Jumaat, 29 Oktober 2010

Melayan karenah pesakit yang ada saka

Saka ialah jin warisan turun temurun. Beberapa orang pesakit yang ada SAKA menghubungi saya. Mula-mula hendak datang berubat dan buang saka itu, namun tiba-tiba tidak mahu pula dan diam pula walhal beria-ia benar mahu datang menelefon saya dan setuju dengan syarat-syaratnya tanpa bantah2 lagi. Ada jenis pesakit saka yang suka bermain-main pula dengan saya.

Semalam dia telefon saya menceritakan masalahnya A-Z dan menetapkan tarikh bila mau datang. Saya dengar sahaja kerana dia yang telefon saya. Dua tiga hari kemudian dia email saya dengan panjang lebar menyatakan masalahnya seolah-olah dia tidak pernah menyatakan masalahnya kepada saya sebelum ini dan menetapkan tarikh lain pula.

Kemudian tulatnya dia sms lagi tarikh lain dan menyatakan masalahnya kepada saya lagi. Akhirnya saya maklumkan kalau nak datang pesakit tentukan tarikh, saya catit dan peganglah tarikh itu bukannya main tukar sesedap rasa kerana saya pun ada menerima pesakit lain dan membuat aktiviti lainnya di masa senggang.

Apabila saya check jauh sikit maka saya lihat ini dah macam dualisme personaliti. Maksudnya masa dia cakap dengan saya semalam, bukan dia yang cakap. Esoknya dia cakap, bila dicheck separuh dirinya separuh lagi sakanya. Patutlah demikian jadinya.

Sampai dia mempersoalkan pula apabila saya berkata semua makhluk Allah hatta ikan di lautan dan batu di bukit mendoakan orang beriman-dia komen lagi (saka dia yang komen sengaja cari pasal)dia (saka yang mempengaruhi mindanya ketika itu) mahu dirinya sendiri. Hebat juga saka ilmu silat ghaib ini.

Bila saya sms , kalau tak yakin jangan berubat dengan saya. Tak lama dia balas, dia benar-benar mahu mengubat dan mengakui kadangkala dirinya berada di luar sedar ketika menaip sms dan bercakap melalui telefon dengan saya.

Dia bersungguh-sunguh menyatakan bahawa dia mahu benar-benar saka ilmu sila ghaib itu dibuang habis. Oleh kerana bahana saka itu dia sukar solat, berat dada nak berwuduk sekalipun, Masya Allah. Dia juga menyatakan apakah saya mampu mengubatnya..

Dengan izin Allah, saya mampu dalam masa 5-15 minit sahaja melakukan pembersihan wadah daripada saka baka ini. Dia terkejut dan pelik. Ini kerana sudah ramai perawat berjenama Islam mengubatnya. Serata tanah air dia pergi mana perawat ada laman web dia sudah pergi (walau bukan semua) dan perawat Islam itu ada yang guna kaedah alin telur sahaja dan sakitnya atau lebih tepat siptom penyakitnya iaitu berat dada nak solat dan wuduk tetap berulang. Saya hanya senyum sahaja.

Entahlah apakah perawat Islam tersebut yang dinyatakan dirinya tahu scan itu tidak nampak yang tercongok disebalik tubuh mamat ini. Siap pijak dada dan tikam jantung lagi. Sengal sungguh jin ini. 

Kenapa tak dibuang sahaja jin tersebut....Ilmu Allah kan luas..saya katakan saya mampu buat habis lama 15-20 minit dengan izin Allah. Kuasa Allah tiada terbatas. Kita orang beriman buktikan bahawa ilmu Allah ini lebih hebat dan tinggi daripada ilmu jin atau makhluk ciptannyaNya.

Saya katakan boleh ke datang ke KL (dia dari Singapura) dan duduk lama sikit (bukan apa nak bagi tazkirah sikit kerana faktor kurangnya asas ilmu agama menyebabkan dia banyak ragu-ragu tentang apa saya katakan kepadanya dalam telefon)...

Dia kata...bahkan dengan tok belagak darul saka yang jauh di Shah Alam dia sanggup datang menemuinya....saya terfikir sesuatu hendak bertanya....tapi tenggelam timbul dalam fikiran saya dan kerja yang harus saya selesaikan saban hari....

*Untuk maklumkan pembaca  saya tidak lagi mempunyai sebarang hubungan dengan darul saka atau dengan pengasasnya. Apatah lagi dalam praktik kaedah rawatan. Bagi yang kurang jelas boleh menghubungi saya melalui email tertera dalam blog saya ini. Kaedah saya tanpa was-was tanpa melibatkan scan kubro atau kasyaf kubro atau membabitkan psikologi. Saya hanya hamba Allah biasa bukan wali Allah atau hamba khawas. Saya hamba Allah biasa yang hadir membantu dan yang menyembuhkan anda dan membantu saya dalam berikhtiar untuk anda dan anda ikhtiar melalui panduan saya berikan bersumberkan ALLAH semata-mata. Bukannya topop jin atau guna senjata jin atau beramal puluhan ribu wirid untuk ada power nak mengubat atau cerita-cerita langit dan sewaktu dengannya. Amalan saya tiada yang ragu-ragu, amalan muslimin seperti biasa. Saya boleh ditemui di Masjid Ar-rahman Kuala Lumpur depan Universiti Malaya atau Masjid At Termizi, Seri Sentosa masa mahgrib, isyak dan subuh  atau berjumpa saya di Akademi Pengajian Melayu Universiti Malaya pada waktu pejabat di hari kerja.
 
*Jadi saya bukanlah pertapa atau tidak berjemaah di masjid dan tidak baca Al Quran.  Saya rasa penting saya tekankan di sini agar elakkan fitnah kerana memang adapun perawat yang kononnya mengakui dah capai tahap guru mursyid (bullshit) gagal berjemaah di masjid hatta solat sekalipun.

Maaf ini pernyataan umum bukan nak tuju pada siapa-siapa. Tapi pengalaman dan pertemuan pesakit atau individu akan membuktikan golongan ini ada. Dan saya nak nyatakan satu sahaja, saya bukan seperti mereka.  Harap maklum.

1 ulasan:

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...