucapkan dengan kata-kata sewaktu Ustaz Tabib Ali menggembleng saya secara kerohanian.
          Syukur Alhamdulillah!  Selepas proses gemblengan daripada Ustaz Tabib Ali  saya rasa mendapat semula ketenangan,semangat untuk beribadah, tubuh ringan, fikiran dan hati lapang seperti mana pertama kali saya mengikuti gemblengan kali pertama dengan Ustaz Tabib Ali beberapa tahun lepas. Malah ia lebih lagi. Mungkin ia daripada keberkatan malam Ramadan yang penuh berkah ini.
        Ya Allah! Saya sudah menemui apa yg saya cari selama ini. Ia bagai terjawab secara kebatinan dan kerohanian yang sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata. Alhamdulillah!
          Ustaz Tabib Ali berpesan kepada saya agar betulkan niat kenapa  dan apa tujuan kita mencari sesuatu ilmu itu. Adakah untuk meraih kehebatan duniawi atau apa? Apa yg pasti semua yg berlaku adalah telah disusun dan ditulis oleh Yang Maha Kuasa.
         Boleh dikatakan pengembaraan mencari ilmu metafizik ini berakhir dengan gemblengan ilmu daripada Ustaz Tabib Ali. Selepas ini saya takkan belajar lagi yang bukan-bukan terutama sumber keilmuan dan sumber energy yang tidak diketahui hujung pangkalnya apatah lagi menggunakan nama-nama yang memelikkan. Islam sudah lengkap dan sempurna. Hanya perlukan sentuhan jiwa dan rohani dalam merasai dan menghayati kesempurnan agama ini. Bukannya mencari jalan lain selain daripada agama Islam seperti belajar reiki shamballa dan sebagainya. Ya Allah ampunilah dosa hamba Mu ini Ya Allah.
 
&&&&&&&&&&&&&&
 
 
Testimoni di atas digarap daripada pengakuan bertulis Saudara Ismail melalui What Apps Group Ilmu Hikmah Nur Makrifah tempat berkumpulnya alumni kami dan juga ditambah daripada pengakuan lisan saudara Ismail di depan Ustaz Tabib Ali.
 
Sudah anda maklum kami sudah mengingatkan jangan mengambil attunement reiki walau jua aliran sekalipun. Ingatlah sudah banyak kami menemui kes yang melibatkan pelajar reiki. Ya benar, mungkin pada saat ini anda tidak merasai apa-apa dan seronok serta 'bahagia' menggunakan reiki dalam kehidupan anda sehari-hari. Tapi ingat bila mana gejalanya bahananya sudah sampai maka rasailah sendiri betapa ia bertentangan dengan tuntutan agama.
 
Kami bukanlah mengatakan hanya kami sahaja yang betul orang lain salah. Anda dapat juga belajar ilmu yang benar daripada guru-guru tua dan para arif yang lain. Cumanya kami mengingatkan cepatlah kembali muhasabah dan kembali ke pangkal jalan.
 
Reiki dan segala pengembangan aliran reiki seperti Shamballa dan lain-lain aliran pecahan reiki atau ilmu metafizik yang diasaskan kepada kebudayaan kepercayaan manusia kepada patung, material, symbol tertentu yang tidak difahami (symbol sihir) maka janganlah anda mempelajarinya. Jangan ceburkan diri anda ke lembah kebinasaan kerana diri anda bukan milik anda sebenarnya. Dan diri and juga bukan milik pajak dan gadaian jin syaitan. Diri anda adalah HAK ALLAH TA'ALA yang MUTLAQ.
 
Selaku pemilik, Dia akan bertanya kepada kita bagaimana kita membawa diri kita atas dunia ini. Kalau kita sanggup cemarkan HAK MILIK ALLAH dengan sumber energy yang tidak jelas sumbernya (sumbernya adalah daripada jin, hembusan tipudaya, sihir dan penguasaan mental dan semangat manusia yang menjadi tunggangannya) maka bersedialah menerima azab.
 
Kalau Allah dah peringatkan kita sewaktu di dunia boleh lagi bertaubat. Kalau Allah tak bagi signal apa-apa seperti anda pengamal reiki tertentu kemudian hidup 'sihat dan bahagia' hingga waktu sakaratul maut, baharulah anda terbeliak biji mata. Takkan kita nak jadi macam itu.
 
