Selasa, 26 Mei 2015

Gemblengan Ilmu Inti Al Hadid untuk keselamatan special Syaaban

Assalamualaikum

Ustaz Tabib Ali menawarkan program gemblengan ilmu inti Al-Hadid khususnya untuk keselamatan daripada segala senjata tajam,peluru,bom. Juga anti sihir mutlak dan kunci keilmuan bagi yang mengambil program guru juga bonus keilmuan bermanfaat untuk seribu khasiat dan manfaat.

Keilmuan ini tidak diberati dengan amalan memberatkan dengan kalimah yang pendek  dan ringkas namun terkandung rahsia Ilahiyyah yang tinggi mutunya.

Sangat sesuai untuk anda yang sibuk dan tidak sempat melakukan amalan kami sajikan program keilmuan special khusus ini kepada yang menginginkkan.

Selain untuk keselamatan anda juga dapat memanfaatkan keilmuan ini dengan pelbagai niat yang baik seperti pengubatan dan sebagainya.

Ilmu ini langsung dapat ditranfser kurang drp 30 minit dengan penyelarasan Ustaz Tabib lakukan.Semua kelebihan dan rahsia ilmu ini kini anda warisi.Tanpa amalan panjang dan memberatkan.

Ada 2 level untuk anda warisi keilmuan langka lagi bermanfaat ini

Level Murid - mahar pengganti keilmuan rm900.00
Level Guru - mahar pengganti rm3900.00

Beza antaranya ialah tahap kekuatan keilmuannya dan juga kunci keilmuan khusus untuk level guru.

Untuk level guru juga anda akan dibekali dengan bonus spt Terapi Zikir Ismu Zat dan Rahsia Lataif dan Pencucian dan Pembangkitannya.

Kaedah belajar boleh secara berdepan dan secara jarak jauh dengan bahan pembangkitan keilmuan akan dikirimkan melalui pos dan penyelarasan dilakukan melalui telefon.

Sediakan payung sebelum hujan
sementara ustaz ali masih buka kesempatan ini
sila hubungi

USTAZ TABIB ALI - 013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...