Sabtu, 23 Oktober 2010

Pengalaman Mengubat : Ilmu Selendang Merah, Tenaga Dalam dan Zikir 2

Rawatan yang saya lakukan ke atas R sebagaimana rawatan ke atas pesakit lainnya. Namun dengan limpah inayah dan bantuan Rahmaniah maka R telah berjaya dipulihkan. Semasa rawatan saya lihat gerak nafas R begitu pendek dan tersekat-sekat. Bila saya periksa dna tanya beliau, nyata pesakit memberitahu dia mempunyai masalah kolesterol dan merokok. Memanglah tabiaat ini tidak baik untuk kesihatan. Nampak beza nafas saya dengan nafasnya. Patutlah R mengadu cepat mengantuk kerana kekurangan oksigen.

Syukur selepas beberapa hari R menyatakan perubahan kesihatannya ke arah lebih baik. Sehinggakan R memberitahu saya keadaan anaknya yang sedang demam panas. Saya pun langsung menyuruhnya menyediakan 2 botol air mineral besar dan saya bacakan doa jarak jauh terhadap bayinya. Setelah mahar rawatan dibank in kan, saya pun melakukan doa jarak jauh. Berikan dia mandi dan minum.

Syukur Alhamdulillah, selepas R melakukan petunjuk yang diberikan, bayinya terus sembuh walau baharu sekali dimandikan dengan air doa tersebut. Maha Suci Allah Maha Rahmannya Allah terhadap hamba-hambaNya.

Beberapa ketika kemudian, R pun menyatakan hasrat hendak belajar dengan saya. Saya terima sahaja dengan dada terbuka. Sebagaimana dijanjikan R datang pada malam semalam dan saya lakukan langkah demi langkah dalam menurunkan ilmu kepada murid. Sebelum itu saya gunakan air zam-zam untuk transfer zikir kalimah suci bagi membuka jalur-jalur tenaga elektromagnetik dan menyalurkan tenaga rohaniah ke dalam tubuh R.

Setelah R datang, dan saya minum air zam-zam tersebut, terus saja saya memimpinnya untuk berzikir Allah Allah Allah. Beberapa minit sahaja R merasakan tubuhnya diselubungi aura yang tebal dan sangat menenangkan hati dan jiwanya. Dari pandangan kebatinan, sebenarnya R mengalami pergantian aura. Daripada aura yang biasa kepada aura yang luar biasa. Aura yang luar biasa itu diBUKTIKAN dengan merasai sensasi seluruh tubuh bagai diselubungi dengan aura yang sejuk damai daripada hati hingga ke kulit tubuh jadi tenang dan anggota menjadi diam serta hati menjadi cergas dan tangkas sekali untuk berzikir. Terdapat dalil dalam AL QURAN tentang hal ini.

Saya terus memimpinnya berzikir sehinggalah saya bergerak kebelakang tubuhnya dan melakukan penyelarasan dan pemantapan nur yang telah ditransfer melalui air zam-zam itu tadi yang telah dimnumkannya. Saya menekup kepalanya dan melakukan pengisian pula dan mengucapkan beberapa doa.

Semas proses itu kelihatan R begitu damai dan tenang sekali. Gembiranya hati saya apabila menyaksikan 'kejayaan' gerak kerja kita semuanya daripada Allah semata-mata, atas limpah kurniaNya. Bagi saya ini bukankanlah gerak kerja yang sia-sia dan tidak berfaedah. tetapi amat-amatlah besar faedah dan berharga di sisi Allah serta merupakan bahagian yang hilang daripada umat Islam.

Apabila semua proses sudha selesai, saya menyuruhnya menyalin pakaian mandi, mandi dengan air zam-zam yang berbaki dalam botol, dan niat mandi taubat atau mandi ruwatan akhbar. Alhamdulillah selesai mandi R melakukan solat taubat dan solat hajat kemudian diakhiri dengan Istighosah dan zikir kalimah tauhid dan istighfar. Saya bertanya kepada R kesan dan apa yang dirasainya kini.

"Saya merasakan sungguh tenang dan damai...terasa puas sangat di hati...yang mana tiada saya jumpa apabila saya belajar beberapa ilmu tenaga dalam sebelum ini..yang mana sebelum ini saya terima juga ijazah tenaga dalam daripada seorang guru tenaga dalam, beliau ijazahkan dan melakukan pengisian kepada saya melalui telefon dan menuturkan kata-kata yang tidak difahami langsung dan meragukan saya....apabila dittransfer saya merasakan sensasi yang PANAS dan berdebar-debar di dada saya...kemudian saya tidak bersemangat langsung untuk beramal dengan ilmu yang telah diijazahkannya...entah kenapa sebelum saya sakit di bahagian pinggang agak lama tanpa diketahiui doktor puncanya....Kini dengan tuab Tabib Ali, saya merasakan ia SUNGGUH BERBEZA SEKALI...saya merasa sangat tenang, hati sejuk dan damai, rasa puas, rasa bagai hati berbisik inilah ilmu yang saya cari-cari, rasa sifat-sifat hendak itu dan ini dalam kehidupan bagai terbayang-bayang semasa proses pengisian tuan tabib lakukan tadi itu bagai HANCUR MUSNAH SEMUANYA....saya bagai mendapat ilham jika SEKAYA_KAYA MANUSIA IALAH HATI YANG KAYA dengan BERPADA-PADA DAN BERSIKAP PEMURAH DAN BERSYUKUR DAN BERIBADAT DENGAN IKHLAS KEHADRATANYA..terima kasih Tuan tabib Ali, saya rasa kehilangankata-kata untuk mengungkapkan semua pengalaman batini dna rohaniah saya sewaktu proses pengijazahan dan pengisian yang semuuanya dilakukan secara zikir yang jelas difahami diketahui bersumberkan Kalamullah dan disudahi dengan sesi tazkirah ilmu....dalam tempoh 3 jam itu saya mendapat sesuatu yang baharu bukan sahaja ilmu malahan HATI YANG BAHARU...Amin ya rabbil Alamin."

Sebelum R pulang saya mengingatkan agar beramal denmgan ikhlas automatik semua hajat kita Allah penuhi. Dan juga mengingatkan agar selepas ini beliau datang lagi kerana ada lagi beberapa ilmu haq yang wajar dipelajari demi melengkapkan diri sebagai seseorang yang 'berisi, sihat, wibawa dan selamat dunia akhirat dengan berkat dan rahmat Ilahi."

#Saya buka kepada sesiapa sahaja yang mahu belajar ILMU HIKMAH NUR MAKRIFAH boleh berhubungan dengan saya melalui email atau telefon. Insya Allah, berkat dunia akhirat. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...