Maafkan kami jika tulisan kami menganggu anda. Niat kami IKHLAS hanya satu untuk sama-sama kita membetulkan niat amalan dan hala tuju hidup kita terutama sekali berkaitan kerohanian dan kebatinan serta kejiwaan agar ia berjalan tepat di atas jalan yang lurus bukan jalan bengkok yang penuh ketakjuban yang palsu yang akhirnya menjerumuskan diri ke nerakaNya.
 
Semoga diselamatkan kita semua.
 
Marilah kita berdoa. Selama mana anda di blog kami dan berdoa dan merasai sesuatu pada anda walau apa jua sekalipun silalah anda hubungi kami bagi menjelaskan gejala yang berlaku tersebut mungkin ada hikmah untuk saya dan kita semua.
 
Allahumma solli ala saidina Muhammad wa ala alihi wasohbihi wabarik wassalim.
 
Allahummaghfirli ummati Muhammad
Ya Allah Ampunilah Ummat Muhammad

Allahumma arham ummata Muhammad
Ya Allah Rahmatilah Ummat Muhammad

Allahummastur ummata Muhammad
Ya Allah tutupilah kekurangan Ummat Muhammad

Allahummajbur ummmata Muhammad
Ya Allah perbaikilah Ummat Muhammad

Allahumma aslih Ummati Muhammad
Ya Allah sihatkanlah Ummat Muhammad

Allahumma farrij ann Ummati Muhammad
Ya Allah lapangkanlah Ummat Muhammad

Sollallahu alaihi wassalam.
 
Hubungi 013-642 1228 Ustaz Tabib Ali.

Rabu, 9 Julai 2014

Minyak Zaitun Barakah untuk 1001 Hajat anda



Assalammulaikum.

Kami maharkan kepada anda Minyak Zaitun Barakah002 (MZB002) untuk anda yang mana telah dibacakan diisi, ditransfer dan diberkahi dengan

-Ummul Kitab Suratul Fatihah
-Ayat Muqatha'ah
-Ayatul Kursi
-Ayatul Husni
-Ayat-ayat Ruqyah
-Ayat-ayat Pembuka Hijab
-Ayat-ayat Munjiyyat
-Ayat Empat Qul
-Kalimah Toyyibah
-Ismu Zat
-Selawat Nuridzati
-Selawat Tafrijiyyah
-Doa Nabi
-Doa Malaikat Ketika Perang Badar
-Doa Wali Qutub
-Doa Cahaya
-Doa Cahaya Qalbu
-Doa Cahaya Ruh
-Dan lain-lain amalan doa hikmah yang lain.

Bagi memantapkan lagi syariat MZB002 ini kami isikan juga dengan amalan keilmuan hikmah Ilmu Hikmah Nur Makrifah (IHNM)  yang kami warisi dan praktiskan sehari-hari sama ada untuk rawatan dan gemblengan ilmu.

Jadi MZB002 sudah lengkap apa jua hajat anda. Ingat ini hanya syariat semata-mata. Hakikat terkabulnya segala hajat anda ialah pada Allah Ta'ala jua.


ISTIMEWANYA MZB002 ini ialah:

-Telah diwiridkan dengan Zikir Inti Kalimah (salah satu silibus dalam Ilmu Hikmah Nur Makrifah) selama beberapa jam. Bukan sekadar tiup-tiupan sahaja ya. Disertai dengan seni tafakur dan doa.

-Boleh dimanfaatkan untuk yang lemah tenaga batin. Cara gunanya kami ajar.

-Boleh digunakan untuk anak yang tumpul hati kembali tajam hati, yang malas menjadi rajin, yang pelupa jadi pengingat dan lain-lain masalah anak-anak insya Allah.

-Boleh digunakan untuk menghilangkan kembung, busung, bisa sihir pada tubuh Insya Allah.

-Boleh digunakan untuk menguatkan jasmani anda juga bayi kecil yang sering lemah semangat dan kuat menangis. Insya Allah.

-Boleh digunakan sebagai minyak urut refleksologi, urut tubuh, terseliuh, patah dll.

