Khamis, 30 Mei 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 6

Assalammualaikum. Saya telah mengikuti gemblengan ilmu hikmah. Saya rasa jiwa amat tenang. Manakala baru baru ini sy berkunjung melawat pak cik yg sakit di hospital.salah seorang pesakit yg tidak jauh dr pak cik saya yang sakit membuatkan deria pengesan hikmah yg telah diaktifkan tuan tabib rahmaniah telah dpt mengesan cincin yg dipakai pak cik itu yg berkhadam. Lebih drp itu sy lebih berkeyakinan dlm kehidupan. Terasa benar perubahan diri selepas mengikuti gemblengan ilmu. Abd. Johor.

Saya alami gangguan misteri. Selalu stroke tiba2.sudah puas berubat.apabila mengikuti gemblengan ini saya merasa badan ringan.hilang sakit pada badan.rasa bertenaga bahkan sentiasa rasa tubuh sy spt dibelai angin yg amat tenang dan menyegarkan. Tiada lagi sakit di belakang kaki dan kepala.terima kasih sy akan amal ilmu yg diajar utk kehidupan lebih baik pada masa depan. Tabib rahmaniah juga menyatakan stroke itu tdk akan dtg lagi dgn izin Allah. Z.selangor.

Saya dulu amal reiki.sekarang badan jadi berat fikiran buntu rungsing dan selalu murung. Bila berjumpa dan dirawat tabib rahmaniah sy kembali pulih. Jadi lebih bertenaga bersemangat mahu hidup.ringan tubuh badan fikiran lapang terbukti keberkesanannya. Tabib hanya merawat sy dan saya pun dgn ini magu belajar drp tabib gemblengan ilmu hikmah .krn yakin dgn rawatan tabib dan setelah merasai perubahan rawatannya. Z. Klang.

Selepas bercakap dgn tabib rahmaniah saya terus  letih seharian. Entah mengapa. Tabib kata itu proees rawatan jarak jauh. Utk makluman sy pakai susuk dan ia menyebabkan tubuh jd berat dan malas ibadah. Sejal cakap dgn tabib melalui telefon dan sekaligus menerima rawatan drpnya kini badan sy rasa lebih ringan sy rasa lebih sihat bertenaga semangat nak belajar gemblengan ilmu hikmah membuak2.insya Allah sy akan berusaha bersungguh2 utk belajar pada tarikh yg telah kami persetejui bersama. F.kuala lumpur.

Utk mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah silalah hantarkan permohonan ke email rahmaniah999@ gmail.com. insya Allah maklum balas akan terus diberikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...