Jumaat, 28 Julai 2017

Alat kelamin 'ghaib' dari tempatnya!

'Lama' tak buat status. Bukan malas atau apanya. Banyak masa digunakan untuk meneliti kes-kes yang pernah saya tangani sejak lama terlibat dalam dunia rawatan. Memang benar, menjadi seorang perawat tidaklah semudah yang disangka. Namun anda jangan hairan dengan menjadi seorang perawat anda akan banyak menemui pengalaman yang menakjubkan bahkan meningkatkan keimanan anda kepada Yang Maha Esa.
Ada sekali tu waktu tersebut saya belum berkahwin lagi, saya didatangi pesakit yang dipapah oleh saudara-saudaranya. Pesakit itu longlai mahu melangkah.
"Anu..anu saya sudah hilang ustaz...arghhh!"
Pulak dah. Dia hentam meraung sakan. Zip seluarnya dibuka di depan saya. Terus londeh menatap kelangkangnya. Macam kena histeria. Tapi bukan histeria. Bukan kerasukan. Dia mengalami tekanan perasaan amat sangat. Matanya tak lepas memandang ke arah anunya yang elok sahaja di tempatnya.
Tapi dia mati-matian mengatakan alat kelaminnya sudah hilang dr tempatnya! Yang dilihatnya hanya kekosongan semata-mata! Masya Allah.
Saya suruh pesakit itu pandang dirinya dalam cermin. Mana tahu dia terkena 'Pitas'. Pitas ialah sihir Borneo dimana alat kelamin mangsa dihilangkan dan diubah ke bahagian tubuh lain biasanya di dahi bagi memalukan dan menjatuhkan moral mangsa serendah-rendahnya.
Tapi tak ada pula dia nampak alat kelaminnya berpindah dimana-mana. Jenuh juga saya ubatkan dia sampai dia kerasukan semangat dukun sihirnya.
Hati-hati ya bagi kaum Adam. Jangan suka main perempuan. Kena perempuan yang berduit sikit dikirimnya kamu sihir haru-biru dibuatnya.
Selain itu sempat saya sediakan Minyak Rawatan Tenaga Batin bagi kaum lelaki yang memerlukan dengan fungsi khusus *Membesar dan memanjangkan*Tahan 1 jam bertarung*Merawat masalah batin akibat sihir*. Stok tidaklah banyak dalam 5 botol sahaja. Siapa cepat dia dapat. Call/what apps Ustaz Tabib Ali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...