Jumaat, 2 Jun 2017

Ilmu Dua Kata

Apa pula “Ilmu Dua Kata” ni Ustaz Tabib ??Betul-betul ana sudah 'fening fepala'???

Terdiri daripada 18 Jenis Ilmu

Ilmu Air-tahu nama air, manipulasi air,kelebihan air utk pelbagai hajat. Misalnya nak buat air penawar anda blh komunikasi dgn air supaya jadi bom, jadi nuclear, masuk ke tempat persembunyian jin dan musnahkan ia, dapat intercept sel alien kanser dan sebagainya.

Ilmu Angin-tahu nama angin, manipulasi angin, kelebihan angin utk pelbagai hajat. Misal ombak besar anda tahu nama air jadi boleh redakan dgn izin Allah.

Ilmu Lidah-tahu asma lidah, masin lidah, ucap mustajab tapi ada on off agar tak tersalah ucap apa saja pelbagai hajat. Dengan ilmu lidah ini anda dapat ciptakan kejadian luar biasa, ajaib, diluar nalar logika buatlah yg untungkan kita bukan merugikan org

Ilmu Sulbi-tahu kekuatan azali insan, tahu nama dia, asma dia, dan bangkitkan dia utk pelbagai hajat. Misalnya anda nak aktifkan ilmu apa anda pelajari selama ini blh je saya ajarkan metodnya. Anda nak ‘tenaga rohaniah’ anda mencapai tahap optima pun blh guna ilmu ni. Hajat apa saja. Mengomtimakan kesemua ilmu lain dipelajari.

Ilmu Hati-segala hajat, niat, apa saja. Misalnya anda nak lengkapkan pengisian pada air penawar anda bacalah ilmu ni jadi makin kuatlah power pengisian. Ada dua Nama Allah dlm rangkai katanya yang pendek dan mudah dihafal sekejap je hafal dan guna terus.

Ilmu Peribadi-rahsia Alif, penerapan pada diri, utk pelbagai hajat ni satu lagi ilmu melagenda di jagad keilmuan kebatinan aliran putih ilmu haq ilmu Allah. Nak sempurnakan apa saja ilmu, jiwa rohani apa sajalah. Guna ilmu ni. Kekuatan ilmu lain atau pengisian jadi 10x ganda.

Ilmu Diam-antik, tanpa berkata, tanpa gerakkan badan, ada asma pembukanya utk pelbagai hajat. Tak payah guna tenaga apapun.Hang duduk diam saja dan ada lagi langkah demi langkah lain yang khusus.

Ilmu Ajaib-khusus kerezekian, keberuntungan, aura positif ada asma khususnya utk pelbagai hajat. Misalnya anda dapat duit ucap ilmu ni la. Ddgn teknik khusus duit tu blh mai balik pada anda. Uih bukan duit melayangla tapi duit yg anda gunakan tu diganti balik  oleh Allah dgn jalan tak disangka atau apa saja usaha anda buat, macam mustahil tapi tak mustahil bagi Allah.

Ilmu Wang-utk kerezekian dlm bentuk wang, makmur, berkecukupan, ada kerja tiada kerja tetap sama saja.

Ilmu Wujud-utk pengubatan ampuh,penutup sebagai pengisian air, rukyah, haqqul yakin,mustajab dua kata saja. Unik ilmu ni kalau hang tahu akar kayu atau tak tahu pun pun taka pa saya ajarlah baca pd akar kayu masuk dlm minyak/air jadi ubat ajaib. Boleh je hang rukyah pun taka pa air Yassin ka air Syifa ka air 30 juzuk ka tak apalah bukan sihir ni bahagian ilmu Allah hang baca ilmu ni jadi sempurna jadi hidup lipatgandakan khasiat air minyak penawar hang buat mcm tabib sakti.

