Ahad, 30 Julai 2017

Asma Wang Rajeh

Salam. Asma Wang Rajeh merupakan suatu bacaan yang ringkas yang dapat dijadikan wirid sebagai ikhtiar untuk menjemput rezeki khususnya dalam bentuk wang. Antara khasiatnya:

-Apabila dibaca sebanyak 7x atau 11x lalu diucapkan apa-apa hajat yang berkaitan wang seperti mahu wang segera, mahu bisnes laris dapat banyak wang, dapat wang dengan jalan tak disangka-sangka maka in sya Allah makbul dan mustajab.

-Apabila Asma Wang Rajeh dibacakan pada wang kemudian dibelanjakan maka in sya Allah pada hari itu atau seterusnya akan datang lagi wang kepada anda melalui bisnes, gaji atau tanpa anda sangka-sangka.

-Jika anda mempunyai hajat besar khususnya berkaitan keewangan, bisnes dan kehidupan dibacakan 1000x waktu tengah malam in sya Allah esoknya hajat anda tercapai dengan jayanya.

Banyak lagi khasiat Asma Wang Rajeh sebagai suatu ikhtiar menjemput rezeki atau menjadikan anda sebagai Magnet Rezeki dan Kekayaan secara spiritual dan ghaib. Selain usaha zahir, usaha batin juga diperlukan dalam anda berikhtiar mendapatkan rezeki dalam bentuk wang.

Mahar keilmuan Asma Wang Rajeh sila hubungi Ustaz Tabib Ali 013 642 1228.

Banyak lagi ikhtiar disediakan untuk anda yang menjalankan bisnes keilmuan-keilmuan khusus dalam membantu anda sukses apa saja usaha yang anda lakukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...