Jumaat, 5 November 2010

Sihir Satu Keluarga

Teknik rahmaniah dalam  memusnahkan saka, sihir, santau, teluh, guna-guna secara jarak jauh.
Maaf ini bukan ayat iklan. Rasai sendiri perbezaannya dan buktikan.

Kes sihir satu keluarga memang sejenis sihir bagi memusnahkan kehidupan satu ikatan perkahwinan dan kekeluargaan. Ini memang sihir paling jahat dalam kes sihir pemisah. Bukan setrakat pembenci malah penyakit turut ditaburkan kepada anggota keluarga.

Sama ada sakit hati dan sakit fizikal. Saya menerima aduan daripada seorang pesakit jauh di tanah Borneo. Kehidupannya si suami sudah tidak lagi tenteram. Agak lama mereka, suami isteri, berpisah bumbung dan bilik. Saban hari makan hati berulam jantung.

Anak tinggi suara. Anak benci melihat muka bapa. Anak 'menentang' bapa dalam segala hal walaupun hal remeh. Antara saudara sedarah pula berlaku pergaduhan walau hal remeh temeh.

Yang si suami pula kena sakit semacam resdung. Gatal habis satu muka dan satu badan. Menjalar-jalar rasanya 'sesuatu' di bwah kulit. Dada sentioasa berdebar menjelang senja.

Rasa putus asa dan rasa hendak mati berkunjungan. Dengan izin Allah, si suami menghubungi saya menyatakan masalahnya melalui telefon.

Saya terima dengan hati terbuka. Masa perawatan jarak jauh pun di setkan tarikh dan masanya. Kira-kira lagi dua minggu. Dalam tempoh itu jugalah saya menerima serangan-serangan jin sihir yang sudah semestinya dengan izin Allah sudah tahu apa yang kami cakapkan dan rancangan kami.

Maka saya pun mohonlah bantuannya sehingga suatu hari tiada langsung jin sihir berani ganggu saya.

Dan 24 jam sebelum rawatan, si suami telefon anak-anaknya telah ikut kak ipar tidur di rumah kak ipar atas arahan isterinya.

Rancangan rawatan saya ialah dengan si suami dan anak-anaknya yang bermsalah itu duduk di dalam sebuh bilik dengan air zam-zam berada di depan si suami.

Supaya mudah saya 'tembak' dan 'membersihkan' diri mereka daripada jin dan pengaruh sihir. Tetappi nampaknya si tukang sihir sudah tahu bahawa perancangan saya insya Allah dengan redho Allah jika berjalan dengan semestinya maka dalam tempoh hari itu juga sihir dapat dibasmi dan si tukang sihir dapat ditewaskan.

Saya menyruh si suami bersabar. Dan pada malam ini diharapkan ia berjalan dengan baik dan lancar. Saya akan 'laporkan' pengalaman saya di blog ini.


*Ini belum lagi kes sihir penunduk di tanah Borneo juga yang saya terima dalam selang beberapa hari selepas itu. Saya terima sahaja kes sihir walaupun kes berat sekalipun. Bagi saya tiada beratnya bagi Allah sesuatu yang berat dan tiada ringannya sesuatu perkara yang Allah telah beratkan. Sebagai perawat, keyakinan kepada Allah wajib total jangan berbelah bahagi.

2 ulasan:

  1. As salam, ustaz ada email?

    BalasPadam
  2. Saya dari Brunei,boleh tolong tak?saya nak hubungi ustaz melalui email kalau ada..

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...