-Boleh menjadi bahan asas membuat apa-apa minyak perubatan sila konsultasi jika anda hendak banyak insya Allah akan diusahakan. Anda guna anda sendiri buktikan khasiatnya anda sendiri tambah order daripada kami.

-Boleh digunakan untuk Membangkitkan daya erotis pasangan suami isteri.

-Boleh digunakan untuk memagari kawasan.

-Boleh diminum untuk merawat segala penyakit dalam perut, penyakit angina dalam badan, buasir, sakit dalam perut, kanser dan sebagainya.

-Selebihnya khasiatnya sama dengan khasiat syariat ASH001. Bahkan lebih lagi mengikut hajat. Anda akan diajar dan dipandu kami bagaimana hendak menggunakannya secara khusus sesuai dengan hajat anda masing-masing.

Apabila anda memaharkan MZB002 ini kepada kami, sila nyatakan hajat anda, kemudian kami akan sesuaikan hajat anda dan tunjukkan cara khusus bagaimana untuk memanfaatkannya insya Allah.

Jadi syariat hikmah MZB002 bukan minyak syifa' atau minyak-minyak lain yang anda temui di kedai-kedai dan dimana-mana.

MZB002 hanya dapat diperolehi khusus daripada kami sahaja. Kami tidak meletakkan di kedai-kedai kerana MZB002 sentiasa kami isi ia setiap hari tanpa had dan batas. 

Manakala minyak lain di kedai-kedai semakin menghilang khasiatnya sama ada tercemar dengan persekitaran dan tiada penjagaan daripada pekedai seperti terlangkah dan sebagainya. Minyak kami pula TERJAMIN KUALITINYA TERJAGA!

MZB002 ini dapat juga anda gunakan untuk dipakai dalam solat, untuk berhari raya dan sebagainya. Tiada batasan kegunaan. Minyak Zaitun Barakah ini yang asalnya kuning jernih kini menjadi warna emas selepas diisi. Kami tidak berniat pun hendak menjadikan ia warna sebegitu termasuk ASH001. Kami sedar pun secara spontan sahaja. Bagi kami ini membuktikan kekuasaan allah. Kami hanya mensyariatkan sahaja! Allah jualah hakikat segala sesuatu!

Masya Allah quwwata illa billah!  Semua keajaiban milik Allah!

AMARAN: MZB002 hanya syariat hikmah sahaja hakikatnya pada Allah jua. Sila ikuti cara guna yang kami akan kirimkan nanti setelah anda memaharkan MZB002 daripada kami. Kami berlepas diri jika anda menggunakan untuk kegunaan jahat dan menyalahi agama. Hanya untuk kegunaan kebaikan. Boleh juga dipakai untuk mengharumkan tubuh.

Hanya dimaharkan untuk 1 Botol besar 50 ML RM550.00 shj + Hajat Anda +Ijazah Ilmu Khusus+Rawatan Ghaib Jarak Jauh untuk 2 sesi rawatan/hajat anda.

Maksimum 50 ML atas satu nama. dalam satu order. Berilah peluang kepada orang lain pula ya. :)
Bagi pengusaha minyak perubatan, aroma, minyak sapu urut terapi pemilik spa, pengusaha minyak urut boleh bekerjasama dengan kami dengan perundingan dahulu.

Mahar sudah termasuk KOS POS seluruh Malaysia.
Jika anda sekitar Putrajaya, Muar Johor, Kajang boleh ambil terus daripada kami.

Perhatian! MZB002 sudah siap digunakan namun untuk memantapkan hati anda demi terkabulnya hajat anda maka kami sediakan pengijazahan ilmu ringkas yang sesuai dan relevan dengan masalah anda serta rawatan ghaib jarak jauh khusus masalah dan hajat yang berat.

Tapi kalau nak guna terus (cara guna tanpa apa-apa ijazah ilmu) pun boleh tiada masalah.

Kami hadkan tidak lebih 10 botol Minyak Zaitun Barakah (MZB002) sahaja.

Kenapa kami tak buat banyak dan edar di kedai?

