Jumaat, 5 November 2010

Saka Silat Ghaib Menghalang Rawatan

Sesungguhnya, ada BAIK dan BURUKNYA sisitem temujanji pesakit dengan perawat. Hal ini kerana JIN adalah mahkluk yang sangat PANTAS bergerak dari suatu tempat ke tempat yang lain. Dalam kes ini jin yang menganggu bukan sahaja akan intip dan serang hendap perawat malahan juga jin penganggu akan menghalang pesakit dan pewaris daripada meneruskan hajat mereka untuk mendapatkan rawatan. Dalam bulan lepas sahaja terdapat kira-kira 10 pesakit membuat temujanji. Namun hanya 4 orang yang dapat datang yang lain-lain sama ada terus diam membisu, sedang memujuk isteri untuk datang dirawat dan macam-macam lagi halangan.

Seorang pesakit yang menderita akibat bahana menerima ijazah silat ghaib di Singapura telah menelefon saya. Dia mengadu dadanya berat sewaktu hendak solat dan wuduk. Fikirannya berserabut dan mudah hendak marah-marah tanpa sebab. Sudah diperiksa ke hospital pakar sekalipun, doktor hanya mengatakan kesihatannya sangat baik.

Setelah perbualan berlaku beberapa lama, dia mengatakan dadanya kini sedang sakit bagai dicucuk-cucuk. Saya hanya mendoakan sahaja dan rasa sakit di dadanya terus hilang. Setelah bercerita tentang masalahnya, dia pun menetapkan suatu tarikh utk datang berubat dengan sya.

Namun sebelum tiba pada tarikh tersebut, dia call saya lagi. Dia menceritakan lagi masalahnya pada saya bagaikan saya tidak pernah mendengarnya. Lantas diubahnya ke tarikh baharu katanya shif kerja. Kemudian, tidak lama kemudian, dia call saya jam 3 pagi dan sms saya. Katanya, "Salam, nama saya H...... Saya adalah masalah kesihatan...boleh tlg tgkkan saya sakit apa tak?"

Saya mengeleng kepala beristihfar. Saya pun balas, "Bukankahawak sudah 2 kali menceritakan masalah wak pada saya..ok sekarang betulkah suadara hendak datang pada tarikh tersebut (tarikh ke2 yang ditukar)"

Dia balas sms saya katanya, "Macam mana saya hendak datang, saya kerja masa itu."

Saya pening juga memikirkan hamba Allah yang seorang ini. Saya tidak memikirkan sangat selepas itu dan meneruskan rutin macam biasa. Tiba-tiba suatu hari dia sms saya nak tukar tarikh baru pula. Saya malas hendak layan sebenarnya. Lantas saya iyakan sahaja.

Bila kurang 24 jam lagi tiba tarikh yang ditentukan, sy sms kepadanya, "Saudara jadi hendak datang esok?"

Tak lama kemudian dia membalas, "Macam mana saya hendak datang saya tiada duit."

Ya Rabbi, saya betul-betul tidak faham apa maksud tiada duit. Sedangkan dia bekerja di Singapura.

Saya balas smsnya, "Kalau awak tidka ada duit macam mana awak internet dan sms saya?"

Dia balas, "Tuan kena tahu, kerajaan Singapura di oerintah PAP, kena bayar itu ini bil iti bil ini bla-bla."

Saya sekali lagi beristihfar. Saya malas nak balas panjang-panjang. Pembaca boleh menilai sendiri. Mahar rawatan saya antara RM50.00 hingga 150.00 bagi kes dan jin silat-silat ini. Saya balas juga smsnya

"Ok. Simpan duit dahulu, dah ada duit utk ke sini maka datanglah."

"Ok terima kasih, "balas smsnya.

Kalau kita teliti kes ini, kita akan mendapati bahawa betapa

-Jin akan halang dirawat terutama kalau perawat itu 90% ke atas boleh menyingkirkannya
-Jin akan timbulkan was-was dalam diri pesakit
-Jin boleh intip perawat dgn izin Allah bagi menilai bakal perawat tuan tumpangannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...