Selasa, 7 Disember 2010

Teknik Pancaran Nur, Ilmu HIkmah dan Pesakit

Teknik Pancaran Nur merupakan kaedah paling mudah bagi mendepani gangguan sihir/saka/jin/aura negatif yang telah lama. Bagi yang telah lama berubat khususnya akibat diSIHIR/disantau dan lain-lain lagi yang jemu berubat ke sana ke sini bolehlah cuba berikhtiar berubat dengan saya. Saya menggunakan teknik ini yang dengan izin Allah dapat menyelesaikan beberapa kes gangguan berat/menahun kronik dalam masa relatif singkat. Smestinya dengan ada kerjasama pesakit dan keyakinan mutlak kepada Allah.

Bagi yang berhajat untuk belajar sesuatu daripada saya, diharapkan dapat emal terus ke rahmaniah. Saya tidak menerima murid serta merta melainkan ada beberapa proses perlu dilalui dahulu. Ini bagi menjamin kualiti ilmu hikmah yang pada masa sekarang sudah amat jarang ada yang aslinya. Satu perkara lagi saya sedang juga mencari RAKAN PERAWAT untuk menjadi rakan seperjuangan bagi berjihad di jalan Allah di bawah satu bumbung dalam bdiang rawatan hikmah ini. Bagi yang berminat bolehlah terus emel ke emel saya. Bagi pesakit pula, harus dimaklumi saya TIDAK mengubat ramai pesakit dalam satu-satu masa. Ini kerana saya menjaga kualiti rawatan. Saya amat tegas dalam hal ini. Jadi sila buat temujanji segera sebelum datang berjumpa saya untuk menerima rawatan. Insya Allah, jika ada rezeki perjumpaan dan rawatan dapat dilakukan.

Dan perhatian bagi pesakit yang mahu sembuh tetapi tidak mahu solat. Jangan buang masa dan tenaga kita semua. Hal ini kerana ada yang sudah sembuh banyak tetapi tidak mahu mendiriakan solat kerana membeli belah. Kemudian dia sakit kembali dna menyalahkan kita juga. Jangan datang kepada saya, pergilah kepada perawat lain. Saya hanya mahu mengubat mereka yang benar-benar ikhlas dan mahu dirawat sahaja kerana Allah. Kesembuhan pastilah milik Allah semata-mata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...