Sebab kami amat menjaga dan mengutamakan KUALITI DARIPADA KUANTITI. Jadi terserah kepada anda untuk memilih yang dilihat berkuantiti banyak dimana-mana atau yang berkualiti yang hanya ada pada waktu tertentu sahaja!

Cara Pemesanan:

1. Sila SMS/What Apss ke nombor 013-642 1228 untuk menempah MZB002 dengan menyatakan hajat dan tujuan anda memaharkan MZB002 ini.

2. Selepas kami berikan kelulusan untuk memaharkan (untuk elakkan MZB002 ini disalah gunakan oleh pihak tidak bertanggungjawab) anda boleh transfer/bank in mahar MZB002 ini mengikut kadar yang telah ditentukan di atas.

3. Bayar ke akaun MAYBANK 114236268768 atas nama Mohd Ali Atan.

4. SMS/What Apss kami sekali lagi 013-6421228 untuk makluman pembayaran dan bukti transfer/bank in berikan alamat lengkap atau ambil terus di lokasi jika kebetulan kami ada di sana.

5. Kami akan berikan panduan khusus untuk anda cara guna sesuai dengan hajat dan masalah anda insya Allah atau keilmuan berkaitan serta rawatan ghaib mengikut pakej.

Atau Sila Email ke rahmaniah999@gmail.com

(MZB002 hanya syariat dan ikhtiar. Bukan sihir dan silap mata. Sungguh celuparnya kami jika menjanjikan kesembuhan dan tercapainya hajat kepada anda. Namun dalam Al-Quran Allah menyuruh kita berusaha, berikhtiar dan berdoa bagi mencapai hajat dan cita-cita. Dan seterusnya sabar dan tawakal. Usaha fizikal berhubungan tercapainya hajat anda haruslah terus dilakukan. Jika anda tidak dapat memahami ketentuan ini maka silalah jangan mahar MZB002 ini. Tiada paksaan untuk anda. )



Aroma Seribu Hikmah untuk 1001 hajat anda (ASH 001)

Aromah Seribu Hikmah. Minyak yang jernih BELUM D|IISI manakala minyak yang berwarna kuning keemasan adalah stok  TELAH DIISI berkali-kali tanpa batasan. Lihatlah perbezaan warnanya walaupun kedua-duanya dari jenis minyak yang sama. Dapat dilihat secara NYATA belum lagi anda menggunakan sebagai syariat mencapai hajat anda insya Allah. Kita punya ikhtiar Allah punya Kuasa.



Assalammualaikum.

Diharapkan anda semua sihat sejahtera sentiasa. Sempena bulan Ramadan dan Syahwal ini kami telah terbuka hati untuk memaharkan kepada anda minyak wangi Aroma Seribu Hikmah (ASH 001).

ASH ini sebagai suatu syariat sahaja dalam mencapai 1001 hajat anda. Dengan panduan khusus daripada kami mengikut apa jua masalah anda seperti penyembuhan penyakit medis dan non-medis, kerezekian. pemagaran, pembersihan rumah dan kawasan bangunan, penguat latifah, penguat amalan zikir hikmah, penguat jiwa dan rohani, daya pengasih ampuh dan lain-lain lagi. Hanya nyatakan hajat anda dan keperluan anda sewaktu memaharkan ASH 001 ini.

Untuk makluman anda ASH ini telah dibacakan. diisi, ditransfer dan diberkahi dengan

-Ummul Kitab Suratul Fatihah
-Ayat Muqatha'ah
-Ayatul Kursi
-Ayatul Husni
-Ayat-ayat Ruqyah
-Ayat-ayat Pembuka Hijab
-Ayat-ayat Munjiyyat
-Ayat Empat Qul
-Kalimah Toyyibah
-Ismu Zat
-Selawat Nuridzati
-Selawat Tafrijiyyah
-Doa Nabi
-Doa Malaikat Ketika Perang Badar
-Doa Wali Qutub
-Doa Cahaya
-Doa Cahaya Qalbu
-Doa Cahaya Ruh
-Dan lain-lain amalan doa hikmah yang lain.

Bagi memantapkan lagi syariat ASH001 ini kami isikan juga dengan amalan keilmuan hikmah Ilmu Hikmah Nur Makrifah (IHNM)  yang kami warisi dan praktiskan sehari-hari sama ada untuk rawatan dan gemblengan ilmu.

