Rabu, 19 Julai 2017

Syaitan dalam urat saraf dan darah

Apa ada dalam urat saraf anda?

Habib pun dah rukyah. Katanya tiada apa-apa. Namun sakit rahang dan kepala masih berterusan. Doktor pakar seluruh Singapura pun mengesahkan dia bebas penyakit. Lantas saya menyelam jauh ke balik jasadnya. Besarkan kanta mata batin. Eiii apa bendanya tu. Rupa-rupanya dalam saluran saraf halus dan urat darah yang halus dalam kepalanya ada ulat-ulat ghaib bermata besar menjegil ke arah saya. Mai kot mana pulak dah. Lantas saya masukkan zikir hayat pd saluran darah dan sarafnya. Secara batin,doa yang ditafakurkan  tatkala ketika membaca betul betul menjadi panah-panah api yang memburu ke sasaran. Selepas saya buka mata, saya rasakan area kepala dan pipi kirinya panas membara. Saya gabung dengan urut refleksologi disertai dengan zikir hayat.

Ah,ustaz baru rasa mcm darah jalan sakit dah tiada, kata warga Singapura itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...