Sabtu, 3 Jun 2017

Testimoni Rawatan Kapsul Buka Aura dan belajar ilmu hikmah

Selain beliau ambil Kapsul Buka Aura buang aura negatif,malang,sial,majal,sengkolo (bhs jawa) beliau juga mengambil keilmuan drp saya. Hasilnya bukan gangguan yang telah lama pada dirinya sudah pulih malah gangguan histeri jin di ofisnya telah tiada. Mestilah sy ajar sikit sebanyak macam mana nak tangani.

Belajar dengan saya bukan toch n go. Boleh tanya mesej bincang telefon saya bila hadapi sesuatu masalah.

Yang penting niat nak belajar tu biar betul-betul ikhlas murni suci bukan sebab nak menilai saya betul ke tak nak tgk ilmu saya ni betul ke sesat masya Allah ilmu ni maknamya tahu...tahu akan sesuatu..ahli dalam sesuatu bidang...Bertanyalah kpd ahli kalau kamu tak tahu...kalau tanya saya bagaimana nak buat kek Hujan Panas pastilah saya tak tahu sebab saya bukan ahli buat kek...kalau tanya bab keilmuan pebgajian ilmu hikmah in sya Allah pengalaman keseluruhan saya selama lebih 15 tahun sedia saya curah kongsikan. Saya pun sedang merangka utk membuat tesis akademik bidang saya tekuni ni biar didokumentasi secara ilmiah in syaa Allah.

Ingat bacaan mungkin blh sama tapi pengisian rohani itu berbeza sayang...sebab setiap guru mempunyai jengjang darojat yang tersendiri saya tak kata sy lebih bagus sy anggap sy ni fakir tak dak apa2 saja...sy tak ada gelar2 nak pakai2 jubah serban sentiasa...yg nak pakai jubah serban riddak silakan...sy tak kata tak baik asal niat tu jaga...sy tak pakai bukan saya tak sayang nabi..syg ni mana boleh ukur dgn pembaris ye sayang...syg ni infiniti...

Moga kalau anda dah baca blog ni nak belajar silakan tak nak tak dak paksaan masuk Islam pun tak boleh paksa apatah lagi paksa nak belajar dgn saya..solat istkhirah ilmu Allah ni bukan milik saya saya penyampai je...mahar fidyah ilmu bukan nilai ilmu tu ilmu tak ternilai dgn segunung intan emas permata mahar fidyah ni sebagai persetujuan ganti penat lelah guru mengajar...apa salahnya kan zaman sekarang saya spt anda juga mempunyai kehidupan...kata mursyid saya beri duit makanan kpd org alim org ada ilmu ahli zikir lebih baik drp sedekah yg tak tahu kemana pergi..sah2 ahli zikir tu bila makan duit makanan anda berikan sedekah infakkan tu jadi darah daging dia...darah daging dia nyata berzikir kpd Allah dan anda dpt saham akhirat infiniti ganjarannya...ni yg boleh difikir logik ada kagi yang ganjaran tak dpt difikir logik...sungguh Allah mempunyai limpah kurnia yg amat besar...

Yang nak peluk  Islam yg nak kembali ke pabgkal jalan bila2 blh dtg jumpa saya saya sedia bimbing dan bagi pedoman kpd anda tak ada upah sesen pun sy minta.

Ustaz Tabib Ali
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rawatan Mahabbah Suami Isteri

Salam saya buka program rawatan jarak jauh mahabbah suami isteri untuk yang mengalami masalah rumah tangga spt suami main lain, isteri minta...