Jadi ASH001 sudah lengkap apa jua hajat anda. Ingat ini hanya syariat semata-mata. Hakikat terkabulnya segala hajat anda ialah pada Allah Ta'ala jua.

Apabila anda memaharkan ASH001 ini kepada kami, sila nyatakan hajat anda, kemudian kami akan sesuaikan hajat anda dan tunjukkan cara khusus bagaimana untuk memanfaatkannya insya Allah.

Jadi syariat hikmah ASH001 bukan minyak syifa' atau minyak-minyak lain yang anda temui di kedai-kedai dan dimana-mana.

ASH001 hanya dapat diperolehi khusus daripada kami sahaja. Kami tidak meletakkan dikedai-kedai kerana ASH001 sentiasa kami isi ia setiap hari tanpa had dan batas.

Tidak sama dengan yang lain-lain.

ASH001 ini dapat juga anda gunakan untuk dipakai dalam solat, untuk berhari raya dan sebagainya. Tiada batasan kegunaan. Minyak ini dijamin Wangi sudah banyak memberi maklum balas. Aromanya berlipat kali ganda daripada minyak yang tidak diisi. Semua keajaiban milik Allah!

AMARAN: ASH001 hanya syariat hikmah sahaja hakikatnya pada Allah jua. Sila ikuti cara guna yang kami akan kirimkan nanti setelah anda memaharkan ASH001 daripada kami. Kami berlepas diri jika anda menggunakan untuk kegunaan jahat dan menyalahi agama. Hanya untuk kegunaan kebaikan. Boleh juga dipakai untuk mengharumkan tubuh.

Pakej A: Mahar 1 Botol (8ML) + Hajat Anda   RM90.00

Pakej B: Mahar 2 Botol (16ML) + Hajat Anda +Ijazah Ilmu berkaitan Hajat Anda RM150.00

Pakej C: Mahar 3 Botol (24ML)+ Hajat Anda +Ijazah+ 1 sesi Rawatan Ghaib jarak Jauh RM 280.00

Juga terdapat dalam 1 Botol besar 50 ML RM500.00 + Hajat Anda +Ijazah Ilmu Khusus+Rawatan Ghaib Jarak Jauh untuk 2 sesi rawatan.

Maksimum 50 ML atas satu nama. dalam satu order. Berilah peluang kepada orang lain pula ya. :)

Mahar sudah termasuk KOS POS seluruh Malaysia.
Jika anda sekitar Putrajaya, Muar Johor, Kajang boleh ambil terus daripada kami.

Perhatian! ASH001 sudah siap digunakan namun untuk memantapkan hati anda demi terkabulnya hajat anda maka kami sediakan pengijazahan ilmu ringkas yang sesuai dan relevan dengan masalah anda serta rawatan ghaib jarak jauh khusus masalah dan hajat yang berat.

Tapi kalau nak guna terus (cara guna tanpa apa-apa ijazah ilmu) pun boleh tiada masalah.

Sehingga kini kami hanya mempunyai 100 Botol sahaja. Kenapa kami tak buat banyak dan edar di kedai? Sebab kami amat menjaga KUALITI DARIPADA KUANTITI. Jadi terserah kepada anda untuk memilih yang dilihat berkuantiti banyak dimana-mana atau yang berkualiti yang hanya ada pada waktu tertentu sahaja!

Cara Pemesanan:

1. Sila SMS/What Apss ke nombor 013-642 1228 untuk menempah ASH001 dengan menyatakan hajat dan tujuan anda memaharkan ASH ini.

2. Selepas kami berikan kelulusan untuk memaharkan (untuk elakkan ASH001 ini disalah gunakan oleh pihak tidak bertanggungjawab) anda boleh transfer/bank in mahar ASH001 ini mengikut kadar yang telah ditentukan di atas.

3. Bayar ke akaun MAYBANK 114236268768 atas nama Mohd Ali Atan.

4. SMS/What Apss kami sekali lagi 013-6421228 untuk makluman pembayaran dan bukti transfer/bank in berikan alamat lengkap atau ambil terus di lokasi jika kebetulan kami ada di sana.

