Rabu, 10 September 2014

Testimoni Pelajar Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah

[7:40pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: assalammualaikum ustaz.....sugguh ajaib pgalaman sy hari nie.....xtaw nk ckp gan kata2......ap yg sy alami nie mgkin ustaz taw dan dapat rasa.....inshaAllah law sybad kredit nt sy call n crita kat ustaz......mcm2 hikmah yg blaku slpas sy solat asar..........sunguh bsar ilmu Allah n sgt luas skali......rase xtaw nk ckp.....harap ustaz dpt mbimbing sy smpai ke syurga....amin
[9:21pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: masa 2 sy diajar slalu yakin pd Allah slalu ingt smue gerakan dan ilham dari Allah....Allah tiada 2 atau 3 dan nabi muhammad pon xde 2 dan 3......
[9:21pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: mlt sy bercakap tp ilham dari Allah.....seolah2 bkn dari fikiran sy.....
[9:25pm, 08/09/2014] Apelajar shahrin: dan mase 2 sy ad sebut....Allah berfirman.....jika yg haq telah datang maka  bathil pasti lenyap....mcm 2 la ayt yew.....ap pndngan ustaz????dan sy bersyukor sgt kpd ustaz pd masa 2 sbb tnjuk kn sy ilmu nie.....

***

Ini adalah sebahagian daripada testimoni pelajar kami yang terbaru. Pelajar kami yang berusia baru 20 tahun ini mengalami pengalaman luar biasa sejak digembleng oleh kami. Ilham yang haq diterima oleh dirinya dan apabila kami periksa semua ilham yang diperolehinya adalah benar dan haq. Tiada yang bertentangan dengan syariat agama.

Walhal beliau tidak pernah belajar daripada mana-mana ilmu kebatinan, ilmu ghaib dan sebagainya. Hanya ilmu silat sendng secara zahir tanpa khotam. Dengan mengikuti program kami, beliau diilhamkan gerak roh menjadikan beliau dibukakan oleh Allah ilmu-ilmu laduni, ilmi ghaib dan ilham yang menuju kepada kesempurnaan tauhid dan iman.

Harus diperhartikan bagi calon pelajar, ilmu yanh diajar semuanya berpaksi kepada keesaan dan kebergantungan kepada Allah yang maha kuasa.

Bukan kudratku, kudrat Allah...
Bukan gerakku, gerak Allah...
Bukan ikhtiarku, ikhtiar Allah...

Begitulah prinsip keilmuan kami praktiskan. Bagi calon pelajar yang masih teragak-agak atau sedang memilih mahu belajar, silalah anda membuat pilihan tepat. Gunakan keheningan dan kebijaksanaan dalam merenung dan memohon petunjuk kepada Allah serta mentafsir ilham itu dengan pandangan hati yang lurus...insya Allah anda akan diberi kekuatan, petunjuk dan digerakkan olehNya untuk memilih guru dan tempat yang haq dalam menuntut ilmu sebegini.

Untuk makluman, kami kini membuka program

1. Gemblengan Ilmu Beladiri Panglima Hikmah Nur Makrifah dgn mahar promosi rm950.00
2. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Selendang Rida' rm3000.00
3. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Kubro Buka Mata Batin dan Terawangan rm10k
4. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Kubro Rezeki Alam Ghaib rm15k
5. Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah Khusus VVIP 25k

Mahar adalah upah perkhidmatan. Selebihnya ilmu yang dicurahkan tidak pernah ditimbang nilai dari segi nilai wang. Ilmu lebih bernilai daripada segala harta di atas dunia ini walaupun ia hanya ilmu membaca, mengira yang asas sekalipun. Anda pilihlah yang mampu dan setiap gemblengan ilmu dijamin 'berasa' serta dapat digunakan walau ilmu point 1. Yang testimoni di atas ialah pelajar kami yang ambil program beladiri. Pun begitu sudah dapat banyak faedah daripadanya apatah lagi yang lain2.

Lihat, kami juga mewujudkan what apps dan group khusus sesama alumni atau pelajar kami agar pelajar kami dibimbing dalam menguasai keilmuan hingga sempurna. Kami tidak lepas tangan dan tidak seperti yang lain2 yang sukar dihubungi selepas belajar. Kami tetap melayan pelajar kami dan membimbing termasuk ilmu yang tiada di dalam nota silibus ilmu. Itulah rezeki dalam bentuk ilmu yang kekal bertahan bertambah rendang subur tanpa mengira keadaan. Jadi apa lagi anda semua buatlah keputusan bijak...pilihlah ikut kemampuan dan kami pastikan anda dapat merasai keberadaan ilmu dan dapat memanfaatkannya dalam kehidupan seharian.

Hubungi kami 013 642 1228 dengan telefon, what apps, we chat, email, maaf kami tidak membalas mesej sms.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...