Rabu, 30 Ogos 2017

Habib Syeikh Abu Bakar As Sakran

Ijazah "Sakran"
Bertahun juga pabila pulang ke rumah pusaka badannya bisa-bisa dan sakit tubuh badan. Adakala bahu terasa berat umpama galas batu besar. Ia semakin teruk apabila badannya spt ditikam tikam dan ditusuk tusuk dgn sesuatu yg tajam tapi tak kelihatan di mata kasar. Sewaktu dtg berubat berdepan dgn saya, saya periksa tiada unsur sihir dan khianat manusia secara nyata. Saya terus buat rawatan dgn kekuatan Nurullah. Dia merasakan telapak tangannya mengembang spt memegang belon yg kian membesar. Rawatan selesai dan saya berikan ijazah dan pengisian Hizib Abu Bakar As Sakran.  Dia balik buat amalan.  Sejak drp saat itu tiada lagi dia rasakan apa dirasai sebelum ini. Namun selang tak berapa lama ayahnya jatuh sakit. Sakit nya itu tak dpt diketahui doktor punca dan jenis sakitnya.  Cuma bila masuk waktu maghrib dia meracau racau. Bekas pesakit hubungi saya bertanyakan keadaan ayahnya.  Saya senyum je la. Sakran bermaksud getaran, stroom, elektrik.  Habib Syeikh Abu Bakar As Sakran terkenal seorang wali Allah yg mempunyai byk karomah. Apabila 'channel' hizib dipasang dgn betul dan pengaktifan yg betul in sya Allah hizib Sakran sudah cukup padu sbg benteng yg bersifat offensif. Terbuka la cerita yg ayahnya memang pengamal ilmu hitam. Tak solat dan suka mengurung diri dlm bilik yg pengap dan gelap. Ayahnya tak suka dia berkahwin dgn lelaki bukan Melayu.Insya Allah bagi peserta GemblenganSuperSpiritual di Gunung Jerai saya akan tlg anda channelling dgn sumber karomah Hizib Sakran.  Semoga manfaat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...