Selasa, 15 Julai 2014

Testimoni pesakit yang alami gangguan perasaan kronik dan malang berpanjangan

Berikut aduan pesakit kepada kami.

"saya gemuruh dan gementar sangat ustaz..dada berdebar je...tiap hari saya diganggu org,dibuli,dimaki,dicabar...Astaghfirullahal adzhim....semangat saya pn lemah usgt ustaz...stress sgt ustaz..saya tak boleh tunggu lame lagi...kesehatan saya pon xverapa baik sebab masalah saya ni ustaz...boleh kan ustaz??"

Kemudian pesakit memesan pakej rawatan jarak jauh. Bahan rawatan dikirim. Bahkan kami lakukan rawatan jarak jauh kepada pesakit.

Hasil rawatan pesakit berpeluh satu badan. Kemudian kami ajar cara guna bahan rawatan yang dikirimbkpdnya. Hasilnya pesakit mengirimkan testimoni melalui what apps seperti dibawah:

[4:02am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*‬: Assalamualaikum ustaz
[4:02am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*‬: Alhamdulillah
[4:03am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*: sya baru je habis buat solat taubat dan hajat selepas saya mandi***** dan mandi*****tu ustaz
[4:04am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*:sebelum tu...sya buat solat sunat,solat sunat tahajud,istiqarah dalam jam 1 lbh tadi
[4:07am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*:: masa mandi dan selepas mandi tu ustaz perasaan berdebar,gemuruh saya saya hilang...rasa bersemangat dan tenang sangat ustaz...rasa macam ade kekuatan yg masuk di dalam dada saya sekarang...tak dapat nak dijelaskan dgn kata2 ustaz...tenang sangat sekarang....Subhanallah
[4:09am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*‬: skrg saya rasa sayu plk..mcm nk mnangis ustaz
[4:09am, 15/07/2014] ‪+60 12-525 065*: sambil zikir...hati jdi sayu sgt
[5:05am, 15/07/2014] Ustaz Tabib: Alhamdulillah. tetap ingat Allah.bykkan pula zikir la haula wala quwwata illa billah

Anda bila lagi nak dapatkan rawatan dari kami...kalau nak power lagi ikuti gemblengan ilmu lagi mantapbrawatannya...insya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gemblengan Ilmu di Gunung Jerai Panggilan Akhir

Salam. Siapa yg berhajat utk menuntut ilmu2 kebatinan aliran haq dan putih saya ada buat di Gunung Jerai dlm pd 1 hingga 3 Disember ini.  ...