Jumaat, 31 Mei 2013

Kisah Ustazah didampingi Syeikh Abd Qadir Jailani dan Gemblengan Ilmu Hikmah untuk guru

Bagi yang bekerja sebagai guru, cuti sudah bermula. Maka ramailah yg mengambil peluang untuk beriadah bersama keluarga. Namun ada cikgu yang tercari-cari cikgu untuk mempelajari ilmu yang bermanfaat.Justeru kami mempersilakan para guru dan cikgu sekelian untuk mengikuti program khusus Gemblengan Ilmu Hikmah untuk meningkatkan kualiti kehidupan dan karier.

 Sudah banyak mengajar kadangkala mahu juga terasa diri ini diajar. Itu tandanya kerendahan hati dan sifat terpuji bagi seseorang insan bergelar guru. Bahkan dalam membina karier sebagai guru banyak lah halangan dan tekanan.oleh itu diperlukan suatu kekuatan jiwa agar diri tidak kalah dengan ujian.

Diceritakan kepada kami tentang seorang ustazah yang belum berkahwin telah berdamping dengan saka keturunannya.selain ramai yg dtg meminta ikhtiar drpnya ustazah ini juga suka membuat fitnah hinggakan menuduh seorang guru lain yg menyebabkan lauk pauk dan nasi utk satu majlis kenduri di sekolah basi  dgn mengamalkan sihir.

Walhal amalan pengubatan ustazah itu jelas dengan unsur syirik dan terang2 mengakua ada wali dampingi dirinya. Katanya wali syeikh abd qadir jailani lah jadi pendampingnya dan membantu kerja pengubatannya.  Aduhai macam manalah puak wahhabi tak memukul lambakkan tasawuf dan tarikat yg benar di sisi aswj. Wali  Allah tak ada masa nak dampingi kita nak mengubat org. Apa kelas. Tak lain jin yg menyamarlah tu ustazah oii.

Walhal jin saka dampingan ustazah itulah yg menolong mengacau lauk pauk nasi dlm kawah sampai menambah perencah air kencing dan najisnya sendiri.  Lebih pada itu memberikan amalan pula kpd cikgu x bagi mendapatkan dampingan jin sakanya hingga membuatkan hati cikgu x sentiasa gelisah dan tidak sedap hati bila amalkan ayat yang diberi ustazah saka.

Selepas cikgu x belajar rukyah ustazah itu sudah menjauh drpnya dan beberapa kali dia bermimpi ustazah itu dtg dlm mimpinya menyuruh cikgu x agar berhenti belajar rukyah dan perubatan islam. Apabila bertemu kami, kami dpt kesan begitu kotornya diri cikgu x krn telah tertempias drp amalan yg diajar ustazah dan hasil berkawan rapat dengannya beberapa lama.

 Kami terus lakukan gemblengan ilmu ke atas cikgu x hingga semua bisa2 badan luntur dan pangkalan jin yg sedang dibina pada tubuh cikgu x. Agar mudah nanti nak serap ilmu jin saka dan berdamping mesra!

Kali ini akan lebih menolaklah ustazah saka itu drp mendekati cikgu x. Ini beri pelajaran bagi kita bahwa tipu daya syaitan jin sekutunya memang tdk pilih bulu.biarlah kita ini level ustaz ke ustazah ke alim ke tetap tdk terlepas drp mainan syaitan melainkan hambaNya yg ikhlas dlm bertauhid kpdNya secara zahir dan batini.

Malah dengan berkawan dgn seseorang yg ada dampingan jin kita yg neutral ini pun boleh terkena tempiasnya.  Sampai bisa2 badan dan hati sentiasa resah. Apatah lagi kalau menerima sst amalan drpnya.

Kes ustazah ni kenapa jadi begitu adh disebabkan tiadanya keikhlasan batini dlm mempraktiskan agama hanya luaran shj.

Dalam Gemblengan Ilmu Hikmah ini peserta akan dibangkitkan kesedaran hakiki dan batini dulu hingga menyentuh kalbu.kerana apa lagi kalau bukan sentuhan kalbu saja dpt menghidupkan nur iman dan qalbi. Sbb itu amalan agama berpaksi dari dlm diri pada roh dulu bukan zahir dahulu dan baru nak ke batini yakni yang kami maksudkan adalah iman itu sendiri.

Selepas cikgu x belajar dgn kami hatinya kembali tenang, sakit sakit badannya hilang, tubuh terasa segar dan bertenaga, khusyuk ibadah, ringan tulang utk ibadah, kaya hati dan terasa  tubuhnya dibersihkan selalu apabila mengamalkan ilmu yg kami gemblengkan. Segala puji bagi Allah Yang Maha Esa tiada sekutu bagiNya.

Jadi bagi sesiapa sahaja para guru yang sedang bercuti ingin mengikuti program istimewa kami maka ajukan permohonan ke rahmaniah999@gmail.com. jangan tangguh2 dan segan2.terus email semoga dgn rahmatNya kita dpt menambahkan ilmu yg bermanfaat kpd kita. Amin ya rabbil alamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ibu Duit Inti Karomah