Isnin, 22 September 2014

rawatan pemulih kasih sayang suami isteri

Assalammualaikum

Kami menyediakan rawatan pemulihan kasih sayang antara suami isteri. Insya Allah apa jua masalah anda berdua seperti main kayu tiga, curang dan lain-lain boleh ikhtiar dengan kaedah kami gunakan.

Rawatan boleh secara bersemuka dengan saya di Muar atau boleh dibuat secara jarak jauh. Syarat rawatan ialah kami memerlukan cincin perkahwinan anda untuk kami buat pengisian khusus untuk masalah anda.

Insya Allah rawatan dengan kaedah khusus yang kami lakukan banyak berhasil dan menjadi. Seperti kalau suami main wanita indon selepas melakukan syariat pengisian cincin perkahwinan maka suami kembali berbalik kpd isteri dan normal semula.

Jika anda mahu rawatan jarak dekat silalah buat temujanji
Jika jarak jauh silalah hubungi kami dan kirimkan kami cincin peperkahwinan anda untuk kami syariatkan pengisian khusus.

Insya Allah, ikhtiar dengan kaedah khusus dari kami telah banyak terbukti berhasil jika Allah izinkan dan jodoh anda panjang.

Tak perlu jumpa bomoh ambil minyak senyonyonglah, minyak dagulah dan lain2...kerana itu semua syirik dan meminta balasan balik suatu masa nanti.

Kaedah kami amat selamat. Tiada syirik dan lain2 yg menggugat akidah.

Upah perkhidmatan ialah berdasarkan nilai cincin perkahwinan dan berat masalah anda alami.

Jika jarak jauh cincin anda kami isikan selama beberapa malam sesuai dengan berat atau seriusnya masalah rumahtangga anda alami.

Hubungi hotline 0136421228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...