Ilmu Telur-utk pengubatan apapun, kronik apapun, ni bukan ilmu sedut benda masuk dlm teloq bukan ilmu tu saya ajar free je ni ilmu lain guna telur ayam kampong..bukan bukan jamu hantu raya..mai mana tak sempat nak terang lagi dah hang sampuk..sabaq.. ilmu ni ambil teluq ayam kampong tulisla huruf muqotoat tertentu dan bacalah asmanya. Bagi orang tu makan sakit apapun hang duduk sajalah kalau susuk terkeluar habis kalau hantu setan terkeluar habis in sya Allah sesuai utu gangguan saka kronik dan sihir sebati kronik. Agi hidup agi gelaban.

Ilmu Cipta-utk mewujudkan apa jua hajat, keinginan dan sebagainya.

Ilmu RijalulGhaib-utk apa saja, perubatan, peperangan, pekerjaan, keselamatan, askar, tentera, org biasa pun sesuai dgn ilmu ni. Tak ada doktrin susah nak faham, langkah demi langkah saja lakukan Cuma asmanya panjang sedikit tapi tak sepanjang surah al-Fatihah. Lebih sedikit drp Surah al Kautsar. Hang dah jadi tabib kampong tersohor hang tau tak orang yg ada ilmu ni sangat sedikit zaman ini. Ini ilmu para wali tabib yang alim yg disebut dulu sebagai lebai-lebai. Tak sama dgn lebai sekarang ya.

Ilmu Aman-Tiga kata saja, digabung dgn ilmu segala, keselamatan mutlak darat, laut, elak kecederaan teruk akibat kemalangan dahsyat, sediakan paying sebelum hujan air mata jangan cakap saya tak ajaq noo…ni ilmu kalau darurat dpt tgk keajaibannya berfungsi ya lah ajal maut syahid di tangan Allah. Kalau hang doa nak selamat hang baca ilmu ni juga hang jalan lah pi mana-mana pun musuh hang tak Nampak hang pun bukan halimunan ni lain la. Ilmu ni kategori ilmu wali juga lah ilmu wali Allah ni ringkas tapi kalau dibaiat dan hang ikhlas terima hang yakin pd Allah betul2 maka tajriblah ia jadilah ia kun fayakun.

Selawat Mukjizat-utk segala hajat, apa saya yang mustahil jd mungkin dgn izin Allah, menerusi asma selawat ini, penutup segala ikhtiar pengubatan, maaf yang berdarah nyawa-nyawa ikan kembali segar sihat dibuktikan rawatan saya pd Tok saya sendiri di kampong, tak perlu dibaca kuat-kuat dlm sanubari dgn ikhlas je dah on ‘power’ Nya. Rahsia langka wali khusus.

Ilmu Penghancur-utk musnahkan musuh jahat, dukun, bomoh sihir, yang melampau-lampau, agak asmanya lebih kurang ilmu rijal, amat diperlukan bagi perawat kes berat sihir dll.

Ilmu Tangan Kanan-utk rawatan, kesembuhan, urutan, terapi dan lain-lain

Ilmu Tangan Kiri-sama juga dgn ilmu penghancur  gabungan antara duanya, kesannya cepat, ampuh, segera dan kuat. Hanya digunakan saat darurat, diancam nyawa oleh penyihir super jahat
Ilmu Segala-puncak ilmu dalam program ini. Warisan waliNya yang mulia. Bila sudah sebati, apa saja hajat niat jadi nyata, dgn izin Nya, boleh memperkukuhkan iman kpd Allah ditahap makrifatul haq, yg pesimis prejudis pd ilmu para waliNya silalah beredar jangan kata apa kamu tak tahu ilmu Allah itu luas.

Ada Juga dalam Silibus/Kandungan/Matapelajaran Program Gemblengan Ilmu Tingkat Tertinggi

Ilmu Dua Kata ini juga ada dalam silibus Gemblengan Ilmu Tingkat Tertinggi. Bila saya dah hapuskan posting ini semua ilmu langka di atas saya kembali masukkan dlm silibus Ilmu Tingkat Tertinggi. Nak tau mahar dan penebusnya silalah hubungi saya.