5. Kami akan berikan panduan khusus untuk anda cara guna sesuai dengan hajat dan masalah anda insya Allah atau keilmuan berkaitan serta rawatan ghaib mengikut pakej.

Atau Sila Email ke rahmaniah999@gmail.com

(ASH hanya syariat dan ikhtiar. Bukan sihir dan silap mata. Sungguh celuparnya kami jika menjanjikan kesembuhan dan tercapainya hajat kepada anda. Namun dalam Al-Quran Allah menyuruh kita berusaha, berikhtiar dan berdoa bagi mencapai hajat dan cita-cita. Dan seterusnya sabar dan tawakal. Usaha fizikal berhubungan tercapainya hajat anda haruslah terus dilakukan. Jika anda tidak dapat memahami ketentuan ini maka silalah jangan mahar ASH ini. Tiada paksaan untuk anda. )








Rabu, 2 Julai 2014

Ya Allah kurnikanlah kami kelembutan keberkahan dan cahaya Ramadan 1435 yang menjadi sebagai salah satu jenis rahmatMu!

Assalammualaikum pengunjung yang dikasihi.

Semoga rahmat Allah meliputi kita semua dalam bulan yang mulia ini. Namun demikian hanya yang mempunyai mata hati atau ainul basirah sahaja yang dapat menerima cahaya Ramadan yang dipenuhi rahmat keberkatan, pengampunan dan kemerdekaan daripada api neraka.

Cuaca dan suhu yang panas dalam bulan puasa jika dinalar dari segi logika akal kita tentulah memeritkan tekak dan menguras tenaga.

Namun dalam cahaya matahari terik ini ada sinaran rahmatNya yang lembut sekali. Jika titik-titik ghoibah yang berada pada seluruh wujud diri kita sudah pasti kita dapat menangkap dan menerima pancaran nur tersebut.

Betapa halus dan lembutnya. Jadi tidka hairanlah bagi yang bersolat, solatnya itu lebih bernilai dan berkualiti daripada di luar Ramadan.

Jika kita berdoa, setiap lontaran setiap bait dan patah doa kita itu sangatlah lembut memancar hingga ke langit yang tinggi.

Tidak hairanlah bila kita berzikir, zikir kita itu akan menarik atau memuat turunkan rahmat Allah dan cahaya Allah ke dalam diri dengan kualiti tertinggi dan lebih besar berlipat kali ganda lagi.

Hanya yang punya mata hati dan tersingkap hijabnya akan dapat menerima, merasa, menghayati dan menikmati segala kelembutan sepanjang hari dan waktu di bulan Ramadan ini.

Pancaran sinar kelembutan Ramadan akan terhalang dan terganggu jika kita membiarkan nafsu dalam diri meronta-ronta dan liar.

Walaupun nafsu  dapat dilemahkan lantaran bekalan kuasa nafsu iaitu makanan dapat ditiadakan namun nafsu yang kita biarkan meronta kuat dalam diri hingga sukar untuk khusyuk dan terlalu teringat urusan duniawi dan keinginan-keinginan material akan menyebabkan pancaran sinar kelembutan Ramadan itu terhadang.

Sungguh malang bagi yang menjalani Ramadan gagal merasai kelembutan Ramadan yang membelai jiwa si penghayatnya. Bagai pencinta dan menemui yang dicintainya. Kitalah pencinta itu dan Ramadan itulah yang dicintai kita.

Bayangkan apabila pencinta bertemu yang dicintainya, masing-masing merasa bahagia, serasa-rasa dunia ini telah ghaib dan segala tawaran duniawi dan keindahan dunia lenyap dalam dakapan sang pencinta.

Jika dilihat dari sudut metafizik, wujud satu gelombang yang sangat halus yang hanya dapat dirasai oleh mata hati yang terbuka menyebar keseluruh pelusuk alam.

Gelombang ini ibarat emas terpendam, boleh dicanai dan dibuat berbagai bentuk alat hiasan dan kegunaan manusia.

Jadi sinar kelembutan Ramadan yang beriringan dengannya cahaya Allah haruslah kita dapat rasai sepanjang Ramadan ini.

