Jumaat, 19 September 2014

pesakit psoriasis semakin pulih

Assalammualaikum.

Bersyukur kepada Allah, salah seorang pesakit ustaz tabib yang terkena penyakit kulit mengelupas dan bersisik akibat psoriasis telah dapat berjaya dipulihkan sedikit demi sedikit setelah kali pertama rawatan.

Keadaan kulitnya sejak 3 bulan dirawat sudah menunjukkan kejayaan dengan berkat pancaran nur hikmah dan izin Allah yang maha kaya.

Pesakit cilik tersebut baru 1x mendapatkan rawatan daripada ustaz tabib.

Kemudian semalam pesakit cilik ini dirawat lagi oleh ustaz tabib dengan kaedah berlainan pula. Tapi tetap niat untuk kesembuhan total.

Ayah kepada pesakit cilik ini menghubungi ustaz tabib setelah beberapa bulan selepas kali pertama dapatkan rawatan dari ustaz tabib.

Tiada yang terkeluar dari mulut ustaz tabib ketika cuba mengingati kembali si ayah kepada pesakit cilik terbabit melainkan bertanya bagaimana keadaan anak tuan?

Alhamdulillah,  ayah si pesakit cilik menyatakan terdapat perubahan besar pada kulit anak tercintanya. Sudah tidak terlalu ketara kesannya dan kini sudah ada aktiviti yang tidak dapat dilakukan sebelum ni sudah dapat dilakukan oleh si pesakit cilik.

Alhamdulillah...moga selepas rawatan kali ke2 ini si pesakit cilik akan lebih baik lagi dan sembuh sepenuhnya itukah doa ustaz ali tak putus-putus terhadap pesakit cilik tersebut.

Bagi menjaga privacy, kami tidak dapat memuat naikkan gambar si pesakit cilik di sini. Ya kami tetap pegang kepada amanah dan privacy sedia ada moga si pesakit cilik akan lebih baik lagi selepas ini hingga pulih sepenuhnya.

Kami hanya berusaha
ALLAH yang menyembuh dan memulihkan.
Kami tidak menjanjikan kesembuhan
Apapun insya Allah melalui ikhtiar kami lakukan akan ada perubahan ke arah lebih baik menuju kesembuhan total.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ibu Duit Inti Karomah