Selasa, 23 November 2010

Jin kundalini reiki bergabung dengan jin saka menambahkan derita

Salam sejahtera semoga dalam rahmat dan redhoNya sentiasa.

Semalam saya smepat merawat seorang pesakit yang mengamalkan ajaran reiki. Menurutnya amalan reikinya itu bersumberkan Islam. Saya tersenyum sahaja. Bak kata sesetengah orang, dah lama dah...

Saya tanya pesakit tersebut ada ka dia merasai apa-apa sewaktu bercadang atau berkira-kira mahu berjumpa saya...

Dia akui ada. Sewaktu menghantar emel, bahunya dan belakang badanya serta sendi-sendi pada tubuhnya merasa ngilu, lenguh dan sakit tiba-tiba. Semasa dia mencari alamat Pusat Rawatan Rahmaniah, dia diganggu bisikan agar tidak berjumpa dengan saya.

Masya Allah.

Sewaktu duduk depan saya, sesi berbual-bual, murid saya yang ada sama semalam, 'melihat' terdapat semacam haba panas seperti waktu tengahari dengan berkuap-kuap asap nipis.

Tapi saya diperlihatkan Allah dalam bentuk kehadiran jin-jin energy reiki yang segan nak masuk pusat rawatan sebaliknya duduk diluar sahaja. Jin energy reiki bergabung dengan jin saka keturunan 20 tahun yang ganggu keturunannya. (Persoalan:Mengapa jin energy reiki tdk menghalau jin saka keturunan 20 tahun di alami pesakit??? Jawapannya mudah:Sebab jin sama jin. Itulah hakikatnya.

Pesakit menyatakan ayahnya dan bapa saudaranya semuanya sudah meninggal dunia mengalami masalah mental yang kronik.

Dia mengambil reiki daripada pengamal reiki terkenal untuk membantu merawat dirinya, namun masalah dirinya tdk terawat malahan bertambah teruk!

Kalau ilmu reiki dirahmati dna diredoi Allah maka sudah tentu jin saka dha berambus, tetapi nampaknya macam pasukan tentera menerima bantuan sahaja. Hehehe. 

Tidak menghairankan juga jin saka boleh menimbulkan kesan dengan izin Allah jua sampai ke tahap itu.

 Saya lihat lagi jin-jin energy berganti ganti, maklumlah energy reiki juga jenis topup dari semasa ke semasa. Pesakit merasakan dadanya berdebar-debar. Saya terus sahaja sembang sambil zikir perlahan-lahan dimasukkan doa... dengannya... sehinggalah murid saya menyatakan hawa dan asap kabus nipis tidak kelihatan lagi.

Dan saya pun tidak melihat lagi sebarang entiti pada pesakit itu melainkan jika dilihat secara dalam memang ada (jin saka biasalah).

Tiba-tiba pesakit...

bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...