Selasa, 29 Julai 2014

Rawatan dan Gemblengan Ilmu dibuka mulai hari raya ketiga 30 Julai 2014

Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin.

Hampir dua minggu sesi rawatan dan program gemblengan dan pengajian ilmu direhatkan.

Kini bermula pada tarikh 30 Julai 2014 hari Selasa kami buka semula sesi rawatan, program gemblengan dan pengajian ilmu direhatkan untuk anda yang memerlukan

Bermula dari hujung  bulan hingga awal Ogos 2014 kami berada di sekitar Muar Johor.

Pada pertengahan Syahwal kami dijangka akan ke Kedah.

Sila confirmkan pertemuan anda dengan kami. Untuk program khusus keilmuan sesi gemblengan akan ambil masa 3 hingga maksimum 3 hari. Kami alan wariskan kepada anda keilmuan perubatan Islam berdasarkan pengalaman kami.

Program ini bermanfaat untuk perawat Islam yang mahukan peningkatan keilmuan agar anda tampil berwibawa sebagai perawat dan mualij yang ampuh dan dapat berikhtiar membantu.pesakit anda walau  sesulit mana sekalipun.

Program keilmuan juga bermanfaat untuk pesakit yang telah banyak berubat dan ini kami sediakan kepada anda soluai dan konsultasi special dalam membantu apa jua masalah dan penyakit yang anda alami. Sudah banyak pesakit kami mendapat kesembuhan daripada program keilmuan kami anjurkan.

Program keilmuan kami juga berguna untuk anda orang awam sekalipun atau ara ustaz pendakwah daei dan seterusnya. Kami akan tunjukkan bagaimana anda dapat menggunakan keilmuan haq ini yang akan membantu apa jua karier kerjaya dan profesion anda.

Sesiapa juga anda.

Jadi anda tunggu apa lagi. Apa guna anda mempunyai duit berkepuk-kepuk jika anda sakit dan alami gangguan yang merosakkan kehidupan anda.

 Sila hubungi kami ditalian 013 642 1228 untuk temujanji istimewa vvip anda dengan kami. Tanpa mengira apa jua statua sosial dan background anda kami pasti melayan anda dengan sebaiknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...