Sabtu, 20 Februari 2016

Gemblengan Buka Mata Batin Terawangan Tembus Pandang

Assalammualaikum

Formula dan kaedah khusus dirancang untuk mengaktifkan mata batin atau indera keenam, lataif ghoib dan kemampuan terawangan , tanpa ritual khusus, tanpa puasa, wirid, tanpa pantangan.

Kaedah ini membangkitkan kemampuan mata batin melihat makhluk dan Alam Ghaib dan membangkitkan kemampuan mata batin untuk tembus pandang objek fizikal dan melihat sesuatu yang terletak jauh dan seumpamanya.

Tanpa perlu hadir diri cukup paket dikirim pos secara jarak jauh.

Cukup telan Kapsul Pengaktifan Mata Batin satu setiap malam kemudian oleskan Minyak Pembuka Mata Batin pada lataif ghoib jasad,selanjutnya anda oleskan Ramuan Khusus Pengaktifan Indera Keenam pada jari kaki anda, setelah itu lakukan praktikal langsung menembus alam ghaib, melihat sesuatu yang ghaib, memangil makhluk ghaib, mendatangkan makhluk ghaib dan seterusnya.

In syaa Allah Anda akan melihat hasilnya. Boleh diulangi besok malam latihannya , begitu sampai terawangan anda sempurna atau sampai terawangan anda jelas dan semua kemampuan anda tentang mata batin terbuka dengan sempurnanya.

Setelah mata batin Anda terbuka, terawangan aktif, indera ke enam dan lataif ghaib anda aktif anfa dapat meneruskan pembangkitan mata batin dengan dengan kapsul tembus pandas , untuk melihat jarak jauh, untuk melihat orang, objek,barang yang tersembunyi, menembus di balik tembok dan seterusnya.

Formula dan kaedah khusus ini dijamin antara kaedah pembukaan mata batin yang paling mudah,ringkas,hasilnya nyata, yg terpenting anda punya kemahuan, keberanian, dan keyakinan in syaa Allah berhasil. 

Secara jelasnya Anda akan menerima:

7 Kapsul Pengaktifan Mata Batin dan Terawangan untuk Kemampuan Tembus Pandang Alam Ghaib atau halus.

7 Kapsul Pengaktifan Mata Batin dan Terawangan untuk Kemampuan Tembus Pandang Alam fizikal. 

1 botol Minyak Khusus Pembuka Mata Batin untuk mengaktifkan lataif Ghaib dan Inner Power. 

1 botol Ramuan Khusus Membangkitkan Indera Keenam.

3 Kapsul untuk Penyempurnaan Keilmuan Mata Batin yang telah bangkit agar stabil dan mantap.

Mahar Gemblengan Mata Batin Level Sempurna Lengkap RM2500 

Mata Batin Level Asas RM900

Semuanya secara jarak jauh.

Bonus Pembangkitan Ilmu2 lainnya selagi masih promosi.

Ustaz Tabib Ali 
013 642 1228


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...