Baharulah nafsu yang telah dilemahkan itu dapat ditundukkan dan dikawal. Nafsu itu dapat didiamkan dan dihilangkan kawalannya ke atas akal, jasad, semangat dan roh kita.

Yang mengambil alih jasad, akal, semangat dan roh kita kini hanyalah kelembutan Ramadan dan cahaya Allah. seluruh keberkatan, pengampunan dan kemerdekaan hakiki daripada himbauan azab neraka dapat kita hindari sejauh-jauhnya.

Jadilah Ramadan ini sebagai peluang terbesar kita untuk berlumba-lumba melakukan amal ibadat dan kebajikan hingga lebih baik daripada Ramadan sebelumnya insya Allah.

Kami tidaklah menjanjikan tuan puan syurga dan yang muluk-muluk. Namun berdasarkan apa yang tuan puan baca dalam entri kali ini ia adalah hasil kefahaman yang lahir daripada diri kami juga semestinya dengan panduan pedoman wahyu Allah.

Jadi kami membuka peluang bagi sesiapa dikalangan anda untuk mengikuti Program Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah bagi merawat diri, membuka titik-titik ghaibah tubuh, pengisian dan transfer nur cahaya hati ke hati, pemantapan dan lain-lain lagi bentuk latihan dna terapi rohani akan bakal tuan puan perolehi dengan BERLIPAT KALI GANDA di bulan Ramadan ini.

Harus difahami mahar yang ditentukan ialah upah atas perkhidmatan kami kepada anda kerana kami melakukan semua ini untuk anda yang terbaik dan menggunakan masa-masa emas kami bersama anda untuk meraih pembukaan (futuhat) rohani ke level alam cahaya dan alam ketuhanan dan kemalaikatan bagi memantapkan iman dan taqwa ke tahap ihsan dengan izin dan pertolongan Allah jua. Allahuakhbar!

Jadi jangan pedulikan apapun yang pasti jika anda mengikuti program kami apatah lagi di bulan  Ramadan anda akan perolehi pengalaman yang melazatkan dan dari yang lain.

Ini menunjang kepada peningkatan iman dan pembinaan taqwa anda ke tahap termantap.

Marilah kita sama-sama imarahkan bulan Ramadan ini dengan amal ibadat dna kebajikan. Namun segala amal hendaklah didasari dengan ilmu pengetahuan secara berguru dengan guru yang benar dan hidup. Bukannya dengan buku dan pengetahuan sekadar di sekolah atau di university sahaja.

Jadi sebab itulah kami buka program gemblengan ini dalam bulan Ramadan.

Silalah bagi anda yang terbuka terjentik hati What Apps atau SMS atau Call kami ke nombor 013 642 1228 untuk menempah tarikh dan mas anda bersama kami pada bulan Ramadan ini.

Kami jamin program kami ini dengan izin allah akan merobah hidup anda menjadi lebih baik, jika sebelum ini muslim yang asi bertukar menjadi muslim yang mukmin.

Jika sebelum ini solat tak sempurna tak khusyuk rasa berat kini solat rasa lazat, manis, enak aduhai yang sukar hendak digambarkan dengan kata-kata dengan tubuh semakin sihat ringan dan keinginan hati menderu-deru untuk mahu berzikir, berdoa, membaca al-quran dan ibadat lain!

Kami jamin pulangan kepada anda jauh daripada berbaloi malah anda akan menangis kerana inilah yang anda cari selama ini jadi segerah hubungi kami untuk menentukan tarikh dan masa anda dengan kami.

Layanan dan gemblengan kami lakukan pada anda dijamin mesra, terbuka anda akan merasai sendiri sikap kami terhadap anda kerana kami bukan menjual barang kepada anda kami memberikan perkhidmatan juga bimbingan yang sebenar-benarnya bukan sekadar nota dna buku teks.

Jadi segeralah hubungi kami sementara masa dan peluang masig ada. Jangan lepaskan peluang ini!

What Apps, Call, SMS ke nombir 013 642 1228 sekarang.

Alat kelamin 'ghaib' dari tempatnya!

'Lama' tak buat status. Bukan malas atau apanya. Banyak masa digunakan untuk meneliti kes-kes yang pernah saya tangani sejak lama t...