Jumaat, 10 Disember 2010

Mengapa saya gagal merawat?

Pernahkah perawat Islam mengalami keadaan ini?Dia gagal mengeluarkan jin dari tubuh pesakitnya walaupun gangguan itu gangguan bukan jenis sihir dan saka...

Saya tidak mahu menuding orang lain, tetapi saya hendak merujuk pengalaman saya sebelum ini....Teringat pula seorang pesakit menceritakan kepada saya beliau terpaksa berulang selama berbulan-bulan ke sebuah pusat rawatan Islam semata-mata mahu membuang gangguan akibat ilmu salah/bathil yang diambilnya....perawat di situ hanya merawatnya sekejap saja dan suruh datang balik esok atau tulat...saya mahu mencurahkan pengalaman saya dahulu..kerana itu lebih baik daripada mengulas orang lain....namun ada beberapa tugasan yang kena selesaikan segera....Insya Allah

*Bagi pembaca yang selalu mengikuti blog ini diharapkan bersabar. Ingatlah menulis tidak semudah membaca. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...