Rabu, 9 Julai 2014

Aroma Seribu Hikmah untuk 1001 hajat anda (ASH 001)

Aromah Seribu Hikmah. Minyak yang jernih BELUM D|IISI manakala minyak yang berwarna kuning keemasan adalah stok  TELAH DIISI berkali-kali tanpa batasan. Lihatlah perbezaan warnanya walaupun kedua-duanya dari jenis minyak yang sama. Dapat dilihat secara NYATA belum lagi anda menggunakan sebagai syariat mencapai hajat anda insya Allah. Kita punya ikhtiar Allah punya Kuasa.



Assalammualaikum.

Diharapkan anda semua sihat sejahtera sentiasa. Sempena bulan Ramadan dan Syahwal ini kami telah terbuka hati untuk memaharkan kepada anda minyak wangi Aroma Seribu Hikmah (ASH 001).

ASH ini sebagai suatu syariat sahaja dalam mencapai 1001 hajat anda. Dengan panduan khusus daripada kami mengikut apa jua masalah anda seperti penyembuhan penyakit medis dan non-medis, kerezekian. pemagaran, pembersihan rumah dan kawasan bangunan, penguat latifah, penguat amalan zikir hikmah, penguat jiwa dan rohani, daya pengasih ampuh dan lain-lain lagi. Hanya nyatakan hajat anda dan keperluan anda sewaktu memaharkan ASH 001 ini.

Untuk makluman anda ASH ini telah dibacakan. diisi, ditransfer dan diberkahi dengan

-Ummul Kitab Suratul Fatihah
-Ayat Muqatha'ah
-Ayatul Kursi
-Ayatul Husni
-Ayat-ayat Ruqyah
-Ayat-ayat Pembuka Hijab
-Ayat-ayat Munjiyyat
-Ayat Empat Qul
-Kalimah Toyyibah
-Ismu Zat
-Selawat Nuridzati
-Selawat Tafrijiyyah
-Doa Nabi
-Doa Malaikat Ketika Perang Badar
-Doa Wali Qutub
-Doa Cahaya
-Doa Cahaya Qalbu
-Doa Cahaya Ruh
-Dan lain-lain amalan doa hikmah yang lain.

Bagi memantapkan lagi syariat ASH001 ini kami isikan juga dengan amalan keilmuan hikmah Ilmu Hikmah Nur Makrifah (IHNM)  yang kami warisi dan praktiskan sehari-hari sama ada untuk rawatan dan gemblengan ilmu.

Jadi ASH001 sudah lengkap apa jua hajat anda. Ingat ini hanya syariat semata-mata. Hakikat terkabulnya segala hajat anda ialah pada Allah Ta'ala jua.

Apabila anda memaharkan ASH001 ini kepada kami, sila nyatakan hajat anda, kemudian kami akan sesuaikan hajat anda dan tunjukkan cara khusus bagaimana untuk memanfaatkannya insya Allah.

Jadi syariat hikmah ASH001 bukan minyak syifa' atau minyak-minyak lain yang anda temui di kedai-kedai dan dimana-mana.

ASH001 hanya dapat diperolehi khusus daripada kami sahaja. Kami tidak meletakkan dikedai-kedai kerana ASH001 sentiasa kami isi ia setiap hari tanpa had dan batas.

Tidak sama dengan yang lain-lain.

ASH001 ini dapat juga anda gunakan untuk dipakai dalam solat, untuk berhari raya dan sebagainya. Tiada batasan kegunaan. Minyak ini dijamin Wangi sudah banyak memberi maklum balas. Aromanya berlipat kali ganda daripada minyak yang tidak diisi. Semua keajaiban milik Allah!

AMARAN: ASH001 hanya syariat hikmah sahaja hakikatnya pada Allah jua. Sila ikuti cara guna yang kami akan kirimkan nanti setelah anda memaharkan ASH001 daripada kami. Kami berlepas diri jika anda menggunakan untuk kegunaan jahat dan menyalahi agama. Hanya untuk kegunaan kebaikan. Boleh juga dipakai untuk mengharumkan tubuh.

Pakej A: Mahar 1 Botol (8ML) + Hajat Anda   RM90.00

Pakej B: Mahar 2 Botol (16ML) + Hajat Anda +Ijazah Ilmu berkaitan Hajat Anda RM150.00

Pakej C: Mahar 3 Botol (24ML)+ Hajat Anda +Ijazah+ 1 sesi Rawatan Ghaib jarak Jauh RM 280.00

Juga terdapat dalam 1 Botol besar 50 ML RM500.00 + Hajat Anda +Ijazah Ilmu Khusus+Rawatan Ghaib Jarak Jauh untuk 2 sesi rawatan.

Maksimum 50 ML atas satu nama. dalam satu order. Berilah peluang kepada orang lain pula ya. :)

Mahar sudah termasuk KOS POS seluruh Malaysia.
Jika anda sekitar Putrajaya, Muar Johor, Kajang boleh ambil terus daripada kami.

Perhatian! ASH001 sudah siap digunakan namun untuk memantapkan hati anda demi terkabulnya hajat anda maka kami sediakan pengijazahan ilmu ringkas yang sesuai dan relevan dengan masalah anda serta rawatan ghaib jarak jauh khusus masalah dan hajat yang berat.

Tapi kalau nak guna terus (cara guna tanpa apa-apa ijazah ilmu) pun boleh tiada masalah.

Sehingga kini kami hanya mempunyai 100 Botol sahaja. Kenapa kami tak buat banyak dan edar di kedai? Sebab kami amat menjaga KUALITI DARIPADA KUANTITI. Jadi terserah kepada anda untuk memilih yang dilihat berkuantiti banyak dimana-mana atau yang berkualiti yang hanya ada pada waktu tertentu sahaja!

Cara Pemesanan:

1. Sila SMS/What Apss ke nombor 013-642 1228 untuk menempah ASH001 dengan menyatakan hajat dan tujuan anda memaharkan ASH ini.

2. Selepas kami berikan kelulusan untuk memaharkan (untuk elakkan ASH001 ini disalah gunakan oleh pihak tidak bertanggungjawab) anda boleh transfer/bank in mahar ASH001 ini mengikut kadar yang telah ditentukan di atas.

3. Bayar ke akaun MAYBANK 114236268768 atas nama Mohd Ali Atan.

4. SMS/What Apss kami sekali lagi 013-6421228 untuk makluman pembayaran dan bukti transfer/bank in berikan alamat lengkap atau ambil terus di lokasi jika kebetulan kami ada di sana.

5. Kami akan berikan panduan khusus untuk anda cara guna sesuai dengan hajat dan masalah anda insya Allah atau keilmuan berkaitan serta rawatan ghaib mengikut pakej.

Atau Sila Email ke rahmaniah999@gmail.com

(ASH hanya syariat dan ikhtiar. Bukan sihir dan silap mata. Sungguh celuparnya kami jika menjanjikan kesembuhan dan tercapainya hajat kepada anda. Namun dalam Al-Quran Allah menyuruh kita berusaha, berikhtiar dan berdoa bagi mencapai hajat dan cita-cita. Dan seterusnya sabar dan tawakal. Usaha fizikal berhubungan tercapainya hajat anda haruslah terus dilakukan. Jika anda tidak dapat memahami ketentuan ini maka silalah jangan mahar ASH ini. Tiada paksaan untuk anda. )








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...