Jumaat, 28 Julai 2017

Jin mengerumuni dirinya

Cerita semalam...
Mengubat pesakit yang diminati oleh makhluk ghaib. Mulanya saya ikut percaya bahawa pesakit sy ini disihir. Tapi siapa nak sihir beliau? Modal utk menyihir mangsa bukan saja melibatkan wang upah bahkan akidah juga tergadai. Dia akan diserang kejang tubuh, sesak nafas,simtom rentak jantung pantas dan sendawa serta kembung perut dari petang hingga puncaknya waktu senja dan tengah malam. Sewaktu rawatan dilakukan dia melihat seumpama 'nur' yang terang seperti lampu menyuluh matanya. Kemudian beberapa lembaga hitam keluar drp kepalanya berturut-turut. Selesai dlm masa 10 minit semua simtom gangguan hilang. Sesudah maghrib ketika saya menyatakan mahu pulang sikit masa lagi dia terus diserang simtom gangguan. Hingga dia nyaris panik. Saya periksa tiada makhluk asing dlm tubuhnya. Saya cuba menenteramkannya namun dia hilang fokus. Hingga saya lihat dia terlalu melayan rasa gangguan itu. Soalnya drp mana punca gangguan itu dtg? Yg pasti ia bukan kiriman sihir. Saya lihat ini lebih penghuni makhluk ghaib yg telah menempati kawasan rumahnya sejak demikian lama. Jadi saya pun ubah doa agar segala makhluk ghaib dijauhkan drp dia. Dan dia menyatakan ada kelegaan drastik ini bermakna ini bukan masalah kiriman sihir.
Tapi penghuni ghaib yang 'mengerumuni' dia. Ditambah semangatnya yg lemah. Kelebihan mempunyai mata batin ini banyak. Anda dapat melakukan rawatan dengan mudah. Apapun semuanya kembali kpd keizinan Allah dalam menyembuhkan hamba-hambaNya. Sesiapa nak belajar Gemblengan Tabib Alternatif Tingkat Tinggi + Gemblengan Ilmu Mata Batin silalah hubungi Ustaz Tabib Ali di talian 013 642 1228. Jangan malu dan segan-segan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...