****Kalau ambil Gemblengan Ilmu Tingkat Tertinggi anda tidak hanya diajar oleh ilmu  di atas saja bahkan banyak lagi ilmu khas khowas para wali diajar langsung kepada anda melalui sistem gemblengan, bai’at, pengijazahan kubro.Bukan Salinan nota semata-mata. 

Hubungi saya jika Allah bukakan hati anda selepas baca posting saya ini. Allah dah buka hati tu tapi pi tutup balik itu namanya jahil murakkab, terumbang ambing di lautan gelap tapak tangan sendiri pun tak nampak ada hati nak kata saya sesat, pakai jin.****


Peringatan Keras!!!


Ingat kalau ilmu sihir tu ada yang level tinggi jin level tinggi pasti ada ILMU ALLAH ILMU NYA MENGATASI SEGALA KETERTINGGIAN ILMU JIN ILMU MAKHLUK NYA. MUSTAHIL TAK ADA ILMU ALLAH YG KITA TAK TAHU YANG DARJATNYA LEBIH TINGGI DRP ILMU JIN ILMU MAKHLUK. 

Jadi faham-fahamkan dan selamat beramal!!

Internet pun tak dapat simpan ilmu Allah ini apatah lagi kepala otak kamu pun tak dpt tampung bagi yang dah ada asas perjalanan kerohanian (Salikin-Rujuk Sairus Saliki Ays Syahid Syeikh Abdus Samad al Palimbani Al-Jawi tentang serba sikit ilmu para salik ni) boleh ambillah ilmu ni drp saya selaku Pewaris Tunggal di Malaysia ini. Saya hanya ijazahkan untuk kebaikan bukanniat jahat kalau anda niat jahat anda tanggung balasan Allah anda hancur sendiri.

“Aku ajar ilmu Allah ini bukan untuk kamu nilai2 dia dgn kepala otak sempit kamu. Kalau kamu berani cubalah. Aku ajar ini utk kebaikan kamu dan ummat manusia. Kalau suka belajar kalau tak suka beredar saja drp blog ini jgn dtg lagi!”

Ini amaran keras saya kepada yang nak belajar atau yang dtg singgah-singgah baca blog saya kemudian lari bawa cerita fitnah di belakang saya ingat Allah ada di depan dan belakang kita bukan tak ada ‘laporan’ pun tiba pada saya aktiviti sesetengah manusia ni. Apapun sebagai ummat Muhammad saya maafkan kalau dah insaf kalau tak tanggung sendiri akibat buat fitnah di belakang saya.

Setiap ilmu di mempunyai Asma Kunci yang pendek ringkas. Tanpa kawan dengan jin, khodam, peri,prewangan itu semua Ilmu Haq Allah Ta’ala yang dipinjamkan kepada hamba-hamba Nya. Huraian setiap keilmuan ini padat dan mudah difahami. Langkah penggunaan yang mudah, ringkas. Awas scammer jangan pandai-pandai copy paste posting ini utk anda lakukan penipuan di luar sana. Sebaik saja anda copy paste utk menciplak utk menipu selaksa pembalasan terburuk akan menimpa anda. Kun Fayakun.

Posting ini saya akan hapus bila-bila masa utk elakkan diciplak oleh orang tak bertanggungjawab menipu manusia ajar ilmu yang dia sendiri tak tahu pucuk pangkalnya. Elak menjadi bahan cacian orang jahil bodoh sombong sebab apa saja cacian akan berbalik kpd hidup mrk sendiri dah berlaku kata saya sihir pula. Sudah-sudahlah nabi dan rasul dituduh menyihir.

Jika berminat contact terus saya 013 642 1228 Ust Tabib Ali.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ibu Duit Inti Karomah